Ditoquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG WTF!!!!!! Ik ook, zij ziet er echt véééééél ouder uit dan ik
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.quote:
dit inderdaad. minstens 10 jaar ouderquote:Op donderdag 26 april 2012 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG WTF!!!!!! Ik ook, zij ziet er echt véééééél ouder uit dan ik
Neeee! Ik ben ook 37quote:
Die heeft er in 30 jaa 30 van dit soort kinderen meegemaaktquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
mwhehehehehet ligt aan je karakter
de meester is wel hard "ja zo werkt het nou eenmaal"
Als ze daar op haar 37e nog niet tegen kan....quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij weet tegen wie hij het zegt, dan is het misschien niet zo slim om het zo te zeggen.
dus dit en zwaar getraumatiseerd etcquote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kort haar en veel gewicht... maakt oud
Haar reactie sprak wel boekdelen. Ze speelt zichzelf makkelijk in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef vencodark het volgende:
Ze interpreteerde zijn woorden wel heul anders dan hij bedoelde.
Ik zag al meteen aan haar kop dat ze dat niet zou kunnen hebben. Maar desalniettemin wel eerlijk en misschien ook wel goed dat hij het zei.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze daar op haar 37e nog niet tegen kan....
ik snap die steenworpafstanden ook nooitquote:
Je reageerd ook ouder en wat langzamer dan die jonkiesquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet zeggen ze ziet er ouder uit dan ik, dan zou ik liegen
Poeh, ik zie mijn stad zo vaak op tvquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef WcPot het volgende:
Apart zeg op je eigen stad op de TV te zien
Ik ben nooit zo goed in sport geweestquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap die steenworpafstanden ook nooit
Ja dat krijg je he, het kraakt allemaal een beetjequote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je reageerd ook ouder en wat langzamer dan die jonkies
Sommige mensen kunnen heeeeeel ver gooienquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap die steenworpafstanden ook nooit
Amsterdam wel jaquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh, ik zie mijn stad zo vaak op tv
Ik hoor het ratelenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat krijg je he, het kraakt allemaal een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |