Dat ging ook prima in tijden dat het land niet was uitgeleverd aan het monster dat EU heet en zonder die euro.......Dat ging ook prima met de EEG van destijds. Er zit zoveel tussen.quote:
Daar hoop ik op.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:34 schreef Friek_ het volgende:
Zou wel mooi zijn als die langstudeermaatregel afgeschaft wordt en volledig sociaal leenstelsel wordt ingevoerd.
Neuh. Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:34 schreef Friek_ het volgende:
Zou wel mooi zijn als die langstudeermaatregel afgeschaft wordt en volledig sociaal leenstelsel wordt ingevoerd.
De SPVVDA neemt daarmee in ieder geval een coherente positie in.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:36 schreef GSbrder het volgende:
Samsom is out trouwens.
Op eigen beweging.
Het lijkt mij niet mooi.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was de inzet in het Catshuis.
Je kan ideeen niet vermoorden, dus:quote:
Krakquote:
Was D66 niet nog waardelozer? Of de VVD?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n waardeloze partij gezien.
SP, LN, PVV, LPF, CD, Ouderenpartijen...quote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n waardeloze partij gezien.
Het is een pot nat, zo blijkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was D66 niet nog waardelozer? Of de VVD?
Dat zal er lekker inhakken bij de 'zwakkeren'.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:37 schreef remlof het volgende:
Het hoge BTW-tarief gaat naar 21% en het lage blijft denk ik gelijk.
De LCD-tv wordt WEER duurder!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zal er lekker inhakken bij de 'zwakkeren'.
Inclusief voorwoord van Lord_Vetinari.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef eriksd het volgende:
Koken met azijn. 40 verzuurde gerechten van EchtGaaf. Nu in de winkel tegen inkomensafhankelijke prijzen!
Het lage BTW-tarief wordt juist niet verhoogd om de zwakkeren te beschermen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zal er lekker inhakken bij de 'zwakkeren'.
Veel beter kan je het niet krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lage BTW-tarief wordt juist niet verhoogd om de zwakkeren te beschermen.
Nu gaan ze niet meer voor hun brood betalen maar wel voor hun flatscreen
De PvdA scoort momenteel totaal niet bij minima, dus een goede zet wellicht.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:44 schreef Friek_ het volgende:
Het sentiment wordt weer lekker aangedikt.
Voer de actiecode in en maak kans op een geheel verzuurde reis naar Noord-Korea!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Inclusief voorwoord van Lord_Vetinari.
Die arme AOW'er van 64 (whut?)quote:
Met deskundige reisleiding van Arolsen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voer de actiecode in en maak kans op een geheel verzuurde reis naar Noord-Korea!
Jaja Erik, ook nu moet je m gewoon met rust laten.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef eriksd het volgende:
Koken met azijn. 40 verzuurde gerechten van EchtGaaf. Nu in de winkel tegen inkomensafhankelijke prijzen!
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voer de actiecode in en maak kans op een geheel verzuurde reis naar Noord-Korea!
Want 'zwakkeren' hebben natuurlijk alleen eten en de kapper nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lage BTW-tarief wordt juist niet verhoogd om de zwakkeren te beschermen.
Nu gaan ze niet meer voor hun brood betalen maar wel voor hun flatscreen
Uiteraard kaart ik iets aan wanneer iemand zure teksten post. Wil er ook wel een continu proces van maken, maar dan ga je het weer stalken noemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jaja Erik, ook nu moet je m gewoon met rust laten.
Behoorlijk laf weer dit om een moment af te wachten waar iedereen op hem inhakt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Behoorlijk laf weer dit om een moment af te wachten waar iedereen op hem inhakt.
quote:
Vooral de kapper!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Want 'zwakkeren' hebben natuurlijk alleen eten en de kapper nodig.
Het enige wat EchtGaaf ventileert en etaleert is z'n eigen onvermogen. Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Binnenkort: feestelijke bijeenkomst PvdA:quote:
En een toetje van Pietquote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Inclusief voorwoord van Lord_Vetinari.
Klopt daarom kaats ik hem terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het enige wat EchtGaaf ventileert en etaleert is z'n eigen onvermogen. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Dat zal wel meevallen hoor. Ik zal er zaterdagavond verslag van doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Binnenkort: feestelijke bijeenkomst PvdA:
Chocola: extra bitter.
Koffie: extra bitter.
Snoep: zure matten:
Drank: azijn.
Muziek: linkse hobby! Oh wacht!
Alleen wel de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt daarom kaats ik hem terug.
Ik begrijp werkelijk niet dat ze jou tot mod hebben gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het enige wat EchtGaaf ventileert en etaleert is z'n eigen onvermogen. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Maar is dit wel eerlijk?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt daarom kaats ik hem terug.
Daar hou ik van.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chocola: extra bitter.
Snoep: zure matten:
Dat begrijpt niemand.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet dat ze jou tot mod hebben gemaakt.
Ik deel uw verontwaardiging.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanwege zijn scherpe analyses.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lief zijn!quote:
Ik had je antwoord gegeven.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:56 schreef JoaC het volgende:
Wie wilde ook alweer de grenzen dicht zodat de havens zonder werk zitten?
Kom je hier pizza bezorgen?quote:
Dat wist ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee , ik geef priveles aan middelbare scholieren.
Goebbels.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker een plak deeg in je slip tijdens een zekere periode van de maand.quote:
In wat? Nederlands?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat ik topic op 1 pagina had, dus Ctrl+F en Rotterdam leverde niks op.quote:
Tijdens de gulden hadden we onze munt gekoppeld aan de D-Mark om speculatie te voorkomen, dus als we niet meededen hadden we onze munt gekoppeld aan de <Vul tegenwoordige duitse munt in>quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat ging ook prima in tijden dat het land niet was uitgeleverd aan het monster dat EU heet en zonder die euro.......Dat ging ook prima met de EEG van destijds. Er zit zoveel tussen.
Dat zouden mooie lessen worden.quote:
Jezus man.quote:
Hoho, mensen die praten in termen als "veeg teken" verdienen een pluim. Dergelijk taalgebruik hoor je te weinig.quote:
Samen met de D-mark hadden we een gouden munt. Ik zeg dat we gerust handelsbetrekkingen kunnen afspreken in EU verband. Maar het monster is te groot geworden. Teveel bemoeizucht vanuit Brussel dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tijdens de gulden hadden we onze munt gekoppeld aan de D-Mark om speculatie te voorkomen, dus als we niet meededen hadden we onze munt gekoppeld aan de <Vul tegenwoordige duitse munt in>
En na Schengen is Rotterdam aantrekkelijker geworden, als wij nu kappen worden Antwerpen en Hamburg ten koste van ons groter.
Als die zo snel akkoord gaan dan weet je zeker dat ze het VVD verkiezingsprogramma hebben gerealiseerd.quote:
Onze munt was niet van goudquote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Samen met de D-mark hadden we een gouden munt. Ik zeg dat we gerust handelsbetrekkingen kunnen afspreken in EU verband. Maar het monster is te groot geworden. Teveel bemoeizucht vanuit Brussel dus.
Geen poep, Einstein!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Kwaliteit het volgende:
belasting gaat dus omhoog. Vuile flikkers.
Kom kom, het is een ding dat je de PvdA een keiharde nederlaag toewenst, maar nu gedraag je je wel erg naief. De campagne moet goddomme nog beginnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef GSbrder het volgende:
Samsom piekt te vroeg met zijn retoriek.
Ik zou persoonlijk eind juli beginnen met bashen. Dat moet je niet te lang doen, anders krijg je het predikaat zure zeikerd. Je moet je eigen nieuwe geluid niet laten verouderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom, het is een ding dat je de PvdA een keiharde nederlaag toewenst, maar nu gedraag je je wel erg naief. De campagne moet goddomme nog beginnen.
Samsom is drie keer op tv en komt drie keer met een voorbeeld uit zijn catalogus 'arm en zwak Nederland'. Dat vind ik grammofonesque.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom, het is een ding dat je de PvdA een keiharde nederlaag toewenst, maar nu gedraag je je wel erg naief. De campagne moet goddomme nog beginnen.
EG piekt te vroeg?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk eind juli beginnen met bashen. Dat moet je niet te lang doen, anders krijg je het predikaat zure zeikerd. Je moet je eigen nieuwe geluid niet laten verouderen.
Maar dat is toch niet eerlijk?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles met terugwerkende kracht terugbetalen.
Lief doen!quote:
Denk je dat ze dat met veel bombarie naar buiten brengen?quote:
Afschaffen stufi en verdrievoudiging langstudeerdersboete. Wishful thinking.quote:
Elk kamerlid zal wel een kopietje krijgen en dan gaan ze er over debatteren.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze gaan tijdens het debat om 19:30 toch vol trots alle plannen presenteren?
Noem je mij nou fascist?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Iedereen is wel tegen EG aan het zeiken maar van al die blauwe fascisten die hier rondlopen word je ook niet vrolijk.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Iedereen is wel tegen EG aan het zeiken maar van al die blauwe fascisten die hier rondlopen word je ook niet vrolijk.
Vroeger keek ik naar de user met een kleurtje, toen was remlof donkerblauw, du_ke felblauw en VS roze. Nu is het helemaal niet meer duidelijk wie nu wat zegt.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Ik wil weer roze.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vroeger keek ik naar de user met een kleurtje, toen was remlof donkerblauw, du_ke felblauw en VS roze. Nu is het helemaal niet meer duidelijk wie nu wat zegt.
Met 80% van Catshuisvoorstellen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Elk kamerlid zal wel een kopietje krijgen en dan gaan ze er over debatteren.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Een goed pakket dus.quote:
Van mij mag je, honnepon!quote:
U wilde liever dat er op de uitkeringen gekort werd?quote:
Erik heeft iedereen omgekocht.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van mij mag je, honnepon!
Maar mijn invloed is tanende. Overal om mij heen zie ik de blauwhelmen sneller carrière maken op Fok dan ikzelf. Wiens schuld het is, Joost mag het weten.
Als je ze bevriest, dan is dat ook een korting.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
U wilde liever dat er op de uitkeringen gekort werd?
De steuntrekkers? Nouja zeg!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je ze bevriest, dan is dat ook een korting.
Een korting door de inflatie die jij wil laten toenemen, hm?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar zijn genoeg salarissen bevroren dus dan is dit toch niet zo'n onredelijke maatregel?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar de vlekjesbrigade heeft al zo weinig.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar zijn genoeg salarissen bevroren dus dan is dit toch niet zo'n onredelijke maatregel?
Eigenlijk klopt dat toch ook? Geld wordt minder waard.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Dus als je een product voor dezelfde prijs koopt als waarvoor je hem 5 minuten geleden zou verkopen verkoop je dat product met korting.
Interessant.
Wat dacht je van de pensioenfondsen. Wordt altijd lekker tegen "de babyboomers" aangeschopt maar een grote groep heeft de koopkracht ook met 10% zien dalen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar zijn genoeg salarissen bevroren dus dan is dit toch niet zo'n onredelijke maatregel?
Bron?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dacht je van de pensioenfondsen. Wordt altijd lekker tegen "de babyboomers" aangeschopt maar een grote groep heeft de koopkracht ook met 10% zien dalen.
Ja iedereen moet bezuinigen. Maar doe het dan zodanig dat iedereen % dezelfde koopkrachtverlies heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Tem het volgende:
Je bent toch wel eens dat we moeten bezuinigen EG? Waar zou jij het geld vandaan halen?
Simpel feit bij 5 jaar uitgestelde indexatie.quote:
Hoe enorm zijn de verschillen tussen die koopkrachtverliezen nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja iedereen moet bezuinigen. Maar doe het dan zodanig dat iedereen % dezelfde koopkrachtverlies heeft.
Verder is 3% zodanig dat je een economie wel degelijk een knauw geeft. Doe het dan rustiger aan zou ik zeggen.
Die 10% bedoel ik, waar haal je dat pct vandaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Simpel feit bij 5 jaar uitgestelde indexatie.
Zie CPB -berekeningen Cathuis. -3,75% uitkeringen, -3% AOW, iets meer dan -1% 3x WML.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe enorm zijn de verschillen tussen die koopkrachtverliezen nu?
Maar internationaal gezien kunnen we door onze grote waffel natuurlijk niet boven die 3% uitkomen. Naast de geldboete levert dat natuurlijk nog veel meer schade op.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja iedereen moet bezuinigen. Maar doe het dan zodanig dat iedereen % dezelfde koopkrachtverlies heeft.
Verder is 3% zodanig dat je een economie wel degelijk een knauw geeft. Doe het dan rustiger aan zou ik zeggen.
Dus je wil bijvoorbeeld de progressieve VVD/D66/GL-ideetjes zoals de dubbelverdienerskorting afschaffen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie CPB -berekeningen Cathuis. -3,75% uitkeringen, -3% AOW, iets meer dan -1% 3x WML.
Ik wil dat iedereen de bezuinigingen even hard voelt. Niks meer of minder.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je wil bijvoorbeeld de progressieve VVD/D66/GL-ideetjes zoals de dubbelverdienerskorting afschaffen?
Abknallen!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Uiteraard, alhoewel dat per definitie moeilijk wordt door het progressieve stelsel.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je wil bijvoorbeeld de progressieve VVD/D66/GL-ideetjes zoals de dubbelverdienerskorting afschaffen?
Hoehoehoe, wat een troll. En nog nep ook.twitter:APechtoId twitterde op donderdag 26-04-2012 om 15:47:17We zijn er uit! Deal over een begroting die binnen de Europese afspraken valt staat als een huis. Zo kan het dus ook. Dag PVV, dag PvdA! reageer retweet
Dat willen Samsom, Roemer en Wilders niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dat iedereen de bezuinigingen even hard voelt. Niks meer of minder.
Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar de 0,19 cent vergoeding per km gaat er dus aan ... of begrijp ik dat verkeerd?
Je kan ook gewoon 0,50 cent per kilometer vragenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar de 0,19 cent vergoeding per km gaat er dus aan ... of begrijp ik dat verkeerd?
Dat wel. De enorme brandstofaccijns dan weer niet, maargoed, dat zal voor een hoop mensen toch een flinke klap zijn als de baas het niet meer gaat vergoeden.quote:
Ik krijg al meer dan die 0,19 cent, maar 0,50 cent gaat mij niet lukken denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 0,50 cent per kilometer vragen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:16 schreef Friek_ het volgende:
Ah, Sharon Dijksma van de PvdA vertrekt uit de Kamer.
Twee zetels komen vrij.
Ach zat mensen die nu al geen KM-vergoeding krijgen en die redden het nu ook al.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat wel. De enorme brandstofaccijns dan weer niet, maargoed, dat zal voor een hoop mensen toch een flinke klap zijn als de baas het niet meer gaat vergoeden.
Een ander adres opgeven helpt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik krijg al meer dan die 0,19 cent, maar 0,50 cent gaat mij niet lukken denk ik.
Het gaat in ieder geval supergezellig worden in de trein en heerlijk rustig op de weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach zat mensen die nu al geen KM-vergoeding krijgen en die redden het nu ook al.
Maar vond dit altijd al een bizarre regeling, waarom in hemelsnaam ver van je woning werken stimuleren?
Misschien dat een ritje op de bagagedrager van Sap hem op andere ideeën brengt.quote:De SGP kan nog niet instemmen met het akkoord. De kleinste christelijke partij wil eerst de brief van De Jager en het debat afwachten. 'Ik moet nog zien wat er uitkomt', zei fractieleider Kees van der Staaij van de SGP.
Sap draagt geen rok tot over haar knieënquote:Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien dat een ritje op de bagagedrager van Sap hem op andere ideeën brengt.
Ik zie niet in hoe dat bij zo'n vrome man als van der Staaij dat een nadeel is.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sap draagt geen rok tot over haar knieën
dan is de vrouw zondig en onrein.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat bij zo'n vrome man als van der Staaij dat een nadeel is.
Ja en met wat mazzel gaat de Hedwigepolder toch helemaal onder water.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Kort samengevat, VVD/CDA/D66/GL/CU jassen er heel wat bezuinigingen doorheen?
Ja. Ze hebben gewoon het akkoord wat al bijna rond was gebruikt. Eitje dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Er is toch wel het één en ander aan veranderd zag ik net in 1vandaag. Bijvoorbeeld geen bezuiniging op ontwikkelingssamenwerkingquote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben gewoon het akkoord wat al bijna rond was gebruikt. Eitje dus.
En we gaan het allemaal merken. Goh, wat een verrassing .
Dit akkoord heeft toch wel een wat ander karakter. Inhoudelijk is dit wel slikken voor b.v. de VVD.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben gewoon het akkoord wat al bijna rond was gebruikt. Eitje dus.
En we gaan het allemaal merken. Goh, wat een verrassing .
Dat meen je toch niet? Waar is de trouw aan de partij?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:37 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld in de PvdA, maar ze zitten natuurlijk ook in een lastige positie.
Eerst maar eens het debat afwachten, ik kan altijd nog GroenLinks gaan stemmen
Wie zou dat laatste erdoor gedrukt hebben?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is toch wel het één en ander aan veranderd zag ik net in 1vandaag. Bijvoorbeeld geen bezuiniging op ontwikkelingssamenwerking
En wel uitgebreid morrelen aan de HRA en versoepeling van het ontslagrecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is toch wel het één en ander aan veranderd zag ik net in 1vandaag. Bijvoorbeeld geen bezuiniging op ontwikkelingssamenwerking
Yep. Samsom (PvdA) kiest de roeptoerroute.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:35 schreef Cerbie het volgende:
Die is is er niet, ik stem op de partij waar ik het meest mee eens ben. Dat ik lid ben van de PvdA is vooral om het allemaal eens van wat dichterbij mee te maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Waar is de trouw aan de partij?
Van de betrokken partijen was dit alleen voor de VVD een speerpunt, de rest vind de huidige bezuinigingen wel voldoende.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou dat laatste erdoor gedrukt hebben?
Gewoon onder water zetten dat ding, dat scheelt weer 150 miljoen. En die snelweg bij Delft zouden ze ook gewoon moeten leggen over het bestaande snelwegbed, het is toch idioot dat een perfect goed snelwegbed wordt afgegraven omdat Truus haar hond niet meer kan uitlaten anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja en met wat mazzel gaat de Hedwigepolder toch helemaal onder water.
Okee. Ja, dat zal de VVD niet leuk gevonden hebben, maar ja, ze moeten water bij de wijn doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van de betrokken partijen was dit alleen voor de VVD een speerpunt, de rest vind de huidige bezuinigingen wel voldoende.
CDA, ChristenUnie, GroenLinks...genoeg opponenten van bezuinigingen daarop.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou dat laatste erdoor gedrukt hebben?
Of gewoon nog 40 jaar doorpraten over die weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gewoon onder water zetten dat ding, dat scheelt weer 150 miljoen. En die snelweg bij Delft zouden ze ook gewoon moeten leggen over het bestaande snelwegbed, het is toch idioot dat een perfect goed snelwegbed wordt afgegraven omdat Truus haar hond niet meer kan uitlaten anders.
En op meer punten, die hebben redelijk moeten slikken in deze.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee. Ja, dat zal de VVD niet leuk gevonden hebben, maar ja, ze moeten water bij de wijn doen.
Even dineren op kosten van de belastingbetalers.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
18.22 uur: Debat begint om 20.30 uur
Het debat is voor de derde keer verschoven. Het begint nu om 20.30 uur.
Godverdomme, stelletje lijers.
Oh dat komt mij wel goed uit, anders had ik een stuk moeten missen ivm eten bij de Indiaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga eten op kosten van mijn baasquote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Even dineren op kosten van de belastingbetalers.
Mooi, dan kan ik nog eten.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik ook, baal ook echt dat de PvdA het (nog) niet steunt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan me wel redelijk vinden in wat ik tot dusver heb gelezen over het pakket.
Iets zegt me dat er goed hard gespind wordt hier.twitter:martijnvdam twitterde op donderdag 26-04-2012 om 17:37:02@andre_rouvoet Vraag maar aan je opvolger waarom Diederik niet werd uitgenodigd en geen informatie mocht krijgen. Vooropgezet plan? reageer retweet
Eerst DWDD natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Marokkanen mogen hun hypotheekrente niet meer aftrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, wat gaat er nou gebeuren met de hypotheekrente-aftrek?
Ja, het is wel hilarisch wat de PVV allemaal uit de kast haalt.quote:
Niets helaas. Dat zal wel tot na de verkiezingen moeten wachten. De vrees bij de VVD is denk ik, nu instemmen is veel zetels verliezen de komende verkiezingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar heb je dat gelezen of heb je het over het catshuis pakket?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan me wel redelijk vinden in wat ik tot dusver heb gelezen over het pakket.
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuwe hypotheken moeten met 30 jaar afbetaald zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Instortende huizenprijzen dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.
Iets zegt me dat de PvdA bewust buiten de deur is gehouden en dat veel dat graag als zoete koek willen slikken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef Friek_ het volgende:
Iets zegt me dat er goed hard gespind wordt hier.twitter:martijnvdam twitterde op donderdag 26-04-2012 om 17:37:02@andre_rouvoet Vraag maar aan je opvolger waarom Diederik niet werd uitgenodigd en geen informatie mocht krijgen. Vooropgezet plan? reageer retweet
Dat was toch al langer?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nieuwe hypotheken moeten met 30 jaar afbetaald zijn.
Was dat niet het breekpunt dat er aan ging na een paar uur?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nu.nl/kabinets(...)n-aow-65-houden.html
2010, daar denkt toch niemand meer aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was dat niet het breekpunt dat er aan ging na een paar uur?
Ze zijn uitgespeeld denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Ik ga de PVV gewoon negeren vanaf nu. Ze hebben toch niets meer in de pap te brokkelen
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Ik ga de PVV gewoon negeren vanaf nu. Ze hebben toch niets meer in de pap te brokkelen
Ik dacht dat dit alleen voor nieuw afgesloten hypotheken van toepassing was.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.
Anders hadden ze het een regenboog-coalitie genoemd.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Kunduz-coalitie , de naam alleen al
Dat is niet netjes. Ik hoop dat het pakket een beetje meevalt en de lasten eerlijk verdeelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.
Daar zitten ze toch ook na de laatste afslag links.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.
Dat lijkt me niet geheel onterecht gezien hun conservatief economische programma waarin deze partijen overeenkomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sappige coalitie dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Kunduz-coalitie , de naam alleen al
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ikquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niets helaas. Dat zal wel tot na de verkiezingen moeten wachten. De vrees bij de VVD is denk ik, nu instemmen is veel zetels verliezen de komende verkiezingen.
D66, GL en CU vallen iig te complimenteren dat men mee wilt werken aan een semi-constructieve oplossing, ongeacht dat ze zeker weten dat hun opportunisme verweten gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet netjes. Ik hoop dat het pakket een beetje meevalt en de lasten eerlijk verdeelt.
Vergeet het geheugen van de kiezer niet .quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
2010, daar denkt toch niemand meer aan.
Ik heb je ook al uit mijn sig gehaald.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef Asphias het volgende:
wat? interesante keuze:
18.50 uur Volgens Jolande Sap komt er een speciaal crisistarief voor de hoogste inkomens. 'Daar gaan we honderden miljoenen weghalen.' Dat meldt BNR-verslaggever Jeroen Stans.
http://www.volkskrant.nl/(...)in-met-akkoord.dhtml
Wel heftig ...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ik
DE RIJKEN. DIE GRAAIERS HEBBEN ONZE PENSIOENEN GEJAT EN WILLEN ONZE UITKERINGEN. GRIJP DE FAKKELS EN HOOIVORKEN HENK!quote:
En terechtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb je ook al uit mijn sig gehaald.
twitter:RPlasterk twitterde op donderdag 26-04-2012 om 19:07:08RT @MohamedMokaddem: Dankzij GroenLinks ligt er een pakket waar rechts Nederland zijn vinger bij aflikt. #kunduzcoalitie reageer retweet
Ben jij Ingrid?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
DE RIJKEN. DIE GRAAIERS HEBBEN ONZE PENSIOENEN GEJAT EN WILLEN ONZE UITKERINGEN. GRIJP DE FAKKELS EN HOOIVORKEN HENK!
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ik
http://www.volkskrant.nl/(...)it-het-akkoord.dhtmlquote:De huizenmarkt wordt ook aangepakt. De huren worden marktconform en er geldt geen hypotheekrenteaftrek meer voor nieuwe, aflossingsvrije hypotheken. De overdrachtsbelasting blijft op 2 procent.
quote:
Toegeven, ze zitten wel een in lastig parket...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
D66, GL en CU vallen iig te complimenteren dat men mee wilt werken aan een semi-constructieve oplossing, ongeacht dat ze zeker weten dat hun opportunisme verweten gaat worden.
Onervarenheid Samsom speelt op denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Cerbie het volgende:
Maar wat voor pakket ook, de PvdA heeft het deksel op haar neus gekregen. Mijn onderbuik is tevreden
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Wat ik net heb gelezen klinkt wel goed. Alleen die WW uitkering door werkgevers vind ik minder.
Vind ik wel terecht als ze het onslagrecht al kadi krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Wat ik net heb gelezen klinkt wel goed. Alleen die WW uitkering door werkgevers vind ik minder.
Mee eens, zie de edit.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.
Tenzij het gaat gelden boven de 150k oid. 60% vanaf 52k is idioot.
Vooral een vestzak-broekzak verhaal maar dan duurder.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind ik wel terecht als ze het onslagrecht al kadi krijgen
Vergeet de blinde arrogantie niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onervarenheid Samsom speelt op denk ik.
Honderden miljoenen zou het op moeten brengen, daar ga je vanaf 52k hard overheen,quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.
Tenzij het gaat gelden boven de 150k oid. 60% vanaf 52k is idioot.
Ik wacht af. Als het gaat om een toptarief dat gaat gelden bij een substantieel inkomen kan ik er wellicht nog inkomen. Onder de ton vind ik het idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Honderden miljoenen zou het op moeten brengen, daar ga je vanaf 52k hard overheen,
Eigendom is diefstal.quote:
Crisistarief voor de hoogste inkomens, alleen is niet gedefinieerd wat de hoogste inkomens zijn.quote:
Gewoon negeren net als de PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef eriksd het volgende:
Wat is de PvdA idioot om zich heen aan het schoppen trouwens. Gewoon even stil zitten zou ik zeggen. Nu verziek je alleen maar de onderlinge verhoudingen.
van nrc.nlquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Crisistarief voor de hoogste inkomens, alleen is niet gedefinieerd wat de hoogste inkomens zijn.
100 miljoen extra is meer symbolisch dan een grote klapper.quote:Volgens Jolande Sap komt er een speciaal crisistarief voor de hoogste inkomens. Zo zou er 100 miljoen euro extra aan belastinginkomsten binnengehaald kunnen worden.
Dat is gewoon een frame. Gaan alsnog honderden miljoenen af gok ik zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
" Er wordt veel minder bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking dan in het Catshuisakkoord."
Maar wel iets dus?
De bestaande bezuinigingen uit het regeerakkoord worden doorgevoerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
" Er wordt veel minder bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking dan in het Catshuisakkoord."
Maar wel iets dus?
Als het nul is, dan is het toch ook minder?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
Maar wel iets dus?
Wellicht dat die kiezers wat volwassener zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe de VVD dit gaat uitleggen.
Wees blij, GL wou de vorige verkiezingen zelfs een hoogopgeleiden-tax waarvoor je gedurende je studie een halve uitkering kreeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
Maar er verandert niks voor studenten lees ik, too bad.
Je wilt toch geen leenstelselquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
Maar er verandert niks voor studenten lees ik, too bad.
Inderdaad peanuts.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
van nrc.nl
[..]
100 miljoen extra is meer symbolisch dan een grote klapper.
Jezus. Er komt een nieuw tarief bij dat honderd miljoenen moet opleveren, terwijl er 200 miljoen naar de natuur gaat en het tarief op zonnepanelen verlaagd wordt. Daarnaast worden de bezuinigingen van het passend onderwijs ook teruggedraaid terwijl daar zoveel zinloze miljoenen naartoe gingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Crisistarief voor de hoogste inkomens, alleen is niet gedefinieerd wat de hoogste inkomens zijn.
Die vliegen nogal op en neer naar de Verdonk- en Wilders-achtigen, dappere hoop van je dusquote:Op donderdag 26 april 2012 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wellicht dat die kiezers wat volwassener zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |