Want 'zwakkeren' hebben natuurlijk alleen eten en de kapper nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lage BTW-tarief wordt juist niet verhoogd om de zwakkeren te beschermen.
Nu gaan ze niet meer voor hun brood betalen maar wel voor hun flatscreen
Uiteraard kaart ik iets aan wanneer iemand zure teksten post. Wil er ook wel een continu proces van maken, maar dan ga je het weer stalken noemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jaja Erik, ook nu moet je m gewoon met rust laten.
Behoorlijk laf weer dit om een moment af te wachten waar iedereen op hem inhakt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Behoorlijk laf weer dit om een moment af te wachten waar iedereen op hem inhakt.
quote:
Vooral de kapper!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Want 'zwakkeren' hebben natuurlijk alleen eten en de kapper nodig.
Het enige wat EchtGaaf ventileert en etaleert is z'n eigen onvermogen. Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Binnenkort: feestelijke bijeenkomst PvdA:quote:
En een toetje van Pietquote:Op donderdag 26 april 2012 16:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Inclusief voorwoord van Lord_Vetinari.
Klopt daarom kaats ik hem terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het enige wat EchtGaaf ventileert en etaleert is z'n eigen onvermogen. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Dat zal wel meevallen hoor. Ik zal er zaterdagavond verslag van doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Binnenkort: feestelijke bijeenkomst PvdA:
Chocola: extra bitter.
Koffie: extra bitter.
Snoep: zure matten:
Drank: azijn.
Muziek: linkse hobby! Oh wacht!
Alleen wel de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt daarom kaats ik hem terug.
Ik begrijp werkelijk niet dat ze jou tot mod hebben gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het enige wat EchtGaaf ventileert en etaleert is z'n eigen onvermogen. Wie kaatst kan de bal verwachten.
Maar is dit wel eerlijk?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt daarom kaats ik hem terug.
Daar hou ik van.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Chocola: extra bitter.
Snoep: zure matten:
Dat begrijpt niemand.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet dat ze jou tot mod hebben gemaakt.
Ik deel uw verontwaardiging.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanwege zijn scherpe analyses.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lief zijn!quote:
Ik had je antwoord gegeven.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:56 schreef JoaC het volgende:
Wie wilde ook alweer de grenzen dicht zodat de havens zonder werk zitten?
Kom je hier pizza bezorgen?quote:
Dat wist ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee , ik geef priveles aan middelbare scholieren.
Goebbels.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker een plak deeg in je slip tijdens een zekere periode van de maand.quote:
In wat? Nederlands?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat ik topic op 1 pagina had, dus Ctrl+F en Rotterdam leverde niks op.quote:
Tijdens de gulden hadden we onze munt gekoppeld aan de D-Mark om speculatie te voorkomen, dus als we niet meededen hadden we onze munt gekoppeld aan de <Vul tegenwoordige duitse munt in>quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat ging ook prima in tijden dat het land niet was uitgeleverd aan het monster dat EU heet en zonder die euro.......Dat ging ook prima met de EEG van destijds. Er zit zoveel tussen.
Dat zouden mooie lessen worden.quote:
Jezus man.quote:
Hoho, mensen die praten in termen als "veeg teken" verdienen een pluim. Dergelijk taalgebruik hoor je te weinig.quote:
Samen met de D-mark hadden we een gouden munt. Ik zeg dat we gerust handelsbetrekkingen kunnen afspreken in EU verband. Maar het monster is te groot geworden. Teveel bemoeizucht vanuit Brussel dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tijdens de gulden hadden we onze munt gekoppeld aan de D-Mark om speculatie te voorkomen, dus als we niet meededen hadden we onze munt gekoppeld aan de <Vul tegenwoordige duitse munt in>
En na Schengen is Rotterdam aantrekkelijker geworden, als wij nu kappen worden Antwerpen en Hamburg ten koste van ons groter.
Als die zo snel akkoord gaan dan weet je zeker dat ze het VVD verkiezingsprogramma hebben gerealiseerd.quote:
Onze munt was niet van goudquote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Samen met de D-mark hadden we een gouden munt. Ik zeg dat we gerust handelsbetrekkingen kunnen afspreken in EU verband. Maar het monster is te groot geworden. Teveel bemoeizucht vanuit Brussel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |