Jezus man.quote:
Hoho, mensen die praten in termen als "veeg teken" verdienen een pluim. Dergelijk taalgebruik hoor je te weinig.quote:
Samen met de D-mark hadden we een gouden munt. Ik zeg dat we gerust handelsbetrekkingen kunnen afspreken in EU verband. Maar het monster is te groot geworden. Teveel bemoeizucht vanuit Brussel dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tijdens de gulden hadden we onze munt gekoppeld aan de D-Mark om speculatie te voorkomen, dus als we niet meededen hadden we onze munt gekoppeld aan de <Vul tegenwoordige duitse munt in>
En na Schengen is Rotterdam aantrekkelijker geworden, als wij nu kappen worden Antwerpen en Hamburg ten koste van ons groter.
Als die zo snel akkoord gaan dan weet je zeker dat ze het VVD verkiezingsprogramma hebben gerealiseerd.quote:
Onze munt was niet van goudquote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Samen met de D-mark hadden we een gouden munt. Ik zeg dat we gerust handelsbetrekkingen kunnen afspreken in EU verband. Maar het monster is te groot geworden. Teveel bemoeizucht vanuit Brussel dus.
Geen poep, Einstein!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Kwaliteit het volgende:
belasting gaat dus omhoog. Vuile flikkers.
Kom kom, het is een ding dat je de PvdA een keiharde nederlaag toewenst, maar nu gedraag je je wel erg naief. De campagne moet goddomme nog beginnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef GSbrder het volgende:
Samsom piekt te vroeg met zijn retoriek.
Ik zou persoonlijk eind juli beginnen met bashen. Dat moet je niet te lang doen, anders krijg je het predikaat zure zeikerd. Je moet je eigen nieuwe geluid niet laten verouderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom, het is een ding dat je de PvdA een keiharde nederlaag toewenst, maar nu gedraag je je wel erg naief. De campagne moet goddomme nog beginnen.
Samsom is drie keer op tv en komt drie keer met een voorbeeld uit zijn catalogus 'arm en zwak Nederland'. Dat vind ik grammofonesque.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom kom, het is een ding dat je de PvdA een keiharde nederlaag toewenst, maar nu gedraag je je wel erg naief. De campagne moet goddomme nog beginnen.
EG piekt te vroeg?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk eind juli beginnen met bashen. Dat moet je niet te lang doen, anders krijg je het predikaat zure zeikerd. Je moet je eigen nieuwe geluid niet laten verouderen.
Maar dat is toch niet eerlijk?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles met terugwerkende kracht terugbetalen.
Lief doen!quote:
Denk je dat ze dat met veel bombarie naar buiten brengen?quote:
Afschaffen stufi en verdrievoudiging langstudeerdersboete. Wishful thinking.quote:
Elk kamerlid zal wel een kopietje krijgen en dan gaan ze er over debatteren.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze gaan tijdens het debat om 19:30 toch vol trots alle plannen presenteren?
Noem je mij nou fascist?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Iedereen is wel tegen EG aan het zeiken maar van al die blauwe fascisten die hier rondlopen word je ook niet vrolijk.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Iedereen is wel tegen EG aan het zeiken maar van al die blauwe fascisten die hier rondlopen word je ook niet vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |