Nieuwe hypotheken moeten met 30 jaar afbetaald zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, wat gaat er nou gebeuren met de hypotheekrente-aftrek?
Instortende huizenprijzen dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.
Iets zegt me dat de PvdA bewust buiten de deur is gehouden en dat veel dat graag als zoete koek willen slikken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef Friek_ het volgende:
Iets zegt me dat er goed hard gespind wordt hier.twitter:martijnvdam twitterde op donderdag 26-04-2012 om 17:37:02@andre_rouvoet Vraag maar aan je opvolger waarom Diederik niet werd uitgenodigd en geen informatie mocht krijgen. Vooropgezet plan? reageer retweet
Dat was toch al langer?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nieuwe hypotheken moeten met 30 jaar afbetaald zijn.
Was dat niet het breekpunt dat er aan ging na een paar uur?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nu.nl/kabinets(...)n-aow-65-houden.html
2010, daar denkt toch niemand meer aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was dat niet het breekpunt dat er aan ging na een paar uur?
Ze zijn uitgespeeld denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Ik ga de PVV gewoon negeren vanaf nu. Ze hebben toch niets meer in de pap te brokkelen
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Ik ga de PVV gewoon negeren vanaf nu. Ze hebben toch niets meer in de pap te brokkelen
Ik dacht dat dit alleen voor nieuw afgesloten hypotheken van toepassing was.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.
Anders hadden ze het een regenboog-coalitie genoemd.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Kunduz-coalitie , de naam alleen al
Dat is niet netjes. Ik hoop dat het pakket een beetje meevalt en de lasten eerlijk verdeelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.
Daar zitten ze toch ook na de laatste afslag links.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.
Dat lijkt me niet geheel onterecht gezien hun conservatief economische programma waarin deze partijen overeenkomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sappige coalitie dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Kunduz-coalitie , de naam alleen al
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ikquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niets helaas. Dat zal wel tot na de verkiezingen moeten wachten. De vrees bij de VVD is denk ik, nu instemmen is veel zetels verliezen de komende verkiezingen.
D66, GL en CU vallen iig te complimenteren dat men mee wilt werken aan een semi-constructieve oplossing, ongeacht dat ze zeker weten dat hun opportunisme verweten gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet netjes. Ik hoop dat het pakket een beetje meevalt en de lasten eerlijk verdeelt.
Vergeet het geheugen van de kiezer niet .quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
2010, daar denkt toch niemand meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |