Okee. Ja, dat zal de VVD niet leuk gevonden hebben, maar ja, ze moeten water bij de wijn doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van de betrokken partijen was dit alleen voor de VVD een speerpunt, de rest vind de huidige bezuinigingen wel voldoende.
CDA, ChristenUnie, GroenLinks...genoeg opponenten van bezuinigingen daarop.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou dat laatste erdoor gedrukt hebben?
Of gewoon nog 40 jaar doorpraten over die weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gewoon onder water zetten dat ding, dat scheelt weer 150 miljoen. En die snelweg bij Delft zouden ze ook gewoon moeten leggen over het bestaande snelwegbed, het is toch idioot dat een perfect goed snelwegbed wordt afgegraven omdat Truus haar hond niet meer kan uitlaten anders.
En op meer punten, die hebben redelijk moeten slikken in deze.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee. Ja, dat zal de VVD niet leuk gevonden hebben, maar ja, ze moeten water bij de wijn doen.
Even dineren op kosten van de belastingbetalers.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
18.22 uur: Debat begint om 20.30 uur
Het debat is voor de derde keer verschoven. Het begint nu om 20.30 uur.
Godverdomme, stelletje lijers.
Oh dat komt mij wel goed uit, anders had ik een stuk moeten missen ivm eten bij de Indiaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga eten op kosten van mijn baasquote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Even dineren op kosten van de belastingbetalers.
Mooi, dan kan ik nog eten.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik ook, baal ook echt dat de PvdA het (nog) niet steunt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan me wel redelijk vinden in wat ik tot dusver heb gelezen over het pakket.
Iets zegt me dat er goed hard gespind wordt hier.twitter:martijnvdam twitterde op donderdag 26-04-2012 om 17:37:02@andre_rouvoet Vraag maar aan je opvolger waarom Diederik niet werd uitgenodigd en geen informatie mocht krijgen. Vooropgezet plan? reageer retweet
Eerst DWDD natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Marokkanen mogen hun hypotheekrente niet meer aftrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, wat gaat er nou gebeuren met de hypotheekrente-aftrek?
Ja, het is wel hilarisch wat de PVV allemaal uit de kast haalt.quote:
Niets helaas. Dat zal wel tot na de verkiezingen moeten wachten. De vrees bij de VVD is denk ik, nu instemmen is veel zetels verliezen de komende verkiezingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar heb je dat gelezen of heb je het over het catshuis pakket?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan me wel redelijk vinden in wat ik tot dusver heb gelezen over het pakket.
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |