Okee. Ja, dat zal de VVD niet leuk gevonden hebben, maar ja, ze moeten water bij de wijn doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van de betrokken partijen was dit alleen voor de VVD een speerpunt, de rest vind de huidige bezuinigingen wel voldoende.
CDA, ChristenUnie, GroenLinks...genoeg opponenten van bezuinigingen daarop.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zou dat laatste erdoor gedrukt hebben?
Of gewoon nog 40 jaar doorpraten over die weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gewoon onder water zetten dat ding, dat scheelt weer 150 miljoen. En die snelweg bij Delft zouden ze ook gewoon moeten leggen over het bestaande snelwegbed, het is toch idioot dat een perfect goed snelwegbed wordt afgegraven omdat Truus haar hond niet meer kan uitlaten anders.
En op meer punten, die hebben redelijk moeten slikken in deze.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee. Ja, dat zal de VVD niet leuk gevonden hebben, maar ja, ze moeten water bij de wijn doen.
Even dineren op kosten van de belastingbetalers.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
18.22 uur: Debat begint om 20.30 uur
Het debat is voor de derde keer verschoven. Het begint nu om 20.30 uur.
Godverdomme, stelletje lijers.
Oh dat komt mij wel goed uit, anders had ik een stuk moeten missen ivm eten bij de Indiaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga eten op kosten van mijn baasquote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Even dineren op kosten van de belastingbetalers.
Mooi, dan kan ik nog eten.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Ik ook, baal ook echt dat de PvdA het (nog) niet steunt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan me wel redelijk vinden in wat ik tot dusver heb gelezen over het pakket.
Iets zegt me dat er goed hard gespind wordt hier.twitter:martijnvdam twitterde op donderdag 26-04-2012 om 17:37:02@andre_rouvoet Vraag maar aan je opvolger waarom Diederik niet werd uitgenodigd en geen informatie mocht krijgen. Vooropgezet plan? reageer retweet
Eerst DWDD natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef Friek_ het volgende:
Marokkanen mogen hun hypotheekrente niet meer aftrekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, wat gaat er nou gebeuren met de hypotheekrente-aftrek?
Ja, het is wel hilarisch wat de PVV allemaal uit de kast haalt.quote:
Niets helaas. Dat zal wel tot na de verkiezingen moeten wachten. De vrees bij de VVD is denk ik, nu instemmen is veel zetels verliezen de komende verkiezingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waar heb je dat gelezen of heb je het over het catshuis pakket?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan me wel redelijk vinden in wat ik tot dusver heb gelezen over het pakket.
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuwe hypotheken moeten met 30 jaar afbetaald zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Instortende huizenprijzen dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.
Iets zegt me dat de PvdA bewust buiten de deur is gehouden en dat veel dat graag als zoete koek willen slikken.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef Friek_ het volgende:
Iets zegt me dat er goed hard gespind wordt hier.twitter:martijnvdam twitterde op donderdag 26-04-2012 om 17:37:02@andre_rouvoet Vraag maar aan je opvolger waarom Diederik niet werd uitgenodigd en geen informatie mocht krijgen. Vooropgezet plan? reageer retweet
Dat was toch al langer?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nieuwe hypotheken moeten met 30 jaar afbetaald zijn.
Was dat niet het breekpunt dat er aan ging na een paar uur?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nu.nl/kabinets(...)n-aow-65-houden.html
2010, daar denkt toch niemand meer aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was dat niet het breekpunt dat er aan ging na een paar uur?
Ze zijn uitgespeeld denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Ik ga de PVV gewoon negeren vanaf nu. Ze hebben toch niets meer in de pap te brokkelen
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Ik ga de PVV gewoon negeren vanaf nu. Ze hebben toch niets meer in de pap te brokkelen
Ik dacht dat dit alleen voor nieuw afgesloten hypotheken van toepassing was.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer als je een aflossingsvrije hypotheek hebt.
Anders hadden ze het een regenboog-coalitie genoemd.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Kunduz-coalitie , de naam alleen al
Dat is niet netjes. Ik hoop dat het pakket een beetje meevalt en de lasten eerlijk verdeelt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.
Daar zitten ze toch ook na de laatste afslag links.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ze proberen de PvdA wel in het PVV/SP hoekje te duwen, dat mag niet gebeuren.
Dat lijkt me niet geheel onterecht gezien hun conservatief economische programma waarin deze partijen overeenkomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sappige coalitie dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
Kunduz-coalitie , de naam alleen al
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ikquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niets helaas. Dat zal wel tot na de verkiezingen moeten wachten. De vrees bij de VVD is denk ik, nu instemmen is veel zetels verliezen de komende verkiezingen.
D66, GL en CU vallen iig te complimenteren dat men mee wilt werken aan een semi-constructieve oplossing, ongeacht dat ze zeker weten dat hun opportunisme verweten gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is niet netjes. Ik hoop dat het pakket een beetje meevalt en de lasten eerlijk verdeelt.
Vergeet het geheugen van de kiezer niet .quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
2010, daar denkt toch niemand meer aan.
Ik heb je ook al uit mijn sig gehaald.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef Asphias het volgende:
wat? interesante keuze:
18.50 uur Volgens Jolande Sap komt er een speciaal crisistarief voor de hoogste inkomens. 'Daar gaan we honderden miljoenen weghalen.' Dat meldt BNR-verslaggever Jeroen Stans.
http://www.volkskrant.nl/(...)in-met-akkoord.dhtml
Wel heftig ...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ik
DE RIJKEN. DIE GRAAIERS HEBBEN ONZE PENSIOENEN GEJAT EN WILLEN ONZE UITKERINGEN. GRIJP DE FAKKELS EN HOOIVORKEN HENK!quote:
En terechtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb je ook al uit mijn sig gehaald.
twitter:RPlasterk twitterde op donderdag 26-04-2012 om 19:07:08RT @MohamedMokaddem: Dankzij GroenLinks ligt er een pakket waar rechts Nederland zijn vinger bij aflikt. #kunduzcoalitie reageer retweet
Ben jij Ingrid?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
DE RIJKEN. DIE GRAAIERS HEBBEN ONZE PENSIOENEN GEJAT EN WILLEN ONZE UITKERINGEN. GRIJP DE FAKKELS EN HOOIVORKEN HENK!
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ik
http://www.volkskrant.nl/(...)it-het-akkoord.dhtmlquote:De huizenmarkt wordt ook aangepakt. De huren worden marktconform en er geldt geen hypotheekrenteaftrek meer voor nieuwe, aflossingsvrije hypotheken. De overdrachtsbelasting blijft op 2 procent.
quote:
Toegeven, ze zitten wel een in lastig parket...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
D66, GL en CU vallen iig te complimenteren dat men mee wilt werken aan een semi-constructieve oplossing, ongeacht dat ze zeker weten dat hun opportunisme verweten gaat worden.
Onervarenheid Samsom speelt op denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Cerbie het volgende:
Maar wat voor pakket ook, de PvdA heeft het deksel op haar neus gekregen. Mijn onderbuik is tevreden
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Wat ik net heb gelezen klinkt wel goed. Alleen die WW uitkering door werkgevers vind ik minder.
Vind ik wel terecht als ze het onslagrecht al kadi krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Wat ik net heb gelezen klinkt wel goed. Alleen die WW uitkering door werkgevers vind ik minder.
Mee eens, zie de edit.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.
Tenzij het gaat gelden boven de 150k oid. 60% vanaf 52k is idioot.
Vooral een vestzak-broekzak verhaal maar dan duurder.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind ik wel terecht als ze het onslagrecht al kadi krijgen
Vergeet de blinde arrogantie niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onervarenheid Samsom speelt op denk ik.
Honderden miljoenen zou het op moeten brengen, daar ga je vanaf 52k hard overheen,quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.
Tenzij het gaat gelden boven de 150k oid. 60% vanaf 52k is idioot.
Ik wacht af. Als het gaat om een toptarief dat gaat gelden bij een substantieel inkomen kan ik er wellicht nog inkomen. Onder de ton vind ik het idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Honderden miljoenen zou het op moeten brengen, daar ga je vanaf 52k hard overheen,
Eigendom is diefstal.quote:
Crisistarief voor de hoogste inkomens, alleen is niet gedefinieerd wat de hoogste inkomens zijn.quote:
Gewoon negeren net als de PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef eriksd het volgende:
Wat is de PvdA idioot om zich heen aan het schoppen trouwens. Gewoon even stil zitten zou ik zeggen. Nu verziek je alleen maar de onderlinge verhoudingen.
van nrc.nlquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Crisistarief voor de hoogste inkomens, alleen is niet gedefinieerd wat de hoogste inkomens zijn.
100 miljoen extra is meer symbolisch dan een grote klapper.quote:Volgens Jolande Sap komt er een speciaal crisistarief voor de hoogste inkomens. Zo zou er 100 miljoen euro extra aan belastinginkomsten binnengehaald kunnen worden.
Dat is gewoon een frame. Gaan alsnog honderden miljoenen af gok ik zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
" Er wordt veel minder bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking dan in het Catshuisakkoord."
Maar wel iets dus?
De bestaande bezuinigingen uit het regeerakkoord worden doorgevoerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
" Er wordt veel minder bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking dan in het Catshuisakkoord."
Maar wel iets dus?
Als het nul is, dan is het toch ook minder?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
Maar wel iets dus?
Wellicht dat die kiezers wat volwassener zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe de VVD dit gaat uitleggen.
Wees blij, GL wou de vorige verkiezingen zelfs een hoogopgeleiden-tax waarvoor je gedurende je studie een halve uitkering kreeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
Maar er verandert niks voor studenten lees ik, too bad.
Je wilt toch geen leenstelselquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
Maar er verandert niks voor studenten lees ik, too bad.
Inderdaad peanuts.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
van nrc.nl
[..]
100 miljoen extra is meer symbolisch dan een grote klapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |