Honderden miljoenen zou het op moeten brengen, daar ga je vanaf 52k hard overheen,quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.
Tenzij het gaat gelden boven de 150k oid. 60% vanaf 52k is idioot.
Ik wacht af. Als het gaat om een toptarief dat gaat gelden bij een substantieel inkomen kan ik er wellicht nog inkomen. Onder de ton vind ik het idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Honderden miljoenen zou het op moeten brengen, daar ga je vanaf 52k hard overheen,
Eigendom is diefstal.quote:
Crisistarief voor de hoogste inkomens, alleen is niet gedefinieerd wat de hoogste inkomens zijn.quote:
Gewoon negeren net als de PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef eriksd het volgende:
Wat is de PvdA idioot om zich heen aan het schoppen trouwens. Gewoon even stil zitten zou ik zeggen. Nu verziek je alleen maar de onderlinge verhoudingen.
van nrc.nlquote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Crisistarief voor de hoogste inkomens, alleen is niet gedefinieerd wat de hoogste inkomens zijn.
100 miljoen extra is meer symbolisch dan een grote klapper.quote:Volgens Jolande Sap komt er een speciaal crisistarief voor de hoogste inkomens. Zo zou er 100 miljoen euro extra aan belastinginkomsten binnengehaald kunnen worden.
Dat is gewoon een frame. Gaan alsnog honderden miljoenen af gok ik zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
" Er wordt veel minder bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking dan in het Catshuisakkoord."
Maar wel iets dus?
De bestaande bezuinigingen uit het regeerakkoord worden doorgevoerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
" Er wordt veel minder bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking dan in het Catshuisakkoord."
Maar wel iets dus?
Als het nul is, dan is het toch ook minder?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Cerbie het volgende:
Maar wel iets dus?
Wellicht dat die kiezers wat volwassener zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe de VVD dit gaat uitleggen.
Wees blij, GL wou de vorige verkiezingen zelfs een hoogopgeleiden-tax waarvoor je gedurende je studie een halve uitkering kreeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
Maar er verandert niks voor studenten lees ik, too bad.
Je wilt toch geen leenstelselquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef De_Guidance het volgende:
Maar er verandert niks voor studenten lees ik, too bad.
Inderdaad peanuts.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
van nrc.nl
[..]
100 miljoen extra is meer symbolisch dan een grote klapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |