Ik heb je ook al uit mijn sig gehaald.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef Asphias het volgende:
wat? interesante keuze:
18.50 uur Volgens Jolande Sap komt er een speciaal crisistarief voor de hoogste inkomens. 'Daar gaan we honderden miljoenen weghalen.' Dat meldt BNR-verslaggever Jeroen Stans.
http://www.volkskrant.nl/(...)in-met-akkoord.dhtml
Wel heftig ...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ik
DE RIJKEN. DIE GRAAIERS HEBBEN ONZE PENSIOENEN GEJAT EN WILLEN ONZE UITKERINGEN. GRIJP DE FAKKELS EN HOOIVORKEN HENK!quote:
En terechtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb je ook al uit mijn sig gehaald.
twitter:RPlasterk twitterde op donderdag 26-04-2012 om 19:07:08RT @MohamedMokaddem: Dankzij GroenLinks ligt er een pakket waar rechts Nederland zijn vinger bij aflikt. #kunduzcoalitie reageer retweet
Ben jij Ingrid?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
DE RIJKEN. DIE GRAAIERS HEBBEN ONZE PENSIOENEN GEJAT EN WILLEN ONZE UITKERINGEN. GRIJP DE FAKKELS EN HOOIVORKEN HENK!
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aflossingsvrije hypotheken verliezen hun HRA las ik
http://www.volkskrant.nl/(...)it-het-akkoord.dhtmlquote:De huizenmarkt wordt ook aangepakt. De huren worden marktconform en er geldt geen hypotheekrenteaftrek meer voor nieuwe, aflossingsvrije hypotheken. De overdrachtsbelasting blijft op 2 procent.
quote:
Toegeven, ze zitten wel een in lastig parket...quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
D66, GL en CU vallen iig te complimenteren dat men mee wilt werken aan een semi-constructieve oplossing, ongeacht dat ze zeker weten dat hun opportunisme verweten gaat worden.
Onervarenheid Samsom speelt op denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:09 schreef Cerbie het volgende:
Maar wat voor pakket ook, de PvdA heeft het deksel op haar neus gekregen. Mijn onderbuik is tevreden
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Wat ik net heb gelezen klinkt wel goed. Alleen die WW uitkering door werkgevers vind ik minder.
Vind ik wel terecht als ze het onslagrecht al kadi krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Wat ik net heb gelezen klinkt wel goed. Alleen die WW uitkering door werkgevers vind ik minder.
Mee eens, zie de edit.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind een nieuw toptarief vooral minder.
Tenzij het gaat gelden boven de 150k oid. 60% vanaf 52k is idioot.
Vooral een vestzak-broekzak verhaal maar dan duurder.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind ik wel terecht als ze het onslagrecht al kadi krijgen
Vergeet de blinde arrogantie niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onervarenheid Samsom speelt op denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |