quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Iedereen is wel tegen EG aan het zeiken maar van al die blauwe fascisten die hier rondlopen word je ook niet vrolijk.
Een goed pakket dus.quote:
Van mij mag je, honnepon!quote:
U wilde liever dat er op de uitkeringen gekort werd?quote:
Erik heeft iedereen omgekocht.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van mij mag je, honnepon!
Maar mijn invloed is tanende. Overal om mij heen zie ik de blauwhelmen sneller carrière maken op Fok dan ikzelf. Wiens schuld het is, Joost mag het weten.
Als je ze bevriest, dan is dat ook een korting.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
U wilde liever dat er op de uitkeringen gekort werd?
De steuntrekkers? Nouja zeg!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je ze bevriest, dan is dat ook een korting.
Een korting door de inflatie die jij wil laten toenemen, hm?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar zijn genoeg salarissen bevroren dus dan is dit toch niet zo'n onredelijke maatregel?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar de vlekjesbrigade heeft al zo weinig.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar zijn genoeg salarissen bevroren dus dan is dit toch niet zo'n onredelijke maatregel?
Eigenlijk klopt dat toch ook? Geld wordt minder waard.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Dus als je een product voor dezelfde prijs koopt als waarvoor je hem 5 minuten geleden zou verkopen verkoop je dat product met korting.
Interessant.
Wat dacht je van de pensioenfondsen. Wordt altijd lekker tegen "de babyboomers" aangeschopt maar een grote groep heeft de koopkracht ook met 10% zien dalen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar zijn genoeg salarissen bevroren dus dan is dit toch niet zo'n onredelijke maatregel?
Bron?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dacht je van de pensioenfondsen. Wordt altijd lekker tegen "de babyboomers" aangeschopt maar een grote groep heeft de koopkracht ook met 10% zien dalen.
Ja iedereen moet bezuinigen. Maar doe het dan zodanig dat iedereen % dezelfde koopkrachtverlies heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Tem het volgende:
Je bent toch wel eens dat we moeten bezuinigen EG? Waar zou jij het geld vandaan halen?
Simpel feit bij 5 jaar uitgestelde indexatie.quote:
Hoe enorm zijn de verschillen tussen die koopkrachtverliezen nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja iedereen moet bezuinigen. Maar doe het dan zodanig dat iedereen % dezelfde koopkrachtverlies heeft.
Verder is 3% zodanig dat je een economie wel degelijk een knauw geeft. Doe het dan rustiger aan zou ik zeggen.
Die 10% bedoel ik, waar haal je dat pct vandaan?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Simpel feit bij 5 jaar uitgestelde indexatie.
Zie CPB -berekeningen Cathuis. -3,75% uitkeringen, -3% AOW, iets meer dan -1% 3x WML.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe enorm zijn de verschillen tussen die koopkrachtverliezen nu?
Maar internationaal gezien kunnen we door onze grote waffel natuurlijk niet boven die 3% uitkomen. Naast de geldboete levert dat natuurlijk nog veel meer schade op.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja iedereen moet bezuinigen. Maar doe het dan zodanig dat iedereen % dezelfde koopkrachtverlies heeft.
Verder is 3% zodanig dat je een economie wel degelijk een knauw geeft. Doe het dan rustiger aan zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |