Wat deed ze dan ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo Fann
Lienekien deed gemeen tegen me
Met mij welquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Maar verder gaat het wel lekker met je Fann?
Dat was in een ander topic, en daar zat je je gebrek aan feitenkennis als norm neer te zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo Fann
Lienekien deed gemeen tegen me
Beetje zeggen dat ik geen mening mocht hebben enzoquote:
Meh, onzinquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was in een ander topic, en daar zat je je gebrek aan feitenkennis als norm neer te zetten
jah doe us een linkie dan ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje zeggen dat ik geen mening mocht hebben enzoEn dat ik geen verstand zou hebben over moraliteit, terwijl ik een heel moralistisch wezen ben...
http://forum.fok.nl/user/active/304783quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah doe us een linkie dan ?
Prima, maar ik verzin dan ook niet zo'n idiote ttquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met mij welen met jou?
Welke?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/304783
Ja daaaaaaaaaaaaag ik ga effe je hele postgeschiedenis uitpluizenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/304783
Het was in WGR, en het ging ook nog eens om Werk, Geld en Recht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje zeggen dat ik geen mening mocht hebben enzoEn dat ik geen verstand zou hebben over moraliteit, terwijl ik een heel moralistisch wezen ben...
Ik mag best iemand wijzen op haar gedrag als ik dat niet eerlijk vind toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat om wat de wettelijke verplichting is in zulke zaken, en die is niet zonder reden zo.
Mweh....quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was in WGR, en het ging ook nog eens om Werk, Geld en Recht.
Als het in N&W staat mag je los met je Normen & Waarden, nu ging het even om feiten.
IK ben NIET van de spellingnazi's !quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef Mickeys het volgende:
Argh. FANN... niet jij ook nog erbij... Ik heb weekend. Op het werk moet ik al genoeg met spelling doen
Godzijdankquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IK ben NIET van de spellingnazi's !![]()
Dis is een SC geen dictee
Het was me teveel werk om het topic helemaal te lezen, maar ik heb de leukste posts eruit gehaald, dus begrijp wel waar het over gaat. Over 2 verschillende dingen dus, normen en waarden en over hoe zaken bij de wet geregeld zijn. In dit geval hoeft TS dus niets te melden, maar ik kan zou me als werkgever flink genaaid voelen als mijn kersverse medewerkster wist dat ze zwanger was toen ze in dienst kwam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef Leandra het volgende:
Het topic staat ook in mijn postgeschiedenis
Ze zoeken het maar uitquote:
Hmmm. word voor mij al wel weer tijd om richting mandje te gaan eigenlijk... oogjes vallen bijna dicht en het is nog net geen 11 uurquote:
Met het verschil dat in het geval van dat topic het einde van het contract en het begin van het verlof zo ongeveer samenvallen, dus zo'n groot probleem is het niet voor de werkgever.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was me teveel werk om het topic helemaal te lezen, maar ik heb de leukste posts eruit gehaald, dus begrijp wel waar het over gaat. Over 2 verschillende dingen dus, normen en waarden en over hoe zaken bij de wet geregeld zijn. In dit geval hoeft TS dus niets te melden, maar ik kan zou me als werkgever flink genaaid voelen als mijn kersverse medewerkster wist dat ze zwanger was toen ze in dienst kwam.
En Lienekien doet wel een beetje onaardig tegen Kingtoppie
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:31 schreef sacha het volgende:
wat zullen we nu weer eens stemmen stemmen stemmen
Waarom is ze achterbaks ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
Vreselijk mens, die Thieme.
En ronduit achterbaks qua partijpolitiek, als je dan toch PvdD moet stemmen kun je beter Ouwehands doen, die is fatsoenlijker en inhoudelijk sterker.
Als Thieme haar voor de volgende verkiezingen nog niet gewipt heeft.
Je mag hem ook veranderen hoor, was een impulsquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
De swastika in de OP maar even weggehaald. De TT vind ik ook maar zozo eigenlijk...
Doe maarquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je mag hem ook veranderen hoor, was een impuls![]()
Gezeur om niets dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat in het geval van dat topic het einde van het contract en het begin van het verlof zo ongeveer samenvallen, dus zo'n groot probleem is het niet voor de werkgever.
Nee maar een swastika is niet echt de bedoeling, ik denk dat google dat ook niet fijn vindtquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe maar
Dit is een SC geen dictee![]()
maar het plaatje mag wel blijven staan toch?![]()
Staan geen tetten in
Ik ga in ieder geval hier op stemmenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef Leandra het volgende:
Zoek maar eens uit hoe ze al geprobeerd heeft Esther Ouwehands eruit te werken...
Bij mij schiet meteen Ouwehands Dierenpark in gedachtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Ouwehands vind ik wel een heel toepasselijke naam voor de PvdD
Ow... je had het plaatje al weggehaaldquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar een swastika is niet echt de bedoeling, ik denk dat google dat ook niet fijn vindtIk pas de TT ook even aan dan
.
Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij schiet meteen Ouwehands Dierenpark in gedachten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Mickeys het volgende:
Snoezelmodes.... tot morgen maar weer. Hefvun![]()
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik neem toch nog 1 wijntjehalfje kan nog wel.
Done.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... ik kan weer effe niet kwoten en smileys weer weg...
mag deze in de OP Karina?
Eros Ramazotti
http://static.blogo.it/so(...)tervistatour2009.jpg
Ik denk dat je wel een paar flessen nodig hebt om dit glas half vol te krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]Dan ben ik meteen zat, ik had in het restaurant ook al gedronken natuurlijk.
1 fles op een avond lukt me welquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een paar flessen nodig hebt om dit glas half vol te krijgen
hmmmmmquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zou ik een half uur geleden al naar bed gaan
Tja ik nam nog een wijntje en nog een halve en toen bleef ik op FOK! hangen. Maar nu rook ik mijn sigaret op en dan is het schluss want ik ben eigenlijk bekafquote:
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.quote:
ik was weer allerlei andere zaken aan het doen, dus weer laat op Fok as usualquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik nam nog een wijntje en nog een halve en toen bleef ik op FOK! hangen. Maar nu rook ik mijn sigaret op en dan is het schluss want ik ben eigenlijk bekaf
yep, zekerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.
1 fles in mijn uppie vind ik best veel eigenlijk. Ik heb me in het restaurant ingehouden, geen zijn om half zat in de tram te zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.
Misschien zat je gewoon ff op de naughty stepquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TEST !!!
jAAAAAA, DANK JE WEL![]()
ghehehehe
alles doet ut weer
Ik weet niet wat het is, vorige keer kon ik ook ineens niet meer kwoten enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zat je gewoon ff op de naughty step
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal![]()
Tis me het avondje wel hé. Zat even te twijfelen of het bankhangen voor de tv zou worden of dit. Maar Eros heeft me zonder veel moeite over de streep getrokken. Maar ik had heel wat in te halen met lezen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nog effe een rondje lopenen dan ga ik ook
Mij mag ie altijd wakker zingen heurquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Aleandra het volgende:
[..]Eros..... zo lekker om te luisteren hé.
Had laatst bij een kennis een heel gezellig avondje (wat beetje uitliep tot in de ochtend) en dat is ook zo'n Erosfan.
Lag er smorgens een briefje van de onderburen in de brievenbus met: " wij horen Eros ook graag zingen maar niet om half zeven s'morgens.
Sylvester nacht?quote:Op zondag 22 april 2012 00:46 schreef Aleandra het volgende:
was op rtl 7 maar is nu afgelopen.
En zowaar der begint nu weer een nieuwe film van hem.
Ben benieuwd?
joh, dat overkomt me zo vaakquote:Op zondag 22 april 2012 00:50 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk het. Nu Nighthawks!!
Weet niet of ik dat ga trekken hoor. Mijn rug wordt warm van het hangen en dan moet ik moeite doen om niet in slaap te vallen.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik stukken film mis.
ik heb al een half jaar last van rugpijn... licht versleten wervelquote:Op zondag 22 april 2012 01:03 schreef Aleandra het volgende:
Ja piepjong is niet meer.
Ik weet er alles van. Verrek van de pijn in mijn knie. Hele dag op pumps rond gesjouwd. Moet ik niet meer doen maar ik verdom het om ze ongebruikt in de kast te laten staan.
Zo eigenwijs ben ik dan ook nog wel
ik ben nog een lichte - gebruiker (-0.75, alleen een brilletje voor af en toe achter het stuur)quote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef Aleandra het volgende:
Ha die zegt beslist : arthrose, hoort bij de jaren, net zoals de opticien zal zeggen: voor Uw leeftijd mag U een 1+ leesbrilletje hebben.
Zit stiekum al op anderhalf+.
hoge hakken staan idd een stuk beterquote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef Aleandra het volgende:
echt hé.
Eerste wat de orthopeed vroeg aan me: Veel op hoge hakken gelopen?![]()
Kan het niet laten en dan denk ik vooruit nog een keertje om het af te leren.
Ik weet het dom
beter, slecht lopen is niet handigquote:Op zondag 22 april 2012 01:24 schreef Aleandra het volgende:
Heeft wel wat kruim gekost om de knop om te draaien maar nu probeer ik het te beperken tot, noem het maar speciale gelegenheden.
Voor nu voldoet de gewatteerde woonslof met bloemetjes en roze strik prima
ja, nu weer maanden geen kabinet, schiet ook weer niet op. Ik vermoed en lang en traag procesquote:Op zondag 22 april 2012 01:27 schreef remlof het volgende:
Wat een mooie dag was dit, het kutkabinet gevallen en met twee FOK!kers naar De Prooi geweest, wat een fantastische voorstelling was
twijfel of we daar nu blij mee moeten zijnquote:Op zondag 22 april 2012 01:30 schreef Aleandra het volgende:
Jazekers, tussen de zonnestralen en de flinke hagelstenen door, viel het kabinet.
Truste Aleandraquote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Aleandra het volgende:
Ik geloof het verder wel.
Ik ga slapen. De film is zo gedateerd dat hij me niet meer kan boeien.
Truste allemaal.
Gelukkig voor die lui moet er wel twee maanden vakantie zijn. Het is niet dat men denkt van goh, we houden van Nederland en het is zo belangrijk. Welnee, de zomerstop is vanzelfsprekend.quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
twijfel of we daar nu blij mee moeten zijn
mja, dit is geen POL
Hoe voelt dat nou, om ver boven andere mensen te staan?quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
Ik heb even teruggelezen in deze reeks. Het is hakken en bijten, de onderhuidse adertjes zijn vast blauw van de spanning onder die dunne huidjes..
Enfin, de dag bracht een gevallen kabinet dat is minder interessant voor de luitjes hier. Hier speelt voetbal en onderhuidse roddel en achterklap. Maar mag ik bij deze Marianne Thieme en Jolande Sap een prijs geven voor de domste vrouwen van Nederland? Serieus, dat getwitter meteen van die dames. Hup, dachten ze alert te zijn en dan meteen zo dom gaan juichen. Goed nieuws voor Nederland en wij zijn klaar voor de verkiezingen..
Domme wijven. En voila, weet ik toch nog ontopic te blijven in een SC..
Hoe voelt het om een karakterloos weekdier te zijn? Die vraag aan jou staat al weken open.quote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om ver boven andere mensen te staan?
Gaat okay hiero.quote:Op zondag 22 april 2012 02:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe voelt het om een karakterloos weekdier te zijn? Die vraag aan jou staat al weken open..
voetbal; onderhuidse roddel en achterklap én tietennnnnnn niet te vergeten, trien!quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
Ik heb even teruggelezen in deze reeks. Het is hakken en bijten, de onderhuidse adertjes zijn vast blauw van de spanning onder die dunne huidjes..
Enfin, de dag bracht een gevallen kabinet dat is minder interessant voor de luitjes hier. Hier speelt voetbal en onderhuidse roddel en achterklap. Maar mag ik bij deze Marianne Thieme en Jolande Sap een prijs geven voor de domste vrouwen van Nederland? Serieus, dat getwitter meteen van die dames. Hup, dachten ze alert te zijn en dan meteen zo dom gaan juichen. Goed nieuws voor Nederland en wij zijn klaar voor de verkiezingen..
had 'm dan eerder gesteld, maanddierquote:Op zondag 22 april 2012 02:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe voelt het om een karakterloos weekdier te zijn? Die vraag aan jou staat al weken open..
o ja, om over de politieke problematiek te praten met je buurmanquote:Op zondag 22 april 2012 02:08 schreef Staal het volgende:
Ik moet weer vroeg op namelijk.
Toedels en kusje.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
Kun je van op hoge hakken lopen arthrose krijgen? Of heb ik je nu verkeerd begrepen?quote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef Aleandra het volgende:
echt hé.
Eerste wat de orthopeed vroeg aan me: Veel op hoge hakken gelopen?![]()
Kan het niet laten en dan denk ik vooruit nog een keertje om het af te leren.
Ik weet het dom
Dat is erg prettig, kan ik je vertellenquote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om ver boven andere mensen te staan?
Och... mijn hond Pjotr heeft het al vanaf zijn puppentijd... En nooit op hakken gelopen hoor...quote:
Heeft Pjotr niet stiekem als iedereen lag te slapen de rondslingerende hakken aangedaan? Heel zeker weten?quote:Op zondag 22 april 2012 07:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och... mijn hond Pjotr heeft het al vanaf zijn puppentijd... En nooit op hakken gelopen hoor...
V.
Hmmm. ik kan hier even geen maat bij houdenquote:
Knufelkuzjuh.quote:Op zondag 22 april 2012 09:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Serieus, het wordt hier steeds triester, dacht je dat een SC in 40+ wel iets
''volwassener'' zou zijn, nou nee dus.
Ten eerste Ik stem op wie IK wil en iedereen die ook maar iets aan deze ellende kan veranderen
die steun ik.
En als IK geen hoge hakken wil dragen, omdat ik het niet alleen volkomen KUT vind lopen
dan doe ik dat niet, als een vent die hoge hallen zo geil vindt trekt ie ze toch lekker zelf
aan.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-rug-en-hersens.html
En als ik een kort pittig kapsel wil dan doe ik dat![]()
Klaar amen en de groeten !
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 22 april 2012 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drukte hier op de vroege morgen![]()
Ik denk dat het gewoon tijd wordt dat we een beetje mooi weer krijgen, daar wordt iedereen een stuk vrolijker van.
bron: Efeziërs 4:26-27quote:Als u kwaad bent, laat dan geen wrok in uw hart opkomen, want dan zondigt u.
Zorg ervoor dat u uw boosheid voor het einde van de dag weer kwijt bent.
Geef de duivel geen schijn van kans.
Jij hebt wel heel goed geluisterd toen je in de kerk zat.quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef sacha het volgende:
en de dominee sprak tot Staal
[..]
bron: Efeziërs 4:26-27
Verder schoonmaken, de administratie doorworstelen om de benodigde papieren te vinden waar de mediator om heeft gevraagd en verder nog F1 kijken. Denk dat de dag daarna grotendeels voorbij zal zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel goed geluisterd toen je in de kerk zat.
Snel terug trouwens![]()
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga straks brunchen bij mijn zus, lekker en gezellig
Een stuk minder leuk dus, succes ermeequote:Op zondag 22 april 2012 10:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Verder schoonmaken, de administratie doorworstelen om de benodigde papieren te vinden waar de mediator om heeft gevraagd en verder nog F1 kijken. Denk dat de dag daarna grotendeels voorbij zal zijn.
Yep, want mijn lief draagt nooit hakkenquote:Op zondag 22 april 2012 08:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heeft Pjotr niet stiekem als iedereen lag te slapen de rondslingerende hakken aangedaan? Heel zeker weten?
ik ga gaten graven want waar gaten zijn is hoopquote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Ik heb begrepen dat we straks aan fietsen als het weer meezit... naar de kinderboerderij waarschijnlijk, want ik ben al ruim een week zo kreupel dat ik al blij ben als ik na een paar honder meter een pitstop kan makenquote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel goed geluisterd toen je in de kerk zat.
Snel terug trouwens![]()
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga straks brunchen bij mijn zus, lekker en gezellig
Hahahaquote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga gaten graven want waar gaten zijn is hoop
Hier inmiddels flink onweer dus niet iets om nu voor naar buiten te gaan. En een typisch ding voor mij, ben bang voor onweer.... zucht.quote:Op zondag 22 april 2012 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat we straks aan fietsen als het weer meezit... naar de kinderboerderij waarschijnlijk, want ik ben al ruim een week zo kreupel dat ik al blij ben als ik na een paar honder meter een pitstop kan maken
Wie een gat graaft etc...quote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef sacha het volgende:
[..]
Mis ik iets? Nog niets te merken in de Poort.quote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier inmiddels flink onweer dus niet iets om nu voor naar buiten te gaan. En een typisch ding voor mij, ben bang voor onweer.... zucht.
De kleine slaapt net (na een uur keten), dus het duurt sowieso nog wel even voor we wegkunnenquote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier inmiddels flink onweer dus niet iets om nu voor naar buiten te gaan. En een typisch ding voor mij, ben bang voor onweer.... zucht.
Schattigquote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goeiemorgen !!quote:Op zondag 22 april 2012 07:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kun je van op hoge hakken lopen arthrose krijgen? Of heb ik je nu verkeerd begrepen?
Ah, heb (nog) geen last dus ik loop er dan nog even lekker mee doorquote:Op zondag 22 april 2012 12:20 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Goeiemorgen !!
Hier schijnt op dit moment een lekker zonnetje. Zal niet lang meer duren als ik zie wat er in de verte aankomt.![]()
Maar om op je vraag terug te komen.
Krijg je arthrose van op hoge hakken lopen?
Geen idee eigenlijk. Ik ben geen specialist
Maar de plaats waar het kraakbeen in mijn gewricht versleten was, was typisch voor hoge hakkendragers zei hij.
Vandaar dus.
Ik zit in TdV maar het waren 5 of 6 flinke klappen en waait richting haven/ Zeewoldequote:Op zondag 22 april 2012 12:16 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Mis ik iets? Nog niets te merken in de Poort.
Ook goedemiddagquote:Op zondag 22 april 2012 12:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schattig
Ik zie het hier ook een beetje donker worden
Ik zou je graag komen helpen maar ik ben een beetje ziekjesquote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef Mickeys het volgende:
Is het handig als je eerst alles stofzuigt en daarna dweilt en dan tot de ontdekking komende dat je ook nog af moet stoffen?
Och arme, kippensoepje doen?quote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou je graag komen helpen maar ik ben een beetje ziekjes
Kippensoepje sla ik nooit afquote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Och arme, kippensoepje doen?
En dat schoonmaken is bijna klaar maar evengoed tnx voor het indirecte aanbod
Hefvun.quote:Op zondag 22 april 2012 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kippensoepje sla ik nooit af![]()
Maar ik ga weer, groetjes
Bij zit er nog een "addertje" onder het gras wat te maken heeft met mijn "aandoening" die normaliter alleen bij mannen tussen de 60 en 80 voorkomt. Ik zwik o.a. elke keer door mijn enkels als ik op platte schoenen loop. Een hak van 5 a 6 cm voelt voor mij alsof ik op platte schoenen loop, maar heb heel soms ook wel eens 10 cm onder gebondenquote:Op zondag 22 april 2012 13:42 schreef Bluezz het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)de-bewuste-mens.html![]()
Vooral blijven doen hoor, op hoge hakken lopen
Ik heb in het verleden ook even op orthopedie gewerkt en echt, als je van je lichaam hakken zou houden zou je ze meteen in de kliko gooien
quote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef sacha het volgende:
[..]
Neuh, ik ben in het bezit van een heuse regenpijp in mijn buik. Broekprothese noemen ze dat maar omdat niemand dat snapt noem ik het een bypass. Had geen buikaorta en nu sinds 4 jaar wel weer. Doordat vanaf mijn geboorte het bloed dus door mijn rug heen ging als alternatief, sta je rechtop als je op hakken staat en doet de doorstroming minder pijn. Tja, soms bestrijd je het ene kwaad met het andere.quote:Op zondag 22 april 2012 14:00 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht even dat je prostaatproblemen had
nee, tenzij je afstoft met de stofzuiger en dat vervolgens bent vergeten, dan zou ik naar de dokter gaanquote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef Mickeys het volgende:
Is het handig als je eerst alles stofzuigt en daarna dweilt en dan tot de ontdekking komende dat je ook nog af moet stoffen?
Lol, Het ziet er beneden in ieder geval weer spik en span uit. Nu 3e en laatste wasje in de machine gedaan. Zo nog even de badkamer laatste keuring geven en dan is het mooi geweest.quote:Op zondag 22 april 2012 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, tenzij je afstoft met de stofzuiger en dat vervolgens bent vergeten, dan zou ik naar de dokter gaan
Saai maar net leuk genoeg om te kijken.quote:
Dit is makkelijker denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 17:05 schreef sacha het volgende:
*alvast lijstje maakt voor Fann om te Googelen*
• regenpijp in buik
• broekprothese
• bypass
• buik aorta
• alternatief
• doorstroming
ah, niets gemist dusquote:Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Saai maar net leuk genoeg om te kijken.
Hahahaha. Ik denk, ik help je even. Maar het lijkt ernstiger dan het is hoor. Je merkt niets aan me behalve als ik in bikini ga paraderen. Dan ben ik een kleine Frankensteinquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 17:05 schreef sacha het volgende:
*alvast lijstje maakt voor Fann om te Googelen*
• regenpijp in buik
• broekprothese
• bypass
• buik aorta
• alternatief
• doorstroming
quote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Daar ging het niet om, er waren er twee bezig dat je kont dan zo lekker uitkwam
en dat je net een jongen bent en bladiebladiebladie
Ga vooral iedereen een Barbiesyndroom aanpraten zeg, flikker op
Ik ben trouwens nooit aandacht te kort gekomen niet met KORT haar en niet met
LANG haar en ik het ook geen cup D en die hoef ik ook niet.
Dus ///
Nee, mop je hebt niks verkeerds gezegdquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef Mickeys het volgende:
Ehm, Fann? wat is er aan de hand? Ik snap er werkelijk niets van. Heb ik of hebben we iets verkeerds gezegd?
Die tijd van de maand, kind?quote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Daar ging het niet om, er waren er twee bezig dat je kont dan zo lekker uitkwam
Ik ben trouwens trouwens nooit aandacht te kort gekomen niet met KORT haar en niet met
Dus ///
Ja.... la maar ik denk dat je het niet snaptquote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tijd van de maand, kind?
Je doet zo kribbig?
Ik wil je ook wel snappenquote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.... la maar ik denk dat je het niet snaptals ik het maar snap
Zo is dat. Als jij jezelf al niet meer zou snappen zou het wel heel erg zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja.... la maar ik denk dat je het niet snaptals ik het maar snap
quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh, ik heb hier geen zin in, ik ga wat anders doen
quote:Op zondag 22 april 2012 17:59 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om de mormels te voorzien van voer en dan probeer ik dat voor mijzelf ook maar te organiseren. Pizza... her I come
Jakkes..... Nee, gewoon uit eigen oven en een stuk goedkoper en minder complexquote:
En besides, dat ik geen fan ben van huishouden betekent nog niet dat ik mijn eten daar onder hoef te laten lijden. Morgen zal ik volgepropt worden door mijn moeder en dinsdag komt mijn stiefmoeder ook mijn kant op en gaan we met ons 3'en naar de Griekquote:Op zondag 22 april 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jakkes..... Nee, gewoon uit eigen oven en een stuk goedkoper en minder complex
En daarna was er zeker een hoop?quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, niets gemist dus![]()
mijn honden hebben de gaten gegraven (© Deissyy)
en ik zat erbij en keek ernaar![]()
wat een luie luie heeeeeeeeeeerlijke dag
Zo Fann, er blijft zo niet veel van jezelf over of is dit de bedoeling?quote:Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens net even op mijn laarzen zonder hoge hakken en allen factor 50 op mijn smoel zonder make-upen een staart bovenop mijn kop een ijsje bij v.d. Linde gehaald, de grootste
die ze hadden want ik weeg nog amper 55 kg, krijg je van al die gezonde rotzooi
o ja en de Spirulina was in de aanbieding bij het Kruidvat 2 potjes voor de prijs van 1
dus ik het 10 potjes gekocht
Zo
Opnemen en dooretenquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef Mickeys het volgende:
En wat ik irritant vind dat ik tot 3 maal toe het mes in mijn pizza wil zetten, ik op mijn vaste "geheime" nummer word gebeld en als ik dan opneem hangen ze op. GRMBL. Laat me mijn pizza toch ongestoord eten.
Ik vond het geweldig destijds, het eerste seizoen heb ik ooit nog wel kunnen downloaden en kijken maar het tweede seizoen was nergens te vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Soms moet je jezelf eens verwennen. Ik heb die serie ook gevolgd, het speelde zich grotendeels af onder de grond.
Inderdaad gave serie. Maar V vond ik in die tijd ook geweldig.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig destijds, het eerste seizoen heb ik ooit nog wel kunnen downloaden en kijken maar het tweede seizoen was nergens te vinden.
Ook ja, die heb ik later ook opnieuw gekeken. En Battlestar Galactica. Al zien de meeste series er wel tuttig uit later, maar dat is natuurlijk logisch.quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad gave serie. Maar V vond ik in die tijd ook geweldig.
V. is altijd geweldigquote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad gave serie. Maar V vond ik in die tijd ook geweldig.
Ik zag je in het film topic, betaal je ook voor die shit B films. Mag hopen van nietquote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, die heb ik later ook opnieuw gekeken. En Battlestar Galactica. Al zien de meeste series er wel tuttig uit later, maar dat is natuurlijk logisch.
welke Griek?quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Morgen zal ik volgepropt worden door mijn moeder en dinsdag komt mijn stiefmoeder ook mijn kant op en gaan we met ons 3'en naar de GriekGoede vooruitzichten dus.
Ik heb ondertussen de meeste jeugdseries in huis.quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, die heb ik later ook opnieuw gekeken. En Battlestar Galactica. Al zien de meeste series er wel tuttig uit later, maar dat is natuurlijk logisch.
In Almere TdV. Vind ik de beste Griek die ik tot nu toe tegen ben gekomen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
welke Griek?
of moet ik zeggen, wiens Griek? [ afbeelding ]
Hehehe. die was ook gaaf. Weet nog wel dat ik wat later ook nog Angelique heb gekeken en vond het toen niet zo gewaagd. Ze had wel hele mooie ogen en met het lidteken over zijn gezicht was toen (!!!!) woest aantrekkelijk. Als ik die foto's nu zie van hem denk ik, jakkes bahquote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de meeste jeugdseries in huis.
Dick Turpin.
he, ongestelde doosquote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben trouwens trouwens nooit aandacht te kort gekomen niet met KORT haar en niet met
Dus ///
ik mis nog steeds Dunderklumpenquote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de meeste jeugdseries in huis.
Dick Turpin.
Ik kan me juist herinneren dat ik Angelique wel gewaagd vond en haar jurken vond ik geweldig, die wilde ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe. die was ook gaaf. Weet nog wel dat ik wat later ook nog Angelique heb gekeken en vond het toen niet zo gewaagd. Ze had wel hele mooie ogen en met het lidteken over zijn gezicht was toen (!!!!) woest aantrekkelijk. Als ik die foto's nu zie van hem denk ik, jakkes bah
Ja dat wel, maar ik zag Angelique pas toen ik wat ouder was dus niet toen het op de tv daadwerkelijk was. Kan mij West Side Story nog wel herinneren maar dat komt omdat ik volgens mijn vader naar de hoofdrolspeelster ben vernoemd maar dan met een h.quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me juist herinneren dat ik Angelique wel gewaagd vond en haar jurken vond ik geweldig, die wilde ik ook
elke werkdag om 4.45. gelukkig ben ik deze week dinsdag vrij maar ik voel me echt niet moequote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Hoe laat gaat je wekker af dan?
Als je je nu druk gaat maken over het wakker worden morgenochtend gaat het slapen helemaal niet lukken, tenminste dat is mijn ervaring. Helpt het niet als je een boek leest in bed, bij mij vallen de luiken dan vaak vanzelf dicht.
Jezus, dat is vroeg! Moet je zover rijden voor je werk of moet je zo vroeg beginnen?quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
elke werkdag om 4.45. gelukkig ben ik deze week dinsdag vrij maar ik voel me echt niet moe
eerst 3 kwartier wakker worden en dan een uurtje rijden, dan half uurtje de systemen opstarten en koffie scoren en dan om 7 uur present zijn. Wel weer om half 4 vrij maar moet dan nog naar de auto en zal zo rond kwart voor 4 met een beetje mazzel na een uurtje rijden weer thuis zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus, dat is vroeg! Moet je zover rijden voor je werk of moet je zo vroeg beginnen?
Kwart voor 5 is ook niet echt een tijd om je vermoeidheid maar af te gaan zitten wachten op zondagavond
Gisteren en vandaag om 7 uur al wakker dus op zich zit het ritme er wel in. Maar zijn niet fijne tijden inderdaad. Je sociale leven is niet zo goed in stand te houden en dat is wel erg jammer.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Je bent dan wel lekker bijtijds weer thuis, maar ik vind het kwart voor 5 ongezond vroeg om wakker te worden![]()
Probleem is natuurlijk dat je maar beter een beetje in dat ritme kan blijven en op vrije dagen en weekenden niet ineens vreselijk uit kan slapen, omdat je dan helemaal uit je slaappatroon raakt.
Ik ben inderdaad op zoek naar een andere baan. Hoop het in de buurt te kunnen vinden. Maar minder slaap is niet altijd goed te doen. Ach, dinsdag mag ik uitslapenquote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Terwijl het voor jou juist extra belangrijk is om een leuk sociaal leven te hebben.
Maar jij was toch op zoek naar een andere baan, meer bij jou in de buurt? Dus misschien ligt daar de oplossing of anders toch af en toe een paar uurtjes minder slaap zodat je toch ook t.
Maar niet te lang natuurlijk, want dan heb je dinsdagavond hetzelfde probleem als vanavond.quote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op zoek naar een andere baan. Hoop het in de buurt te kunnen vinden. Maar minder slaap is niet altijd goed te doen. Ach, dinsdag mag ik uitslapen
Deed ik ook hoor, slapen als een os. Maar goed, drink 's avonds al geen koffie meer maar waar dit nu weer vandaan komt... geen ideequote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet te lang natuurlijk, want dan heb je dinsdagavond hetzelfde probleem als vanavond.
Ik heb er ook jarenlang last van gehad dat ik op zondagavond niet in slaap kon komen, al ging mijn wekker niet zo vroeg als de jouwe, maar het is wel lastig. Tegenwoordig slaap ik als een os
Genoeg reden, denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor, slapen als een os. Maar goed, drink 's avonds al geen koffie meer maar waar dit nu weer vandaan komt... geen idee
Ja mamquote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg reden, denk ik![]()
Je kan altijd nog overwegen om melatonine te gebruiken, als het slapen echt een probleem blijft, het is een lichaamseigen stof die je helpt in slaap te komen.
Zo, hop, hop, nu je bed in, anders is er morgen geen lol aan
Ik zou willen dat mijn kinderen zo goed luisterdenquote:Op zondag 22 april 2012 22:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja mam![]()
Heb nog ergens een in slaap val pilletje liggen. Lijkt me handig want het gaat niet lukken.
Slaap lekker voor strakjes
Nee dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo Fann, er blijft zo niet veel van jezelf over of is dit de bedoeling?
Nee welneequote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je in het film topic, betaal je ook voor die shit B films. Mag hopen van niet
Poeh ik ga nooit meer klagen dat ik om half 7 op moet. Knap hoor. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
elke werkdag om 4.45. gelukkig ben ik deze week dinsdag vrij maar ik voel me echt niet moe
Beterquote:Op zondag 22 april 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat is niet de bedoelingik ben geen anorexiadinges
dus vandaar dat ik
HET GROOTSTE IJSJE heb gekocht en gelijk een bak cashewnoten en die zit ik nu op te
vreten
Nee, gaat niet gebeurenquote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik kan me nog herinneren dat je een tijdje geleden een paar kilo af wilde vallen en niet je dat door gaat slaan natuurlijk
Ik had er nog een plaatje bij geplakt als waarschuwing.quote:
ja een Ninja edit, die heb ik dus nu gezienquote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er nog een plaatje bij geplakt als waarschuwing.
Ach, de zomer komt eraan, dus heul veul ijsjes etenquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gadverdamme die foto![]()
Zo zie ik er niet uitik ben 1 meter 65 dus zoooooooo abnormaal gewicht is het
nu ook weer niet, maar minder moet het echt niet worden
psies... hoef ik nu niet meer te laten in ieder geval, scheelt tochquote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, de zomer komt eraan, dus heul veul ijsjes eten
55 kilo was het toch? Ik heb even op zo een bmi meter gekeken en dat is gewoon gezond gewichtquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gadverdamme die foto![]()
Zo zie ik er niet uitik ben 1 meter 65 dus zoooooooo abnormaal gewicht is het
nu ook weer niet, maar minder moet het echt niet worden
Altijd lekker om een beetje speling te hebben. Ik ben door mijn speling heen, dus vanaf morgen even een paar weekjes niet snoepen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
psies... hoef ik nu niet meer te laten in ieder geval, scheelt toch
Jah... ut ken net zulle we maar zeggequote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
55 kilo was het toch? Ik heb even op zo een bmi meter gekeken en dat is gewoon gezond gewicht
Dus ik loop ook nog even langs de bmi-meter, "Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!".quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
55 kilo was het toch? Ik heb even op zo een bmi meter gekeken en dat is gewoon gezond gewicht
Ja maar als ik er 10 kilo bijzet bij mij zit ik ook weer net op de andere grens, die BMI meterquote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik loop ook nog even langs de bmi-meter, "Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!".
Daar gaat mijn goede voornemen
Ik kies 55 kg, niet ongelukkig en geen stressquote:Op maandag 23 april 2012 05:28 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen all. Het is nog vroeg maar tijd om te gaan rijden... bijna half 6 en regen dus half Nederland kan dan niet rijden.
120 kg met 165 lijkt me niet gezond, maar als je je daar wel gelukkig mee voelt ipv met 55 kg is daar ook iets voor te zeggen. Ongelukkig icm stress kan ook dodelijk zijn dus tja, welk kwaad kies je dan?
Nou luitjes, veel plezier deze regenachtige maandagmorgen.
Moggequote:Op maandag 23 april 2012 07:16 schreef Karina het volgende:
GoedemorgenHopelijk ben je goed aangekomen op je werk Mickeys.
nice........quote:
des te leuker is het dat vrouwen ze dragenquote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow JahDe Geile Hoge Hakkuh
![]()
Nog leuker als de mannen ze dragenquote:Op maandag 23 april 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
des te leuker is het dat vrouwen ze dragen
Ik heb in mijn jeugd wel een tijdje van die punt laarzen gehad, is waarschijnlijk nog niet half zo erg maar blij dat die "mode" ook uit isquote:Op maandag 23 april 2012 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog leuker als de mannen ze dragen
quote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jeugd wel een tijdje van die punt laarzen gehad, is waarschijnlijk nog niet half zo erg maar blij dat die "mode" ook uit is
Da's niet handigquote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat deed wel pijn ja, zeker omdat ik nogal platvoeten heb
Nee heb ik niet, maar met normale schoenen of gympen heb ik nergens last van, als jochie wel steunzolen gehad, dat had weer als nadeel dat je weinig keus had in schoenen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je die al?
http://www.steunzoolexper(...)zpyq8CFQaFDgodnWh5Zw
anders zou je ze kunnen proberen, scheelt een hoop ''voetklachten'' ...
al zou ik eerder naar een orthopeed gaan en ze op maat laten maken als ik jou was,
maar tis een idee
Haha ik ook oerlelijke schoenen. Het heeft me achteraf niet echt geholpen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar met normale schoenen of gympen heb ik nergens last van, als jochie wel steunzolen gehad, dat had weer als nadeel dat je weinig keus had in schoenen, bedankt voor de tip
Heb je nu last dan?quote:Op maandag 23 april 2012 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ik ook oerlelijke schoenen. Het heeft me achteraf niet echt geholpen.
Nee niet meer ik heb sinds 3 jaar een heupprothese. Wat een opluchting is datquote:
toch een aardige ingreep lijkt mequote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet meer ik heb sinds 3 jaar een heupprothese. Wat een opluchting is dat
Ja maar het was het serieus waard. Ik was te jong maar het ging niet meer. Dan maar een tweede laters. De pijn was niet meer te harden, ik kon geen 100 meter meer lopen. Dat was gelijk weg, en nu ben ik nog jong.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow JahDe Geile Hoge Hakkuh
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef Karzai het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens al eens nagedacht naar welk verzorgingstehuis je wil gaan?
Daar zijn tegenwoordig ook al wachtlijsten voor en die worden steeds langer
waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2012 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Nee nog nooit, die zijn er ook niet meer tegen die tijd
Bestaat het Foster parents plan nog?quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
wegbezuinigd, "ga maar bij je kinderen wonen"
Nouja het is een win win situatiequote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar jij wil het nieuw leven inblazen voor de oudjes ipv kinderen?
Hier, mams belt even met mams dus ik heel even achter de pcquote:
Mijn dochter heeft haar schoenentic niet meer in de hand, ze stuurde met laatst trots een berichtje dat ze haar schoenen had geteld. 42!quote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef Aleandra het volgende:
[..]Ja echt hé
![]()
Ik moet eerlijk bekennen........ik heb een schoenentic, nog redelijk in de hand te houden maar hij is er wel![]()
En leesbrilletjes...
Heb je nog lang wakker gelegen gisteravond?quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier, mams belt even met mams dus ik heel even achter de pc
tot 12 uur ongeveerquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog lang wakker gelegen gisteravond?
Ah je hebt even rustquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier, mams belt even met mams dus ik heel even achter de pc
Tja, net toetje gegeten en zitten ze alweer met elkaar te bellen hahaha. Geweldig stel hoor, die beide moeders van mequote:
Jups. Maar wie weet slaap ik aankomende nacht wat beterquote:Op maandag 23 april 2012 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dus een kort nachtje voor jou
Jij hebt 2 moeders! Bofkont!quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, net toetje gegeten en zitten ze alweer met elkaar te bellen hahaha. Geweldig stel hoor, die beide moeders van me
twee moeders?quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, net toetje gegeten en zitten ze alweer met elkaar te bellen hahaha. Geweldig stel hoor, die beide moeders van me
Jah, luxe he? Ik had er 3 en 1 paps. helaas is paps en 1 mams overleden maar heb er nog 2 overquote:
Lucky youquote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jah, luxe he? Ik had er 3 en 1 paps. helaas is paps en 1 mams overleden maar heb er nog 2 over
tnx. jij ook natuurlijk. Voel je je trouwens al weer wat beter?quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lucky you
Ik ga weer, veel plezier nog vanaaf
Ik hoop dat het binnen twee dagen helemaal voorbij isquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tnx. jij ook natuurlijk. Voel je je trouwens al weer wat beter?
Als het in ieder geval koninginnedag maar over is en anders neem ik de kippensoep voor je meequote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoop dat het binnen twee dagen helemaal voorbij is
quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft haar schoenentic niet meer in de hand, ze stuurde met laatst trots een berichtje dat ze haar schoenen had geteld. 42!
Ah... het afspraakje gaat door, misschien ga ik wel een uurtje onder een parasolletje zittenquote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het in ieder geval koninginnedag maar over is en anders neem ik de kippensoep voor je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik zal mijn sexy gympen aantrekken, waar toevallig ook nog Oranje inzit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een oranje stik in mijn haar natuurlijk, maar die moet ik nog effe zoeken
want dit is natuurlijk niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 2 paar schoenen. Dat vind ik best al veel voor een man.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
You what?quote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen. Dat vind ik best al veel voor een man.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |