Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij schiet meteen Ouwehands Dierenpark in gedachten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Mickeys het volgende:
Snoezelmodes.... tot morgen maar weer. Hefvun![]()
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik neem toch nog 1 wijntjehalfje kan nog wel.
Done.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... ik kan weer effe niet kwoten en smileys weer weg...
mag deze in de OP Karina?
Eros Ramazotti
http://static.blogo.it/so(...)tervistatour2009.jpg
Ik denk dat je wel een paar flessen nodig hebt om dit glas half vol te krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]Dan ben ik meteen zat, ik had in het restaurant ook al gedronken natuurlijk.
1 fles op een avond lukt me welquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een paar flessen nodig hebt om dit glas half vol te krijgen
hmmmmmquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zou ik een half uur geleden al naar bed gaan
Tja ik nam nog een wijntje en nog een halve en toen bleef ik op FOK! hangen. Maar nu rook ik mijn sigaret op en dan is het schluss want ik ben eigenlijk bekafquote:
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.quote:
ik was weer allerlei andere zaken aan het doen, dus weer laat op Fok as usualquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik nam nog een wijntje en nog een halve en toen bleef ik op FOK! hangen. Maar nu rook ik mijn sigaret op en dan is het schluss want ik ben eigenlijk bekaf
yep, zekerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.
1 fles in mijn uppie vind ik best veel eigenlijk. Ik heb me in het restaurant ingehouden, geen zijn om half zat in de tram te zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.
Misschien zat je gewoon ff op de naughty stepquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TEST !!!
jAAAAAA, DANK JE WEL![]()
ghehehehe
alles doet ut weer
Ik weet niet wat het is, vorige keer kon ik ook ineens niet meer kwoten enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zat je gewoon ff op de naughty step
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal![]()
Tis me het avondje wel hé. Zat even te twijfelen of het bankhangen voor de tv zou worden of dit. Maar Eros heeft me zonder veel moeite over de streep getrokken. Maar ik had heel wat in te halen met lezen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nog effe een rondje lopenen dan ga ik ook
Mij mag ie altijd wakker zingen heurquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Aleandra het volgende:
[..]Eros..... zo lekker om te luisteren hé.
Had laatst bij een kennis een heel gezellig avondje (wat beetje uitliep tot in de ochtend) en dat is ook zo'n Erosfan.
Lag er smorgens een briefje van de onderburen in de brievenbus met: " wij horen Eros ook graag zingen maar niet om half zeven s'morgens.
Sylvester nacht?quote:Op zondag 22 april 2012 00:46 schreef Aleandra het volgende:
was op rtl 7 maar is nu afgelopen.
En zowaar der begint nu weer een nieuwe film van hem.
Ben benieuwd?
joh, dat overkomt me zo vaakquote:Op zondag 22 april 2012 00:50 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk het. Nu Nighthawks!!
Weet niet of ik dat ga trekken hoor. Mijn rug wordt warm van het hangen en dan moet ik moeite doen om niet in slaap te vallen.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik stukken film mis.
ik heb al een half jaar last van rugpijn... licht versleten wervelquote:Op zondag 22 april 2012 01:03 schreef Aleandra het volgende:
Ja piepjong is niet meer.
Ik weet er alles van. Verrek van de pijn in mijn knie. Hele dag op pumps rond gesjouwd. Moet ik niet meer doen maar ik verdom het om ze ongebruikt in de kast te laten staan.
Zo eigenwijs ben ik dan ook nog wel
ik ben nog een lichte - gebruiker (-0.75, alleen een brilletje voor af en toe achter het stuur)quote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef Aleandra het volgende:
Ha die zegt beslist : arthrose, hoort bij de jaren, net zoals de opticien zal zeggen: voor Uw leeftijd mag U een 1+ leesbrilletje hebben.
Zit stiekum al op anderhalf+.
hoge hakken staan idd een stuk beterquote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef Aleandra het volgende:
echt hé.
Eerste wat de orthopeed vroeg aan me: Veel op hoge hakken gelopen?![]()
Kan het niet laten en dan denk ik vooruit nog een keertje om het af te leren.
Ik weet het dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |