quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nog effe een rondje lopenen dan ga ik ook
Mij mag ie altijd wakker zingen heurquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Aleandra het volgende:
[..]Eros..... zo lekker om te luisteren hé.
Had laatst bij een kennis een heel gezellig avondje (wat beetje uitliep tot in de ochtend) en dat is ook zo'n Erosfan.
Lag er smorgens een briefje van de onderburen in de brievenbus met: " wij horen Eros ook graag zingen maar niet om half zeven s'morgens.
Sylvester nacht?quote:Op zondag 22 april 2012 00:46 schreef Aleandra het volgende:
was op rtl 7 maar is nu afgelopen.
En zowaar der begint nu weer een nieuwe film van hem.
Ben benieuwd?
joh, dat overkomt me zo vaakquote:Op zondag 22 april 2012 00:50 schreef Aleandra het volgende:
Ik denk het. Nu Nighthawks!!
Weet niet of ik dat ga trekken hoor. Mijn rug wordt warm van het hangen en dan moet ik moeite doen om niet in slaap te vallen.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik stukken film mis.
ik heb al een half jaar last van rugpijn... licht versleten wervelquote:Op zondag 22 april 2012 01:03 schreef Aleandra het volgende:
Ja piepjong is niet meer.
Ik weet er alles van. Verrek van de pijn in mijn knie. Hele dag op pumps rond gesjouwd. Moet ik niet meer doen maar ik verdom het om ze ongebruikt in de kast te laten staan.
Zo eigenwijs ben ik dan ook nog wel
ik ben nog een lichte - gebruiker (-0.75, alleen een brilletje voor af en toe achter het stuur)quote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef Aleandra het volgende:
Ha die zegt beslist : arthrose, hoort bij de jaren, net zoals de opticien zal zeggen: voor Uw leeftijd mag U een 1+ leesbrilletje hebben.
Zit stiekum al op anderhalf+.
hoge hakken staan idd een stuk beterquote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef Aleandra het volgende:
echt hé.
Eerste wat de orthopeed vroeg aan me: Veel op hoge hakken gelopen?![]()
Kan het niet laten en dan denk ik vooruit nog een keertje om het af te leren.
Ik weet het dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |