Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij schiet meteen Ouwehands Dierenpark in gedachten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Mickeys het volgende:
Snoezelmodes.... tot morgen maar weer. Hefvun![]()
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik neem toch nog 1 wijntjehalfje kan nog wel.
Done.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... ik kan weer effe niet kwoten en smileys weer weg...
mag deze in de OP Karina?
Eros Ramazotti
http://static.blogo.it/so(...)tervistatour2009.jpg
Ik denk dat je wel een paar flessen nodig hebt om dit glas half vol te krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]Dan ben ik meteen zat, ik had in het restaurant ook al gedronken natuurlijk.
1 fles op een avond lukt me welquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een paar flessen nodig hebt om dit glas half vol te krijgen
hmmmmmquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zou ik een half uur geleden al naar bed gaan
Tja ik nam nog een wijntje en nog een halve en toen bleef ik op FOK! hangen. Maar nu rook ik mijn sigaret op en dan is het schluss want ik ben eigenlijk bekafquote:
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.quote:
ik was weer allerlei andere zaken aan het doen, dus weer laat op Fok as usualquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik nam nog een wijntje en nog een halve en toen bleef ik op FOK! hangen. Maar nu rook ik mijn sigaret op en dan is het schluss want ik ben eigenlijk bekaf
yep, zekerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.
1 fles in mijn uppie vind ik best veel eigenlijk. Ik heb me in het restaurant ingehouden, geen zijn om half zat in de tram te zittenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In goed gezelschap en met lekker eten wil het weleens aardig op schieten met zo'n fles.
Misschien zat je gewoon ff op de naughty stepquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TEST !!!
jAAAAAA, DANK JE WEL![]()
ghehehehe
alles doet ut weer
Ik weet niet wat het is, vorige keer kon ik ook ineens niet meer kwoten enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zat je gewoon ff op de naughty step
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal![]()
Tis me het avondje wel hé. Zat even te twijfelen of het bankhangen voor de tv zou worden of dit. Maar Eros heeft me zonder veel moeite over de streep getrokken. Maar ik had heel wat in te halen met lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |