Nee, mop je hebt niks verkeerds gezegdquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef Mickeys het volgende:
Ehm, Fann? wat is er aan de hand? Ik snap er werkelijk niets van. Heb ik of hebben we iets verkeerds gezegd?
Die tijd van de maand, kind?quote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Daar ging het niet om, er waren er twee bezig dat je kont dan zo lekker uitkwam
en dat je net een jongen bent en bladiebladiebladie
Ga vooral iedereen een Barbiesyndroom aanpraten zeg, flikker op
Ik ben trouwens trouwens nooit aandacht te kort gekomen niet met KORT haar en niet met
LANG haar en ik het ook geen cup D en die hoef ik ook niet.
Dus ///
Ja.... la maar ik denk dat je het niet snaptquote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tijd van de maand, kind?
Je doet zo kribbig?
Ik wil je ook wel snappenquote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.... la maar ik denk dat je het niet snaptals ik het maar snap
Zo is dat. Als jij jezelf al niet meer zou snappen zou het wel heel erg zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja.... la maar ik denk dat je het niet snaptals ik het maar snap
quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh, ik heb hier geen zin in, ik ga wat anders doen
quote:Op zondag 22 april 2012 17:59 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om de mormels te voorzien van voer en dan probeer ik dat voor mijzelf ook maar te organiseren. Pizza... her I come
Jakkes..... Nee, gewoon uit eigen oven en een stuk goedkoper en minder complexquote:
En besides, dat ik geen fan ben van huishouden betekent nog niet dat ik mijn eten daar onder hoef te laten lijden. Morgen zal ik volgepropt worden door mijn moeder en dinsdag komt mijn stiefmoeder ook mijn kant op en gaan we met ons 3'en naar de Griekquote:Op zondag 22 april 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jakkes..... Nee, gewoon uit eigen oven en een stuk goedkoper en minder complex
En daarna was er zeker een hoop?quote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, niets gemist dus![]()
mijn honden hebben de gaten gegraven (© Deissyy)
en ik zat erbij en keek ernaar![]()
wat een luie luie heeeeeeeeeeerlijke dag
Zo Fann, er blijft zo niet veel van jezelf over of is dit de bedoeling?quote:Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens net even op mijn laarzen zonder hoge hakken en allen factor 50 op mijn smoel zonder make-upen een staart bovenop mijn kop een ijsje bij v.d. Linde gehaald, de grootste
die ze hadden want ik weeg nog amper 55 kg, krijg je van al die gezonde rotzooi
o ja en de Spirulina was in de aanbieding bij het Kruidvat 2 potjes voor de prijs van 1
dus ik het 10 potjes gekocht
Zo
Opnemen en dooretenquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef Mickeys het volgende:
En wat ik irritant vind dat ik tot 3 maal toe het mes in mijn pizza wil zetten, ik op mijn vaste "geheime" nummer word gebeld en als ik dan opneem hangen ze op. GRMBL. Laat me mijn pizza toch ongestoord eten.
Ik vond het geweldig destijds, het eerste seizoen heb ik ooit nog wel kunnen downloaden en kijken maar het tweede seizoen was nergens te vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Soms moet je jezelf eens verwennen. Ik heb die serie ook gevolgd, het speelde zich grotendeels af onder de grond.
Inderdaad gave serie. Maar V vond ik in die tijd ook geweldig.quote:Op zondag 22 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig destijds, het eerste seizoen heb ik ooit nog wel kunnen downloaden en kijken maar het tweede seizoen was nergens te vinden.
Ook ja, die heb ik later ook opnieuw gekeken. En Battlestar Galactica. Al zien de meeste series er wel tuttig uit later, maar dat is natuurlijk logisch.quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad gave serie. Maar V vond ik in die tijd ook geweldig.
V. is altijd geweldigquote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad gave serie. Maar V vond ik in die tijd ook geweldig.
Ik zag je in het film topic, betaal je ook voor die shit B films. Mag hopen van nietquote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, die heb ik later ook opnieuw gekeken. En Battlestar Galactica. Al zien de meeste series er wel tuttig uit later, maar dat is natuurlijk logisch.
welke Griek?quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Morgen zal ik volgepropt worden door mijn moeder en dinsdag komt mijn stiefmoeder ook mijn kant op en gaan we met ons 3'en naar de GriekGoede vooruitzichten dus.
Ik heb ondertussen de meeste jeugdseries in huis.quote:Op zondag 22 april 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, die heb ik later ook opnieuw gekeken. En Battlestar Galactica. Al zien de meeste series er wel tuttig uit later, maar dat is natuurlijk logisch.
In Almere TdV. Vind ik de beste Griek die ik tot nu toe tegen ben gekomen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
welke Griek?
of moet ik zeggen, wiens Griek? [ afbeelding ]
Hehehe. die was ook gaaf. Weet nog wel dat ik wat later ook nog Angelique heb gekeken en vond het toen niet zo gewaagd. Ze had wel hele mooie ogen en met het lidteken over zijn gezicht was toen (!!!!) woest aantrekkelijk. Als ik die foto's nu zie van hem denk ik, jakkes bahquote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de meeste jeugdseries in huis.
Dick Turpin.
he, ongestelde doosquote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Daar ging het niet om, er waren er twee bezig dat je kont dan zo lekker uitkwam
en dat je net een jongen bent en bladiebladiebladie
Ga vooral iedereen een Barbiesyndroom aanpraten zeg, flikker op
Ik ben trouwens trouwens nooit aandacht te kort gekomen niet met KORT haar en niet met
LANG haar en ik het ook geen cup D en die hoef ik ook niet.
Dus ///
ik mis nog steeds Dunderklumpenquote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de meeste jeugdseries in huis.
Dick Turpin.
Ik kan me juist herinneren dat ik Angelique wel gewaagd vond en haar jurken vond ik geweldig, die wilde ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe. die was ook gaaf. Weet nog wel dat ik wat later ook nog Angelique heb gekeken en vond het toen niet zo gewaagd. Ze had wel hele mooie ogen en met het lidteken over zijn gezicht was toen (!!!!) woest aantrekkelijk. Als ik die foto's nu zie van hem denk ik, jakkes bah
Ja dat wel, maar ik zag Angelique pas toen ik wat ouder was dus niet toen het op de tv daadwerkelijk was. Kan mij West Side Story nog wel herinneren maar dat komt omdat ik volgens mijn vader naar de hoofdrolspeelster ben vernoemd maar dan met een h.quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me juist herinneren dat ik Angelique wel gewaagd vond en haar jurken vond ik geweldig, die wilde ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |