des te leuker is het dat vrouwen ze dragenquote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow JahDe Geile Hoge Hakkuh

Nog leuker als de mannen ze dragenquote:Op maandag 23 april 2012 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
des te leuker is het dat vrouwen ze dragen

Ik heb in mijn jeugd wel een tijdje van die punt laarzen gehad, is waarschijnlijk nog niet half zo erg maar blij dat die "mode" ook uit isquote:Op maandag 23 april 2012 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog leuker als de mannen ze dragen

quote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jeugd wel een tijdje van die punt laarzen gehad, is waarschijnlijk nog niet half zo erg maar blij dat die "mode" ook uit is
 pijn in je poten ?
  pijn in je poten ?   

Da's niet handigquote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat deed wel pijn ja, zeker omdat ik nogal platvoeten heb

Nee heb ik niet, maar met normale schoenen of gympen heb ik nergens last van, als jochie wel steunzolen gehad, dat had weer als nadeel dat je weinig keus had in schoenen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je die al?
http://www.steunzoolexper(...)zpyq8CFQaFDgodnWh5Zw
anders zou je ze kunnen proberen, scheelt een hoop ''voetklachten'' ...
al zou ik eerder naar een orthopeed gaan en ze op maat laten maken als ik jou was,
maar tis een idee

Haha ik ook oerlelijke schoenen. Het heeft me achteraf niet echt geholpen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar met normale schoenen of gympen heb ik nergens last van, als jochie wel steunzolen gehad, dat had weer als nadeel dat je weinig keus had in schoenen, bedankt voor de tip

Heb je nu last dan?quote:Op maandag 23 april 2012 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ik ook oerlelijke schoenen. Het heeft me achteraf niet echt geholpen.

Nee niet meer ik heb sinds 3 jaar een heupprothese. Wat een opluchting is datquote:

toch een aardige ingreep lijkt mequote:Op maandag 23 april 2012 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet meer ik heb sinds 3 jaar een heupprothese. Wat een opluchting is dat

Ja maar het was het serieus waard. Ik was te jong maar het ging niet meer. Dan maar een tweede laters. De pijn was niet meer te harden, ik kon geen 100 meter meer lopen. Dat was gelijk weg, en nu ben ik nog jong.quote:

quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow JahDe Geile Hoge Hakkuh

Ja echt hé
  Ja echt hé  

quote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef Karzai het volgende:
Wie van jullie heeft trouwens al eens nagedacht naar welk verzorgingstehuis je wil gaan?
Daar zijn tegenwoordig ook al wachtlijsten voor en die worden steeds langer
 Nee nog nooit, die zijn er ook niet meer tegen die tijd
 Nee nog nooit, die zijn er ook niet meer tegen die tijd

waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2012 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]Nee nog nooit, die zijn er ook niet meer tegen die tijd

Bestaat het Foster parents plan nog?quote:Op maandag 23 april 2012 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
wegbezuinigd, "ga maar bij je kinderen wonen"

Nouja het is een win win situatiequote:Op maandag 23 april 2012 19:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar jij wil het nieuw leven inblazen voor de oudjes ipv kinderen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |