Maar niet te lang natuurlijk, want dan heb je dinsdagavond hetzelfde probleem als vanavond.quote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op zoek naar een andere baan. Hoop het in de buurt te kunnen vinden. Maar minder slaap is niet altijd goed te doen. Ach, dinsdag mag ik uitslapen

Deed ik ook hoor, slapen als een os. Maar goed, drink 's avonds al geen koffie meer maar waar dit nu weer vandaan komt... geen ideequote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet te lang natuurlijk, want dan heb je dinsdagavond hetzelfde probleem als vanavond.
Ik heb er ook jarenlang last van gehad dat ik op zondagavond niet in slaap kon komen, al ging mijn wekker niet zo vroeg als de jouwe, maar het is wel lastig. Tegenwoordig slaap ik als een os

Genoeg reden, denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor, slapen als een os. Maar goed, drink 's avonds al geen koffie meer maar waar dit nu weer vandaan komt... geen idee

Ja mamquote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg reden, denk ik
Je kan altijd nog overwegen om melatonine te gebruiken, als het slapen echt een probleem blijft, het is een lichaamseigen stof die je helpt in slaap te komen.
Zo, hop, hop, nu je bed in, anders is er morgen geen lol aan

Ik zou willen dat mijn kinderen zo goed luisterdenquote:Op zondag 22 april 2012 22:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja mam
Heb nog ergens een in slaap val pilletje liggen. Lijkt me handig want het gaat niet lukken.
Slaap lekker voor strakjes

Nee dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo Fann, er blijft zo niet veel van jezelf over of is dit de bedoeling?
 ik ben geen anorexiadinges
  ik ben geen anorexiadinges   dus vandaar dat ik
  dus vandaar dat ik  

Nee welneequote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je in het film topic, betaal je ook voor die shit B films. Mag hopen van niet
 Die vind ik gewoon leuk om af en toe te kijken, voor de lol. Ik kijk ook "normale" films.
 Die vind ik gewoon leuk om af en toe te kijken, voor de lol. Ik kijk ook "normale" films.Poeh ik ga nooit meer klagen dat ik om half 7 op moet. Knap hoor. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
elke werkdag om 4.45. gelukkig ben ik deze week dinsdag vrij maar ik voel me echt niet moe

Beterquote:Op zondag 22 april 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat is niet de bedoelingik ben geen anorexiadinges
dus vandaar dat ik
HET GROOTSTE IJSJE heb gekocht en gelijk een bak cashewnoten en die zit ik nu op te
vreten

Nee, gaat niet gebeurenquote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter
Ik kan me nog herinneren dat je een tijdje geleden een paar kilo af wilde vallen en niet je dat door gaat slaan natuurlijk

Ik had er nog een plaatje bij geplakt als waarschuwing.quote:

ik ben 1 meter 65 dus zoooooooo abnormaal gewicht is het
  ik ben 1 meter 65 dus zoooooooo abnormaal gewicht is het 

ja een Ninja edit, die heb ik dus nu gezienquote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er nog een plaatje bij geplakt als waarschuwing.

Ach, de zomer komt eraan, dus heul veul ijsjes etenquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gadverdamme die foto
Zo zie ik er niet uitik ben 1 meter 65 dus zoooooooo abnormaal gewicht is het
nu ook weer niet, maar minder moet het echt niet worden

psies... hoef ik nu niet meer te laten in ieder geval, scheelt tochquote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, de zomer komt eraan, dus heul veul ijsjes eten

55 kilo was het toch? Ik heb even op zo een bmi meter gekeken en dat is gewoon gezond gewichtquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gadverdamme die foto
Zo zie ik er niet uitik ben 1 meter 65 dus zoooooooo abnormaal gewicht is het
nu ook weer niet, maar minder moet het echt niet worden

Altijd lekker om een beetje speling te hebben. Ik ben door mijn speling heen, dus vanaf morgen even een paar weekjes niet snoepen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
psies... hoef ik nu niet meer te laten in ieder geval, scheelt toch

Jah... ut ken net zulle we maar zeggequote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
55 kilo was het toch? Ik heb even op zo een bmi meter gekeken en dat is gewoon gezond gewicht

Dus ik loop ook nog even langs de bmi-meter, "Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!".quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
55 kilo was het toch? Ik heb even op zo een bmi meter gekeken en dat is gewoon gezond gewicht

Ja maar als ik er 10 kilo bijzet bij mij zit ik ook weer net op de andere grens, die BMI meterquote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik loop ook nog even langs de bmi-meter, "Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!".
Daar gaat mijn goede voornemen

Ik kies 55 kg, niet ongelukkig en geen stressquote:Op maandag 23 april 2012 05:28 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen all. Het is nog vroeg maar tijd om te gaan rijden... bijna half 6 en regen dus half Nederland kan dan niet rijden.
120 kg met 165 lijkt me niet gezond, maar als je je daar wel gelukkig mee voelt ipv met 55 kg is daar ook iets voor te zeggen. Ongelukkig icm stress kan ook dodelijk zijn dus tja, welk kwaad kies je dan?
Nou luitjes, veel plezier deze regenachtige maandagmorgen.

Moggequote:Op maandag 23 april 2012 07:16 schreef Karina het volgende:
GoedemorgenHopelijk ben je goed aangekomen op je werk Mickeys.

nice........quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |