Hier, mams belt even met mams dus ik heel even achter de pcquote:

Mijn dochter heeft haar schoenentic niet meer in de hand, ze stuurde met laatst trots een berichtje dat ze haar schoenen had geteld. 42!quote:Op maandag 23 april 2012 18:39 schreef Aleandra het volgende:
[..]Ja echt hé

Ik moet eerlijk bekennen........ik heb een schoenentic, nog redelijk in de hand te houden maar hij is er wel
En leesbrilletjes...

Heb je nog lang wakker gelegen gisteravond?quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier, mams belt even met mams dus ik heel even achter de pc

tot 12 uur ongeveerquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog lang wakker gelegen gisteravond?

Ah je hebt even rustquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier, mams belt even met mams dus ik heel even achter de pc

Tja, net toetje gegeten en zitten ze alweer met elkaar te bellen hahaha. Geweldig stel hoor, die beide moeders van mequote:

Jups. Maar wie weet slaap ik aankomende nacht wat beterquote:Op maandag 23 april 2012 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dus een kort nachtje voor jou

Jij hebt 2 moeders! Bofkont!quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, net toetje gegeten en zitten ze alweer met elkaar te bellen hahaha. Geweldig stel hoor, die beide moeders van me

twee moeders?quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, net toetje gegeten en zitten ze alweer met elkaar te bellen hahaha. Geweldig stel hoor, die beide moeders van me

Jah, luxe he? Ik had er 3 en 1 paps. helaas is paps en 1 mams overleden maar heb er nog 2 overquote:

Lucky youquote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jah, luxe he? Ik had er 3 en 1 paps. helaas is paps en 1 mams overleden maar heb er nog 2 over

tnx. jij ook natuurlijk. Voel je je trouwens al weer wat beter?quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lucky you
Ik ga weer, veel plezier nog vanaaf

Ik hoop dat het binnen twee dagen helemaal voorbij isquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tnx. jij ook natuurlijk. Voel je je trouwens al weer wat beter?

Als het in ieder geval koninginnedag maar over is en anders neem ik de kippensoep voor je meequote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoop dat het binnen twee dagen helemaal voorbij is

quote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft haar schoenentic niet meer in de hand, ze stuurde met laatst trots een berichtje dat ze haar schoenen had geteld. 42!

Ah... het afspraakje gaat door, misschien ga ik wel een uurtje onder een parasolletje zittenquote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het in ieder geval koninginnedag maar over is en anders neem ik de kippensoep voor je mee
 , dus da's vrij
 , dus da's vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik zal mijn sexy gympen aantrekken, waar toevallig ook nog Oranje inzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een oranje stik in mijn haar natuurlijk, maar die moet ik nog effe zoeken
want dit is natuurlijk niks... SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Ik heb 2 paar schoenen. Dat vind ik best al veel voor een man.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik heb 2 paar schoenen. Dat vind ik best al veel voor een man.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
 You what?quote:
You what?quote:Op maandag 23 april 2012 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb 2 paar schoenen. Dat vind ik best al veel voor een man. Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |