beter, slecht lopen is niet handigquote:Op zondag 22 april 2012 01:24 schreef Aleandra het volgende:
Heeft wel wat kruim gekost om de knop om te draaien maar nu probeer ik het te beperken tot, noem het maar speciale gelegenheden.
Voor nu voldoet de gewatteerde woonslof met bloemetjes en roze strik prima
ja, nu weer maanden geen kabinet, schiet ook weer niet op. Ik vermoed en lang en traag procesquote:Op zondag 22 april 2012 01:27 schreef remlof het volgende:
Wat een mooie dag was dit, het kutkabinet gevallen en met twee FOK!kers naar De Prooi geweest, wat een fantastische voorstelling was
twijfel of we daar nu blij mee moeten zijnquote:Op zondag 22 april 2012 01:30 schreef Aleandra het volgende:
Jazekers, tussen de zonnestralen en de flinke hagelstenen door, viel het kabinet.
Truste Aleandraquote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Aleandra het volgende:
Ik geloof het verder wel.
Ik ga slapen. De film is zo gedateerd dat hij me niet meer kan boeien.
Truste allemaal.
Gelukkig voor die lui moet er wel twee maanden vakantie zijn. Het is niet dat men denkt van goh, we houden van Nederland en het is zo belangrijk. Welnee, de zomerstop is vanzelfsprekend.quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
twijfel of we daar nu blij mee moeten zijn
mja, dit is geen POL
Hoe voelt dat nou, om ver boven andere mensen te staan?quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
Ik heb even teruggelezen in deze reeks. Het is hakken en bijten, de onderhuidse adertjes zijn vast blauw van de spanning onder die dunne huidjes..
Enfin, de dag bracht een gevallen kabinet dat is minder interessant voor de luitjes hier. Hier speelt voetbal en onderhuidse roddel en achterklap. Maar mag ik bij deze Marianne Thieme en Jolande Sap een prijs geven voor de domste vrouwen van Nederland? Serieus, dat getwitter meteen van die dames. Hup, dachten ze alert te zijn en dan meteen zo dom gaan juichen. Goed nieuws voor Nederland en wij zijn klaar voor de verkiezingen..
Domme wijven. En voila, weet ik toch nog ontopic te blijven in een SC..
Hoe voelt het om een karakterloos weekdier te zijn? Die vraag aan jou staat al weken open.quote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om ver boven andere mensen te staan?
Gaat okay hiero.quote:Op zondag 22 april 2012 02:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe voelt het om een karakterloos weekdier te zijn? Die vraag aan jou staat al weken open..
voetbal; onderhuidse roddel en achterklap én tietennnnnnn niet te vergeten, trien!quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
Ik heb even teruggelezen in deze reeks. Het is hakken en bijten, de onderhuidse adertjes zijn vast blauw van de spanning onder die dunne huidjes..
Enfin, de dag bracht een gevallen kabinet dat is minder interessant voor de luitjes hier. Hier speelt voetbal en onderhuidse roddel en achterklap. Maar mag ik bij deze Marianne Thieme en Jolande Sap een prijs geven voor de domste vrouwen van Nederland? Serieus, dat getwitter meteen van die dames. Hup, dachten ze alert te zijn en dan meteen zo dom gaan juichen. Goed nieuws voor Nederland en wij zijn klaar voor de verkiezingen..
had 'm dan eerder gesteld, maanddierquote:Op zondag 22 april 2012 02:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe voelt het om een karakterloos weekdier te zijn? Die vraag aan jou staat al weken open..
o ja, om over de politieke problematiek te praten met je buurmanquote:Op zondag 22 april 2012 02:08 schreef Staal het volgende:
Ik moet weer vroeg op namelijk.
Toedels en kusje.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
Kun je van op hoge hakken lopen arthrose krijgen? Of heb ik je nu verkeerd begrepen?quote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef Aleandra het volgende:
echt hé.
Eerste wat de orthopeed vroeg aan me: Veel op hoge hakken gelopen?![]()
Kan het niet laten en dan denk ik vooruit nog een keertje om het af te leren.
Ik weet het dom
Dat is erg prettig, kan ik je vertellenquote:Op zondag 22 april 2012 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om ver boven andere mensen te staan?
Och... mijn hond Pjotr heeft het al vanaf zijn puppentijd... En nooit op hakken gelopen hoor...quote:
Heeft Pjotr niet stiekem als iedereen lag te slapen de rondslingerende hakken aangedaan? Heel zeker weten?quote:Op zondag 22 april 2012 07:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och... mijn hond Pjotr heeft het al vanaf zijn puppentijd... En nooit op hakken gelopen hoor...
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |