Hmmm. ik kan hier even geen maat bij houdenquote:
Knufelkuzjuh.quote:Op zondag 22 april 2012 09:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Serieus, het wordt hier steeds triester, dacht je dat een SC in 40+ wel iets
''volwassener'' zou zijn, nou nee dus.
Ten eerste Ik stem op wie IK wil en iedereen die ook maar iets aan deze ellende kan veranderen
die steun ik.
En als IK geen hoge hakken wil dragen, omdat ik het niet alleen volkomen KUT vind lopen
dan doe ik dat niet, als een vent die hoge hallen zo geil vindt trekt ie ze toch lekker zelf
aan.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-rug-en-hersens.html
En als ik een kort pittig kapsel wil dan doe ik dat![]()
Klaar amen en de groeten !
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 22 april 2012 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drukte hier op de vroege morgen![]()
Ik denk dat het gewoon tijd wordt dat we een beetje mooi weer krijgen, daar wordt iedereen een stuk vrolijker van.
bron: Efeziërs 4:26-27quote:Als u kwaad bent, laat dan geen wrok in uw hart opkomen, want dan zondigt u.
Zorg ervoor dat u uw boosheid voor het einde van de dag weer kwijt bent.
Geef de duivel geen schijn van kans.
Jij hebt wel heel goed geluisterd toen je in de kerk zat.quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef sacha het volgende:
en de dominee sprak tot Staal
[..]
bron: Efeziërs 4:26-27
Verder schoonmaken, de administratie doorworstelen om de benodigde papieren te vinden waar de mediator om heeft gevraagd en verder nog F1 kijken. Denk dat de dag daarna grotendeels voorbij zal zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel goed geluisterd toen je in de kerk zat.
Snel terug trouwens![]()
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga straks brunchen bij mijn zus, lekker en gezellig
Een stuk minder leuk dus, succes ermeequote:Op zondag 22 april 2012 10:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Verder schoonmaken, de administratie doorworstelen om de benodigde papieren te vinden waar de mediator om heeft gevraagd en verder nog F1 kijken. Denk dat de dag daarna grotendeels voorbij zal zijn.
Yep, want mijn lief draagt nooit hakkenquote:Op zondag 22 april 2012 08:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heeft Pjotr niet stiekem als iedereen lag te slapen de rondslingerende hakken aangedaan? Heel zeker weten?
ik ga gaten graven want waar gaten zijn is hoopquote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Ik heb begrepen dat we straks aan fietsen als het weer meezit... naar de kinderboerderij waarschijnlijk, want ik ben al ruim een week zo kreupel dat ik al blij ben als ik na een paar honder meter een pitstop kan makenquote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel goed geluisterd toen je in de kerk zat.
Snel terug trouwens![]()
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga straks brunchen bij mijn zus, lekker en gezellig
Hahahaquote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga gaten graven want waar gaten zijn is hoop
Hier inmiddels flink onweer dus niet iets om nu voor naar buiten te gaan. En een typisch ding voor mij, ben bang voor onweer.... zucht.quote:Op zondag 22 april 2012 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat we straks aan fietsen als het weer meezit... naar de kinderboerderij waarschijnlijk, want ik ben al ruim een week zo kreupel dat ik al blij ben als ik na een paar honder meter een pitstop kan maken
Wie een gat graaft etc...quote:Op zondag 22 april 2012 11:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga gaten graven want waar gaten zijn is hoop
Mis ik iets? Nog niets te merken in de Poort.quote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier inmiddels flink onweer dus niet iets om nu voor naar buiten te gaan. En een typisch ding voor mij, ben bang voor onweer.... zucht.
De kleine slaapt net (na een uur keten), dus het duurt sowieso nog wel even voor we wegkunnenquote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier inmiddels flink onweer dus niet iets om nu voor naar buiten te gaan. En een typisch ding voor mij, ben bang voor onweer.... zucht.
Schattigquote:Op zondag 22 april 2012 12:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |