Hihi ;goobyquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef JanPiraat het volgende:
Zenuwachtighoe zal ik haar ten huwelijk vragen
![]()
Welkom.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Directrice het volgende:
Ik heb een vrije dag en verveel me... Dus maar eens een account aangemaakt.
Herkenbaar.quote:
Dank je!quote:
Je zult wel woedend zijnquote:
PSSST. Hier zit ie' in ( Vitamine H podcast 003 by Houniet )quote:
Het voelt neutraal. Niet opgeruimd maar neutraal. Een beetje van niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar hoe voel je je daarbij? #durftevragen
Ik voel me trouwens opgeruimd.
Dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef Staal het volgende:
Het voelt neutraal. Niet opgeruimd maar neutraal. Een beetje van niks eigenlijk.
Zeg, je zit hier niet op Twitter hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
Misschien ga je je beter voelen als je gaat opruimen.
* Joipoidoipoipoi geeft #bezem plus #aaioverbol
Nu voel ik me behulpzaam en meelevend.
Ik moet nu rundergehaktballen draaien en uien snijden en dus misschien een beetje huilen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
Misschien ga je je beter voelen als je gaat opruimen.
* Joipoidoipoipoi geeft #bezem plus #aaioverbol
Nu voel ik me behulpzaam en meelevend.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
Voel me geweldig door Joipoidoipoipoi haar medeleven
Nu voel ik me #verlegen. Wat een #moodswings vandaag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:32 schreef Staal het volgende:
Ik moet nu rundergehaktballen draaien en uien snijden en dus misschien een beetje huilen.
Maar je bent wel heel lief. #knuffelkroel
Ik hoef er niets over te weten.quote:
Ja godver dat wil ik ook helemaal niet, daar is dit topic niet voor bedoeld hoor dat je erop reageertquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ineens doodmoe misschien eens wat minder gaan zuipen
Komt door die kwade afdronk hč?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ineens doodmoe misschien eens wat minder gaan zuipen
pak witbier van nu af aan dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja die kwade afdronk doet het hem, heb ik 2 dagen later nog last van
Herkenbaar. Eigenlijk altijd uitstellen wat het fijnst is. Ik lig er nu wel net in. Heerlijk warm dekbed. Alles zacht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik ga dalijk lekker in bed liggen denk ik waarom doe ik dat niet vaker
Ik lig er ook net in met laptop dan wel maar goed dit is een unicum. Wel fijn ja en ik hoef niet eens vroeg op morgenvroegquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Herkenbaar. Eigenlijk altijd uitstellen wat het fijnst is. Ik lig er nu wel net in. Heerlijk warm dekbed. Alles zacht.
PS geen dreigdm's s.v.p. Ik ben bloedserieus. Moet in een vroeg ritme blijven komende weken.
Ik ook met laptop en tv aan. Zal niet doorvragen maar even kijken in TV want daar "ken" ik je voornamelijk van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik lig er ook net in met laptop dan wel maar goed dit is een unicum. Wel fijn ja en ik hoef niet eens vroeg op morgenvroeg
Was niet veel op vanavondquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook met laptop en tv aan. Zal niet doorvragen maar even kijken in TV want daar "ken" ik je voornamelijk van.
Ik wil je wat vragen over een programma maar ik durf gewoon niet meer.quote:
En?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:27 schreef Sneezeechu het volgende:
Kijken of ik morgenvroeg wakker word.
Wow heftig zeg... Ik hoop dat het meevalt! Sterkte!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Lot88 het volgende:
Klote, gisteren naar de huisarts geweest ivm een lymfeklier die niet meer kleiner word in mijn hals. Nu gaan ze mij testen op lymfeklier kanker
Nog steeds?quote:
Vlaggetjesweken? Je bedoelt dat je de rode vlag heb uitgehangen (ongesteld bent)?quote:
Wow, heftigquote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Lot88 het volgende:
Klote, gisteren naar de huisarts geweest ivm een lymfeklier die niet meer kleiner word in mijn hals. Nu gaan ze mij testen op lymfeklier kanker
Dat dus. TERING.quote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef summer2bird het volgende:
Zenuwachtig, en niet zo'n beetje ook
Niks mis mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef seasushi het volgende:
Principes waar ik mezelf mee in de vingers snij
Hihihihihi.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
nooit geweten dat ik zo verliefd kon zijn![]()
Goedzo meid.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom ga ik juist alle uit de weg als ik me slecht voel,ik weet dat ik me dan nog slechter ga voelen en toch doe ik het elke keer weer. Ik ga wel sporten vanavond even onder de mensen en me lekker uitleven ik weet zeker dat ik me dan beter voel
Net geweest, heerlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen even knallen in de sportschool
Dat wordt spierpijn de komende dagen.
Doe er dan wat aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
De zoveelste saaie dag is bijna voorbij. Morgen nog één. Vrijdag nog één. En alle dagen daarna, alleen maar saaiheid en verveling!
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Als dat kon, dan verveelde ik me niet.
Ik ben 2weken ziek geweest, 3 weken niet gesport, ik ga sporten en druk net zoveel kilo's weg als voordat ik ziek werd maar ik ben wel 3 kilo lichter gewordenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Doodmoe van het sporten maar zoals voorspeld voel ik me stukken beter
Dat doe je goedquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben 2weken ziek geweest, 3 weken niet gesport, ik ga sporten en druk net zoveel kilo's weg als voordat ik ziek werd maar ik ben wel 3 kilo lichter geworden
Ik ga morgen sinds twee weken weer eens naar training, niks geen zin in nu maar als ik eenmaal bezig ben vermaak ik me vast wel weer prima. Mijn stemming kan ook wel een trap onder z'n hol gebruiken dus des te meer reden om vanaf morgen weer te proberen twee keer per week te gaan trainen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Doodmoe van het sporten maar zoals voorspeld voel ik me stukken beter
Heel goed, ja ik heb de neiging als ik me slecht voel juist niet te gaan terwijl ik weet dat het me goed doet. Ik doe wel een teamsport dat helpt wel je kan niet altijd je team in de steek laten. dat wordt niet op prijs gesteldquote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ga morgen sinds twee weken weer eens naar training, niks geen zin in nu maar als ik eenmaal bezig ben vermaak ik me vast wel weer prima. Mijn stemming kan ook wel een trap onder z'n hol gebruiken dus des te meer reden om vanaf morgen weer te proberen twee keer per week te gaan trainen.
Teamsport is wat motivatie betreft idd erg handig, ik zit zelf op een vechtsport dus ik kan rustig tijden wegblijven alleen als ik te lang verlof neem krijg ik de eerst volgende keer weer enorm op mijn donder omdat ik de persoon tegenover me niet kan bijhoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heel goed, ja ik heb de neiging als ik me slecht voel juist niet te gaan terwijl ik weet dat het me goed doet. Ik doe wel een teamsport dat helpt wel je kan niet altijd je team in de steek laten. dat wordt niet op prijs gesteld
Inderdaad, en dat voel je pas als je thuis komt en ff lekker onderuit gaat zittenquote:
watskeburtquote:
Hetzelfde als altijd. Komt goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
watskeburt
ot:
goed, naar 5 dagen ziekte aan de betere hand
zuchtquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Komt goed.
zoek een baan, ga sporten. jij bent de enige die hier verandering in kan brengen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
De zoveelste saaie dag is bijna voorbij. Morgen nog één. Vrijdag nog één. En alle dagen daarna, alleen maar saaiheid en verveling!
oeeeeeh, Londonquote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Yuki het volgende:
Beetje moe, maar dat is geen probleem.
Vandaag vertrek ik naar London
Dit speelt zich allemaal af in haar hoofd dus relax.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar Hoken...
Ik las hetquote:
Ik zie haar niet posten?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef Mishu het volgende:
_Cher bok es op uit dit topic als je niet normaal kan doen. Dit is een veilige plek om je gevoelens te uiten en jij verpest dat.
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.quote:
Waarom zei je dat niet 2 maanden geleden toen ik je voor het laatst een PM gestuurd had? Of nog een eeuwigheid daarvoor toen ik nog dm's naar je stuurde... Een maand of 8 geleden zo gok ik...?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Jou vindt ik ook lichtelijk irritant met je pm's en dm's. Misschien dat jullie daarom altijd ruzie hebben, jullie zijn beiden raar.
Vindtquote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.
Jou vindt ik ook lichtelijk irritant met je pm's en dm's. Misschien dat jullie daarom altijd ruzie hebben, jullie zijn beiden raar.
Misschien moet je een forum in de hogere regionen zoeken ?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.
Dit topic?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn.
Ja dat topic.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Mannen zijn alleen maar nodig voor hun pik
Ik vind dat je daarin geen gelijk hebt trouwens. Mannen zijn namelijk niet alleen nodig voor hun pik, maar ook voor hun geld.
Nou meer teveel ervaring met sommige posters helaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mishu voelt zich chagrijnig? #durftevragen
eens over kingtoppie. gewoon negeren.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Wat een achterlijk topicquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Ik vind dat je daarin geen gelijk hebt trouwens. Mannen zijn namelijk niet alleen nodig voor hun pik, maar ook voor hun geld.
En ik maar denken dat jij een leuk vrouwke wasquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef bijdehand het volgende:
En ik maar denken dat jij een leuk vrouwke was![]()
Laat dan maarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.
Hoe kan jij het met haar eens zijn als je mijn PM/DM gedrag met/naar haar niet weet?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
eens over kingtoppie. gewoon negeren.
How queerquote:
Mjah, als het jou niet lastig valt speelt het in iemands anders hoofd af, of niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit speelt zich allemaal af in haar hoofd dus relax.
Een moederfiguur he?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.
Eeeh?quote:
Why sexy?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why sexy?
Ik voel me ook wel sexy....
Heb je van die potten bruine zooi gekocht?quote:
Wattist?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Moe kut brak klote fucked up zwaar over de zeik...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je van die potten bruine zooi gekocht?
OT: goed
Sterkte ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef Lastpost het volgende:
Bezorgd om m'n vader (weer een beroerte gekregen) en geen puf/motivatie om iets te doen vandaag.
Zo heb ik me nog nooit gevoeld.quote:
Heb je al homeopathisch spul geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Huisartsenpost zou me bellen over mijn medicatie. Ja niet dus he.
Nou kan ik me verheugen op een weekend jeuk, tranen en gek worden.
Omdat die special someone me wiltquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why sexy?
Ik voel me ook wel sexy....
En zelf even bellen over de stand van zaken gaat niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Huisartsenpost zou me bellen over mijn medicatie. Ja niet dus he.
Nou kan ik me verheugen op een weekend jeuk, tranen en gek worden.
Wat heb je voor puppy?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
Al een stuk beter. Wel mijn handen vol aan de nieuwe pup.Hij vindt onze chinchilla's interessanter dan zou moeten.
Allang gedaan. Maar toen waren ze er nog niet aan toegekomen. Ze zouden rond vijven bellen en dat is dus niet gebeurd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Omdat die special someone me wilt![]()
[..]
En zelf even bellen over de stand van zaken gaat niet?
Heb ik volgens mij al eens geprobeerd. Maar niet echt geholpen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb je al homeopathisch spul geprobeerd?
Ik heb ook last van eczeem en het chemische spul van de huisarts werkt niet, maar de Cardiflorzalf van VSM wel.
zit je op Avans? Bij mij op school heten die projecten ook zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Forever152 het volgende:
Beroepsproduct eindelijk afgerond! Kan geen school meer zien momenteel, maar ik ben er nu wel lekker vanaf en morgen lekker alle frustratie er uit stappen!![]()
Voor nu een beetje moe..
Nee Fontysquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
zit je op Avans? Bij mij op school heten die projecten ook zo
OT: lekkerrrr en opgewekt.
Rustig aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
Depressieve gevoelens kijken om de hoek
Alweer?quote:
Vis als ontbijt? Ieuw!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Net wakker. Kibbeling gegeten. Met mij gaat het gelukkig beter. Zo maar weer effe de stad in
Er zijn ergere dingen hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad, want dit kabinet staat op het punt te vallen.
wilder, achterlijke mongool waar ben je mee bezig
true, maar ik vind dit toch erg vervelend nieuwsquote:
Het werd eens tijd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
apart. ik ben juist erg blij hierom.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat heb je voor puppy?
Edit: Laat me raden? Een golden retriever pup van 12 weken oud?:P
Hondenpage is lief voor mij
Joh, kijk ff aan hoe dat zich verder ontwikkelt. Dat hij nu iets minder vaak kan afspreken is eigenlijk alleen maar begrijpelijk, en de kans is groot dat het na de eerste verliefdheidskriebels (dus zeg over een week of 4) alweer heel anders is.quote:Op zondag 22 april 2012 03:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker avondje gechilld en lekker wat gedronken
Wel kwaad op een 'vriend' van onze groep die nu voor het eerst een vriendinnetje heeft en ons laat stikken.
Iets met bro's before hoe's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |