Hihi ;goobyquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef JanPiraat het volgende:
Zenuwachtighoe zal ik haar ten huwelijk vragen
![]()
Welkom.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Directrice het volgende:
Ik heb een vrije dag en verveel me... Dus maar eens een account aangemaakt.
Herkenbaar.quote:
Dank je!quote:
Je zult wel woedend zijnquote:
PSSST. Hier zit ie' in ( Vitamine H podcast 003 by Houniet )quote:
Het voelt neutraal. Niet opgeruimd maar neutraal. Een beetje van niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar hoe voel je je daarbij? #durftevragen
Ik voel me trouwens opgeruimd.
Dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef Staal het volgende:
Het voelt neutraal. Niet opgeruimd maar neutraal. Een beetje van niks eigenlijk.
Zeg, je zit hier niet op Twitter hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
Misschien ga je je beter voelen als je gaat opruimen.
* Joipoidoipoipoi geeft #bezem plus #aaioverbol
Nu voel ik me behulpzaam en meelevend.
Ik moet nu rundergehaktballen draaien en uien snijden en dus misschien een beetje huilen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
Misschien ga je je beter voelen als je gaat opruimen.
* Joipoidoipoipoi geeft #bezem plus #aaioverbol
Nu voel ik me behulpzaam en meelevend.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
Voel me geweldig door Joipoidoipoipoi haar medeleven
Nu voel ik me #verlegen. Wat een #moodswings vandaag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:32 schreef Staal het volgende:
Ik moet nu rundergehaktballen draaien en uien snijden en dus misschien een beetje huilen.
Maar je bent wel heel lief. #knuffelkroel
Ik hoef er niets over te weten.quote:
Ja godver dat wil ik ook helemaal niet, daar is dit topic niet voor bedoeld hoor dat je erop reageertquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ineens doodmoe misschien eens wat minder gaan zuipen
Komt door die kwade afdronk hč?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ben ineens doodmoe misschien eens wat minder gaan zuipen
pak witbier van nu af aan dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja die kwade afdronk doet het hem, heb ik 2 dagen later nog last van
Herkenbaar. Eigenlijk altijd uitstellen wat het fijnst is. Ik lig er nu wel net in. Heerlijk warm dekbed. Alles zacht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik ga dalijk lekker in bed liggen denk ik waarom doe ik dat niet vaker
Ik lig er ook net in met laptop dan wel maar goed dit is een unicum. Wel fijn ja en ik hoef niet eens vroeg op morgenvroegquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Herkenbaar. Eigenlijk altijd uitstellen wat het fijnst is. Ik lig er nu wel net in. Heerlijk warm dekbed. Alles zacht.
PS geen dreigdm's s.v.p. Ik ben bloedserieus. Moet in een vroeg ritme blijven komende weken.
Ik ook met laptop en tv aan. Zal niet doorvragen maar even kijken in TV want daar "ken" ik je voornamelijk van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik lig er ook net in met laptop dan wel maar goed dit is een unicum. Wel fijn ja en ik hoef niet eens vroeg op morgenvroeg
Was niet veel op vanavondquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook met laptop en tv aan. Zal niet doorvragen maar even kijken in TV want daar "ken" ik je voornamelijk van.
Ik wil je wat vragen over een programma maar ik durf gewoon niet meer.quote:
En?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:27 schreef Sneezeechu het volgende:
Kijken of ik morgenvroeg wakker word.
Wow heftig zeg... Ik hoop dat het meevalt! Sterkte!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Lot88 het volgende:
Klote, gisteren naar de huisarts geweest ivm een lymfeklier die niet meer kleiner word in mijn hals. Nu gaan ze mij testen op lymfeklier kanker
Nog steeds?quote:
Vlaggetjesweken? Je bedoelt dat je de rode vlag heb uitgehangen (ongesteld bent)?quote:
Wow, heftigquote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Lot88 het volgende:
Klote, gisteren naar de huisarts geweest ivm een lymfeklier die niet meer kleiner word in mijn hals. Nu gaan ze mij testen op lymfeklier kanker
Dat dus. TERING.quote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef summer2bird het volgende:
Zenuwachtig, en niet zo'n beetje ook
Niks mis mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef seasushi het volgende:
Principes waar ik mezelf mee in de vingers snij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |