quote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
waarom ga ik altijd iedereen smssen als ik gedronken heb
de graad van ernst ligt n beetje aan wie of wat je smstquote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
Oh herkenbaar.quote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
vraag naar aandacht?quote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wel grappig eigenlijk. Heb je daar een theorie over?
Werd wel positief ontvangen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
Beetje nerveus/gek. Mijn zusje net verteld dat ik bi ben. Dat was eng.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist naar Titanic 3D geweest, prachtfilm. Misschien niet heel stoer om te zeggen natuurlijk maar een brok in m'n keel kon ik soms toch niet voorkomen.
Onvoorwaardelijke liefde, perfect uitgebeeld
Haters weten wat ze in dit leven missen.
Tis gewoon een klassieker en een mooie filmquote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]zou eigenlijk vanmiddag om 16.00 gaan maar kwam iets tussen, maar ik ga volgende week wel ondanks dat ie net op tv was
Zo voelde ik me gisteravond ookquote:Op maandag 16 april 2012 07:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een uitermate prettig weekend gehad, dus deze week krijgt me niet kapot
Als het aanhoudt dan moet je naar de huisarts gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren bijna flauwgevallen uit het niets, voelde me wegtrekken. Nu wat hoofdpijn en een raar gevoel in mijn hoofd
En nog trots zijn ook.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Collega rent net huilend de deur uit. Ik weet niet of ik hier gelukkig ga worden
Kan elders 18 uur minder per week werken en dan hou ik er nog meer aan over ook. Vanmiddag toch maar effe in de pen klimmen weer.
Mwah niet echt volgens mij. Ik denk dat hij het een sneu figuur vindt.quote:
Okee, maar dat is vanaf hier vrij lastig te zienquote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ik sta daar buiten, geeft alleen de sfeer weer.
de aanname dat ik er iets mee van doen heb lijkt me minstens even zo ver gezocht als de aanname dat dit niet zo is.quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Okee, maar dat is vanaf hier vrij lastig te zien
een combinatie van wat jij leuk vind, waar je goed in bent en wat je ook daadwerkelijk kanquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Beach het volgende:
Beetje te afwachtend.
Even klein hulpvraagje: wat is de beste manier om je studierichting te bepalen?
Hoe doe je dat?quote:
Best kut lijkt me dat... En onzinnig. Knuffel.quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
Kut
Al 3 dagen de grootste oorlog met mijn ex over de kinderen.
Ach, dit duurt inmiddels al langer dan de 2e wereld oorlog. I knocked up the wrong bitchquote:Op maandag 16 april 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Best kut lijkt me dat... En onzinnig. Knuffel.
Klinkt zeer indrukwekkendquote:
sowieso kinderen krijgenquote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, dit duurt inmiddels al langer dan de 2e wereld oorlog. I knocked up the wrong bitch
Niks mis met (mijn) kinderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |