Een digitale knuffquote:Op zondag 15 april 2012 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me opzich behoorlijk klote. Maar goed, da's in dit geval mijn probleem, dus hup, door.
Hahahahaha!quote:
Dan moet je gewoon lekker je bed inkruipenquote:Op zondag 15 april 2012 02:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boos. Lompe dronken vriendin gooit een glas rode wijn om waardoor mijn shirt vol vlekken zit. Ben nu thuis om om te kleden maar twijfel of ik nog terugga. Het is niet ver, 't is om de hoek maar ben nu niet echt aardig en vrolijk meer.
Idem.quote:Op zondag 15 april 2012 02:07 schreef pietkanarie het volgende:
Te wakker om te gaan slapen. Toch maar een poging doen... anders heb ik morgen weer spijt.
Daar heb ik al helemaal geen zin in.quote:Op zondag 15 april 2012 02:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker je bed inkruipen
Likewise.. Had gewoon uit moeten gaanquote:Op zondag 15 april 2012 02:48 schreef Lastpost het volgende:
Brak op het moment dat m'n maat hier was, te wakker nu ik geen reet te doen heb.
quote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef SunTzu het volgende:
Muhahaha ik voel me super goed, de man van mijn ex belt me net wakker op te vragen of ze bij mij is.
En ik zei: "Nee wat moet ik met haar ik heb tenminste een echte vrouw nu"
wat doe je?quote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
gespannen, dalijk een wedstrijd die moeten we winnen anders kunnen we het kampioenschap wel vergeten...
Herkenbaar.quote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
waarom ga ik altijd iedereen smssen als ik gedronken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |