Gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had een super leuke dag op mijn vrijwilligerswerk
....
...
..
.
Kom ik thuis, krijg ik te horen dat onze hond is overleden.
Inmiddels weer bijgelegdquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Owh...![]()
Ik ben ietwat zenuwachtig, grieperig en boos. Gezonde mix.
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:48 schreef Lastpost het volgende:
Wel goed, weer een doel om naar toe te werken.
Hahaha nee ik heb t van mijn vriendin en die heeft t uit Argentinie van een kapper vna een kam, hoe gek kan t wezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ik dacht dat je al op de middelbare school zat ofzo.
Gatver enge beestjes op je hoofdquote:
Sowieso paniek. Ik voel ook paniek. Ik kan nu iedere dag sowieos 30 min mijn haar gaan uitkammen en heb ook nog eens dik haar dus mag wel een uurquote:Op zondag 15 april 2012 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gatver enge beestjes op je hoofd![]()
Kan me nog herinneren hoe ik als kind helemaal geflipt werd. Rondrennen en wild om me heen slaan (alsof luizen daardoor van mn hoofd af zouden vallen)
Gelukkig nooit meer hoofdluis gehad daarna. Ook niet toen het op mijn dochters school heerste.
Ik zie me nog panisch zitten kammen door haar haren elke 5 minuten. Zij was godzijdank luisvrij.
Maak je niet ongerust, daar zit alleen maar water johquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso paniek. Ik voel ook paniek. Ik kan nu iedere dag sowieos 30 min mijn haar gaan uitkammen en heb ook nog eens dik haar dus mag wel een uur![]()
![]()
![]()
!
En die beesten zuigen bloed uit mijn hoofd!
Je moet sowieso je haar wassen met speciale shampoo en alles waar je hoofd mee in contact is geweest op hoge temperatuur wassen. Een hele klus maar anders blijf je jezelf besmetten. Dat rotwerk heb ik ook moeten doen, uit voorzorg nota bene.quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso paniek. Ik voel ook paniek. Ik kan nu iedere dag sowieos 30 min mijn haar gaan uitkammen en heb ook nog eens dik haar dus mag wel een uur![]()
![]()
![]()
!
Heb je ook een föhn in huis? Ik heb gelezen dat ze slecht tegen warme lucht kunnen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
![]()
![]()
!
Lief!quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Heel erg verliefd op en blij met mijn vriendin![]()
![]()
Een beetje normaal doen he.quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, daar zit alleen maar water joh
Doe eens lief..quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, daar zit alleen maar water joh
Voor je het weet is het voorbij! iig sterktequote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |