Wow heftig zeg... Ik hoop dat het meevalt! Sterkte!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Lot88 het volgende:
Klote, gisteren naar de huisarts geweest ivm een lymfeklier die niet meer kleiner word in mijn hals. Nu gaan ze mij testen op lymfeklier kanker
Nog steeds?quote:
Vlaggetjesweken? Je bedoelt dat je de rode vlag heb uitgehangen (ongesteld bent)?quote:
Wow, heftigquote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Lot88 het volgende:
Klote, gisteren naar de huisarts geweest ivm een lymfeklier die niet meer kleiner word in mijn hals. Nu gaan ze mij testen op lymfeklier kanker
Dat dus. TERING.quote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:39 schreef summer2bird het volgende:
Zenuwachtig, en niet zo'n beetje ook
Niks mis mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef seasushi het volgende:
Principes waar ik mezelf mee in de vingers snij
Hihihihihi.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
nooit geweten dat ik zo verliefd kon zijn![]()
Goedzo meid.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
waarom ga ik juist alle uit de weg als ik me slecht voel,ik weet dat ik me dan nog slechter ga voelen en toch doe ik het elke keer weer. Ik ga wel sporten vanavond even onder de mensen en me lekker uitleven ik weet zeker dat ik me dan beter voel
Net geweest, heerlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen even knallen in de sportschool
Dat wordt spierpijn de komende dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |