Ik lig er ook net in met laptop dan wel maar goed dit is een unicum. Wel fijn ja en ik hoef niet eens vroeg op morgenvroegquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Herkenbaar. Eigenlijk altijd uitstellen wat het fijnst is. Ik lig er nu wel net in. Heerlijk warm dekbed. Alles zacht.
PS geen dreigdm's s.v.p. Ik ben bloedserieus. Moet in een vroeg ritme blijven komende weken.
Ik ook met laptop en tv aan. Zal niet doorvragen maar even kijken in TV want daar "ken" ik je voornamelijk van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik lig er ook net in met laptop dan wel maar goed dit is een unicum. Wel fijn ja en ik hoef niet eens vroeg op morgenvroeg
Was niet veel op vanavondquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook met laptop en tv aan. Zal niet doorvragen maar even kijken in TV want daar "ken" ik je voornamelijk van.
Ik wil je wat vragen over een programma maar ik durf gewoon niet meer.quote:
En?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:27 schreef Sneezeechu het volgende:
Kijken of ik morgenvroeg wakker word.
Wow heftig zeg... Ik hoop dat het meevalt! Sterkte!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef Lot88 het volgende:
Klote, gisteren naar de huisarts geweest ivm een lymfeklier die niet meer kleiner word in mijn hals. Nu gaan ze mij testen op lymfeklier kanker
Nog steeds?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |