oeeeeeh, Londonquote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Yuki het volgende:
Beetje moe, maar dat is geen probleem.
Vandaag vertrek ik naar London
Dit speelt zich allemaal af in haar hoofd dus relax.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar Hoken...
Ik las hetquote:
Ik zie haar niet posten?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef Mishu het volgende:
_Cher bok es op uit dit topic als je niet normaal kan doen. Dit is een veilige plek om je gevoelens te uiten en jij verpest dat.
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.quote:
Waarom zei je dat niet 2 maanden geleden toen ik je voor het laatst een PM gestuurd had? Of nog een eeuwigheid daarvoor toen ik nog dm's naar je stuurde... Een maand of 8 geleden zo gok ik...?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Jou vindt ik ook lichtelijk irritant met je pm's en dm's. Misschien dat jullie daarom altijd ruzie hebben, jullie zijn beiden raar.
Vindtquote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.
Jou vindt ik ook lichtelijk irritant met je pm's en dm's. Misschien dat jullie daarom altijd ruzie hebben, jullie zijn beiden raar.
Misschien moet je een forum in de hogere regionen zoeken ?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.
Dit topic?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn.
Ja dat topic.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Mannen zijn alleen maar nodig voor hun pik
Ik vind dat je daarin geen gelijk hebt trouwens. Mannen zijn namelijk niet alleen nodig voor hun pik, maar ook voor hun geld.
Nou meer teveel ervaring met sommige posters helaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mishu voelt zich chagrijnig? #durftevragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |