Dit topic?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn.
Ja dat topic.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Mannen zijn alleen maar nodig voor hun pik
Ik vind dat je daarin geen gelijk hebt trouwens. Mannen zijn namelijk niet alleen nodig voor hun pik, maar ook voor hun geld.
Nou meer teveel ervaring met sommige posters helaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mishu voelt zich chagrijnig? #durftevragen
eens over kingtoppie. gewoon negeren.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Jou vindt ik ook lichtelijk irritant met je pm's en dm's. Misschien dat jullie daarom altijd ruzie hebben, jullie zijn beiden raar.
Wat een achterlijk topicquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Ik vind dat je daarin geen gelijk hebt trouwens. Mannen zijn namelijk niet alleen nodig voor hun pik, maar ook voor hun geld.
En ik maar denken dat jij een leuk vrouwke wasquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef bijdehand het volgende:
En ik maar denken dat jij een leuk vrouwke was![]()
Laat dan maarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.
Hoe kan jij het met haar eens zijn als je mijn PM/DM gedrag met/naar haar niet weet?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
eens over kingtoppie. gewoon negeren.
How queerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |