Dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn mannen juist nodig om andere 'dingen' te doen die de soort vooruit helpen. Zoals uitvindingen doen, eten verbouwen, steden ontwerpen, autorijden, etc etc. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen te creëren en op te voeden zodat ook die mannen de gehele soort weer vooruit kunnen helpen.
Mooi, neuken?quote:
Trolll.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zijn mannen juist nodig om andere 'dingen' te doen die de soort vooruit helpen. Zoals uitvindingen doen, eten verbouwen, steden ontwerpen, autorijden, etc etc. Vrouwen zijn er om nieuwe mannen te creëren en op te voeden zodat ook die mannen de gehele soort weer vooruit kunnen helpen.
zou voorzichtig zijn met waar je om vraagt op fokquote:Op donderdag 19 april 2012 03:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Prima, foto's van penis? Tevens in erectie aub.
Jullie vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde he..quote:Op donderdag 19 april 2012 03:31 schreef Mishu het volgende:
[..]
Prima, foto's van penis? Tevens in erectie aub.
Ja dat is waar, mannen zijn een beetje enthousiast wat dat betreft.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zou voorzichtig zijn met waar je om vraagt op fok
Maar even serieus, wat ik merk in een groep is dat wanneer iemand alleen maar over sex praat en lekker wijf hier en lekker wijf, neuken zus, neuken zo, dat diegene het minste neukt.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja dat is waar, mannen zijn een beetje enthousiast wat dat betreft.
Ach, het seksisme is zo'n groepsritueel waar mannen zich thuisvoelen. Lekker samen zich beter voelen. Ook zo makkelijk aangezien de geschiedenis altijd in je voordeel heeft beslist.
Ja wij willen alleen maar neuken,quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Even een titel a la 'Aftakelende studentes'. Vinden jullie ook niet dat de gemiddelde penislengte steeds meer achteruit gaat? Je zou mannen bijna niet meer geven.
Klacht: ik walg van samen groeperende jongetjes die het ritueel van onderling vrouwen denegreren tot lustobjecten en pijpsletjes in zogenoemde 'mannentopics'. En ze hebben het niet eens door omdat seksistische moraal en gedrag vastgeroest is in onze cultuur. Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde. De hypocritie van de Westerse samenleving
In before: bashing wegens waarheid
En dan slaafs tegen hun vriendinnetjes zeggen dat vrouwen gelijk zijn
Ik heb geen zin om daar helemaal over uit te gaan wijden, maar je OP schiet naar mijn mening een beetje door.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 03:21 schreef Mishu het volgende:
Ze denken allemaal dat ze heel westers & geemancipeerd zijn terwijl ze vrouwen alleen maar beoordelen op hun uiterlijke neukwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |