Dit speelt zich allemaal af in haar hoofd dus relax.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar Hoken...
Ik las hetquote:
Ik zie haar niet posten?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef Mishu het volgende:
_Cher bok es op uit dit topic als je niet normaal kan doen. Dit is een veilige plek om je gevoelens te uiten en jij verpest dat.
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.quote:
Waarom zei je dat niet 2 maanden geleden toen ik je voor het laatst een PM gestuurd had? Of nog een eeuwigheid daarvoor toen ik nog dm's naar je stuurde... Een maand of 8 geleden zo gok ik...?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Jou vindt ik ook lichtelijk irritant met je pm's en dm's. Misschien dat jullie daarom altijd ruzie hebben, jullie zijn beiden raar.
Vindtquote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.
Jou vindt ik ook lichtelijk irritant met je pm's en dm's. Misschien dat jullie daarom altijd ruzie hebben, jullie zijn beiden raar.
Misschien moet je een forum in de hogere regionen zoeken ?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn. Beetje op de man spelen enzo, I don't like.
Dit topic?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Ander topic zat ze te zeiken over mijn posts in hvjjn.
Ja dat topic.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Mannen zijn alleen maar nodig voor hun pik
Ik vind dat je daarin geen gelijk hebt trouwens. Mannen zijn namelijk niet alleen nodig voor hun pik, maar ook voor hun geld.
Nou meer teveel ervaring met sommige posters helaasquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mishu voelt zich chagrijnig? #durftevragen
eens over kingtoppie. gewoon negeren.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Mishu het volgende:
Wat een achterlijk topicquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Ik vind dat je daarin geen gelijk hebt trouwens. Mannen zijn namelijk niet alleen nodig voor hun pik, maar ook voor hun geld.
En ik maar denken dat jij een leuk vrouwke wasquote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit topic?
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef bijdehand het volgende:
En ik maar denken dat jij een leuk vrouwke was![]()
Laat dan maarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.
Hoe kan jij het met haar eens zijn als je mijn PM/DM gedrag met/naar haar niet weet?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
eens over kingtoppie. gewoon negeren.
How queerquote:
Mjah, als het jou niet lastig valt speelt het in iemands anders hoofd af, of niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit speelt zich allemaal af in haar hoofd dus relax.
Een moederfiguur he?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben ik ook. Daarom vallen mannen met grote pikken en veel geld op mij.
Eeeh?quote:
Why sexy?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why sexy?
Ik voel me ook wel sexy....
Heb je van die potten bruine zooi gekocht?quote:
Wattist?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Moe kut brak klote fucked up zwaar over de zeik...

quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je van die potten bruine zooi gekocht?
OT: goed
Sterkte ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef Lastpost het volgende:
Bezorgd om m'n vader (weer een beroerte gekregen) en geen puf/motivatie om iets te doen vandaag.
Zo heb ik me nog nooit gevoeld.quote:
Heb je al homeopathisch spul geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Huisartsenpost zou me bellen over mijn medicatie. Ja niet dus he.
Nou kan ik me verheugen op een weekend jeuk, tranen en gek worden.
Omdat die special someone me wiltquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why sexy?
Ik voel me ook wel sexy....
En zelf even bellen over de stand van zaken gaat niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Huisartsenpost zou me bellen over mijn medicatie. Ja niet dus he.
Nou kan ik me verheugen op een weekend jeuk, tranen en gek worden.
Wat heb je voor puppy?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
Al een stuk beter. Wel mijn handen vol aan de nieuwe pup.Hij vindt onze chinchilla's interessanter dan zou moeten.
Allang gedaan. Maar toen waren ze er nog niet aan toegekomen. Ze zouden rond vijven bellen en dat is dus niet gebeurd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Omdat die special someone me wilt![]()
[..]
En zelf even bellen over de stand van zaken gaat niet?
Heb ik volgens mij al eens geprobeerd. Maar niet echt geholpen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb je al homeopathisch spul geprobeerd?
Ik heb ook last van eczeem en het chemische spul van de huisarts werkt niet, maar de Cardiflorzalf van VSM wel.
zit je op Avans? Bij mij op school heten die projecten ook zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Forever152 het volgende:
Beroepsproduct eindelijk afgerond! Kan geen school meer zien momenteel, maar ik ben er nu wel lekker vanaf en morgen lekker alle frustratie er uit stappen!![]()
Voor nu een beetje moe..
Nee Fontysquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
zit je op Avans? Bij mij op school heten die projecten ook zo
OT: lekkerrrr en opgewekt.
Rustig aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
Depressieve gevoelens kijken om de hoek
Alweer?quote:
Vis als ontbijt? Ieuw!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Net wakker. Kibbeling gegeten. Met mij gaat het gelukkig beter. Zo maar weer effe de stad in
Er zijn ergere dingen hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad, want dit kabinet staat op het punt te vallen.
wilder, achterlijke mongool waar ben je mee bezig
true, maar ik vind dit toch erg vervelend nieuwsquote:
Het werd eens tijd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
apart. ik ben juist erg blij hierom.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat heb je voor puppy?
Edit: Laat me raden? Een golden retriever pup van 12 weken oud?:P
Hondenpage is lief voor mij
Joh, kijk ff aan hoe dat zich verder ontwikkelt. Dat hij nu iets minder vaak kan afspreken is eigenlijk alleen maar begrijpelijk, en de kans is groot dat het na de eerste verliefdheidskriebels (dus zeg over een week of 4) alweer heel anders is.quote:Op zondag 22 april 2012 03:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker avondje gechilld en lekker wat gedronken
Wel kwaad op een 'vriend' van onze groep die nu voor het eerst een vriendinnetje heeft en ons laat stikken.
Iets met bro's before hoe's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |