quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je van die potten bruine zooi gekocht?
OT: goed
Sterkte ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef Lastpost het volgende:
Bezorgd om m'n vader (weer een beroerte gekregen) en geen puf/motivatie om iets te doen vandaag.
Zo heb ik me nog nooit gevoeld.quote:
Heb je al homeopathisch spul geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Huisartsenpost zou me bellen over mijn medicatie. Ja niet dus he.
Nou kan ik me verheugen op een weekend jeuk, tranen en gek worden.
Omdat die special someone me wiltquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why sexy?
Ik voel me ook wel sexy....
En zelf even bellen over de stand van zaken gaat niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Huisartsenpost zou me bellen over mijn medicatie. Ja niet dus he.
Nou kan ik me verheugen op een weekend jeuk, tranen en gek worden.
Wat heb je voor puppy?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
Al een stuk beter. Wel mijn handen vol aan de nieuwe pup.Hij vindt onze chinchilla's interessanter dan zou moeten.
Allang gedaan. Maar toen waren ze er nog niet aan toegekomen. Ze zouden rond vijven bellen en dat is dus niet gebeurd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Omdat die special someone me wilt![]()
[..]
En zelf even bellen over de stand van zaken gaat niet?
Heb ik volgens mij al eens geprobeerd. Maar niet echt geholpen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb je al homeopathisch spul geprobeerd?
Ik heb ook last van eczeem en het chemische spul van de huisarts werkt niet, maar de Cardiflorzalf van VSM wel.
zit je op Avans? Bij mij op school heten die projecten ook zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Forever152 het volgende:
Beroepsproduct eindelijk afgerond! Kan geen school meer zien momenteel, maar ik ben er nu wel lekker vanaf en morgen lekker alle frustratie er uit stappen!![]()
Voor nu een beetje moe..
Nee Fontysquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
zit je op Avans? Bij mij op school heten die projecten ook zo
OT: lekkerrrr en opgewekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |