Doe er dan wat aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
De zoveelste saaie dag is bijna voorbij. Morgen nog één. Vrijdag nog één. En alle dagen daarna, alleen maar saaiheid en verveling!
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Als dat kon, dan verveelde ik me niet.
Ik ben 2weken ziek geweest, 3 weken niet gesport, ik ga sporten en druk net zoveel kilo's weg als voordat ik ziek werd maar ik ben wel 3 kilo lichter gewordenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Doodmoe van het sporten maar zoals voorspeld voel ik me stukken beter
Dat doe je goedquote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben 2weken ziek geweest, 3 weken niet gesport, ik ga sporten en druk net zoveel kilo's weg als voordat ik ziek werd maar ik ben wel 3 kilo lichter geworden
Ik ga morgen sinds twee weken weer eens naar training, niks geen zin in nu maar als ik eenmaal bezig ben vermaak ik me vast wel weer prima. Mijn stemming kan ook wel een trap onder z'n hol gebruiken dus des te meer reden om vanaf morgen weer te proberen twee keer per week te gaan trainen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Doodmoe van het sporten maar zoals voorspeld voel ik me stukken beter
Heel goed, ja ik heb de neiging als ik me slecht voel juist niet te gaan terwijl ik weet dat het me goed doet. Ik doe wel een teamsport dat helpt wel je kan niet altijd je team in de steek laten. dat wordt niet op prijs gesteldquote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ga morgen sinds twee weken weer eens naar training, niks geen zin in nu maar als ik eenmaal bezig ben vermaak ik me vast wel weer prima. Mijn stemming kan ook wel een trap onder z'n hol gebruiken dus des te meer reden om vanaf morgen weer te proberen twee keer per week te gaan trainen.
Teamsport is wat motivatie betreft idd erg handig, ik zit zelf op een vechtsport dus ik kan rustig tijden wegblijven alleen als ik te lang verlof neem krijg ik de eerst volgende keer weer enorm op mijn donder omdat ik de persoon tegenover me niet kan bijhoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heel goed, ja ik heb de neiging als ik me slecht voel juist niet te gaan terwijl ik weet dat het me goed doet. Ik doe wel een teamsport dat helpt wel je kan niet altijd je team in de steek laten. dat wordt niet op prijs gesteld
Inderdaad, en dat voel je pas als je thuis komt en ff lekker onderuit gaat zittenquote:
watskeburtquote:
Hetzelfde als altijd. Komt goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
watskeburt
ot:
goed, naar 5 dagen ziekte aan de betere hand
zuchtquote:Op donderdag 19 april 2012 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Komt goed.
zoek een baan, ga sporten. jij bent de enige die hier verandering in kan brengen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
De zoveelste saaie dag is bijna voorbij. Morgen nog één. Vrijdag nog één. En alle dagen daarna, alleen maar saaiheid en verveling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |