Nergens. Vermoed geklooi in de MySQL database.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
De smiecht.quote:
Yvonne had er genoeg van.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nergens. Vermoed geklooi in de MySQL database.
Of in een forum waar jij geen toegang tot hebtquote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuurquote:
Echt ?quote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuur
Hij dacht zeker dat deleted posts niet meetellen in de postcountquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuur
quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij dacht zeker dat deleted posts niet meetellen in de postcount
Je hebt het over du_ke hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:
Goh.quote:AMSTERDAM - Zwakbegaafde jongeren zijn oververtegenwoordigd in het aantal minderjarige aangehouden criminele verdachten.
Schokkend.quote:
Snoeihard richting werkloosheid.quote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Friek_ het volgende:
Maar eens snoeihard aan de scriptie vandaag.
Klinkt weer geweldig.quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een grafkankerdag is het ook, spullen thuis vergeten, op het laatste moment veranderd rooster, en wat een rustige dag had moeten worden is weer een stressvolle dag geworden. Kut kut kut
Maar goed, wel weer een opdracht gekregen, dus komen er weer wat centjes aan. Echter is dat dan ook de enige meevaller.
Geen idee, omdat het rooster vorige week niet online stond en ik druk was heb ik het vanmorgen pas bekeken. Zag toen dat op dat moment aanwezig moest zijn, dus ben ik meteen naar Enschede gereden. Heb het dus nog niet uitgezocht.quote:Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt weer geweldig.
Welke dag bezoekt u overigens SCM
Hear hear.quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, omdat het rooster vorige week niet online stond en ik druk was heb ik het vanmorgen pas bekeken. Zag toen dat op dat moment aanwezig moest zijn, dus ben ik meteen naar Enschede gereden. Heb het dus nog niet uitgezocht.
Stomme kutorganisatie ook.
Ze zoeken nog hoveniers in Twente.quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb al twee keer gesolliciteerd vandaag.
Vergezeld van uw cijferlijst?quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef TitusPullo het volgende:
Wis en waarachtig.quote:
Op wat?quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik voorzie nog eerder een loopbaan als countertenor.quote:
Een baan als leraar.quote:
Ik heb Bea en Gea gezien.quote:
Ik begrijp niet dat je dit durft te beweren, terwijl de helft van je voorspelling bestond uit de bewering dat ik les zou geven op jouw oude school.quote:Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn als vanouds zeer treffend.
Je bent toch niet zo'n figuur met een opleiding die leidt tot een baan als docent aan die opleiding?quote:
Nee, ik ga kinderen opleiden die een opleiding willen volgen en daarna docent willen worden aan het instituut dat hun die opleiding verstrekt heeft. Ik doe het voorwerk.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n figuur met een opleiding die leidt tot een baan als docent aan die opleiding?
Historicus, meen ik.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n figuur met een opleiding die leidt tot een baan als docent aan die opleiding?
Dat leidt per definitie op tot niets.quote:
Aha, Titus heeft zijn oog op de functie van MP laten vallen.quote:
U deelt nu ook m'n gevoelens van haat?quote:
Ik ben het stadium van afgrijzen nog niet te boven.quote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U deelt nu ook m'n gevoelens van haat?
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben het stadium van afgrijzen nog niet te boven.
Mijn oude school heeft geen vmbo-afdeling meer.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je dit durft te beweren, terwijl de helft van je voorspelling bestond uit de bewering dat ik les zou geven op jouw oude school.
En aan je proleterige uitstraling.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn oude school heeft geen vmbo-afdeling meer.
Al klopt het trouwens wel dat ik van het vmbo afkomstig ben. Maar dat merkt men ook wel aan de inhoud van mijn posts.
Al was het alleen maar om door middel van onverheeld nepotisme de geschiedenis in te gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef waht het volgende:
Doodzonde dat een welbespraakt heerschap als TitusPullo niet direct bij de Raad van State aan de slag kan.
Slanker, zonder baard.quote:
Daar kunnen ze je tegenwoordig prima mee helpen.quote:
Waarom ook echt dat douchebag-baardje? Het is een mengsel van een Afro-Amerikaanse rapper en een blonde Hitler.quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom ook echt dat douchebag-baardje? Het is een mengsel van een Afro-Amerikaanse rapper en een blonde Hitler.
Military salutation of the PCCTS, Knights Templarquote:Op maandag 16 april 2012 15:17 schreef TitusPullo het volgende:
Is dat nou een verkapte Hitlergroet of een parodie op Black Power?
quote:Op maandag 16 april 2012 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mensen met een sik of ringbaard, gekke lieden!
Die houden allemaal van Israël!
Ik vond de tassengrap ook leuk vanochtend.quote:
Als du_ke nu nog niet komt is hij dood.quote:Op maandag 16 april 2012 15:30 schreef Friek_ het volgende:
De cultureel marxisten; de as van het kwaad.
Hij is een soort mengelmoes van POL.quote:
Verdraaid.quote:Op maandag 16 april 2012 15:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond de tassengrap ook leuk vanochtend.
Nu je uit de anonieme krochten bent gekropen krijg je de rest van je leven je meetuiterlijk nagedragen.
EN DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG MAAR GRAAIEN!
Die plofkop heeft hij van jou, zoveel is zeker.quote:
Plofkop?quote:Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die plofkop heeft hij van jou, zoveel is zeker.
Wat voor horloge draagt hij?
Lijkt meer op Picchia.quote:
Zit toch prima man.quote:Op maandag 16 april 2012 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die kon ook al niet z'n stropdas strikken en z'n overhemd strijken?
Zijn kraag is wat wijd, dat is dan wel een beetje jammer.quote:
Nee, dan jij, met je stropdas.quote:
Volgens mij heb ik die nu aan.quote:Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Widespread op een geheel eigen niveau.
Ik hou meer van de cutaway.
Wat een kwiebus dan. Quantumfysica heeft wel degelijk tijd, alleen hoeft die niet lineair te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
'Ik geloof niet in de dimensie tijd.'
Wat heb ik toch een lol met quantumfysici
Netjes. Lichtjes klassiek maar niet oubollig.quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nu aan.
Zonder das uiteraard.
"Ik geloof niet in de dimensie tijd."quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
Ghe....quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Netjes. Lichtjes klassiek maar niet oubollig.
Hihi, bollig.
De vierde dimensie.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Ik geloof niet in de dimensie tijd."
"Zullen we hier morgen over verder praten?"
"Akkoord."
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een kwiebus dan. Quantumfysica heeft wel degelijk tijd, alleen hoeft die niet lineair te zijn.
Het leven is dan gewoon een combinatie frames. Foto's van het verleden, waarbij het verleden dan bestaat in het nu doordat wij er als buitenstaanders naar kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ghe....
Nou die gedachte is zo gek nog niet als je nog 1 stap door denkt.
Time - Framing.
Now lean back.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef TitusPullo het volgende:
I said my niggas don't dance, we just pull up our pants and do the cutaway
Ikke niet snappe.quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het leven is dan gewoon een combinatie frames. Foto's van het verleden, waarbij het verleden dan bestaat in het nu doordat wij er als buitenstaanders naar kijken.
Ik vind het mooi.
Mjah.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
In theorie zijn er wel 26 dimensies.quote:
De oude Grieken zijn ook al gedeconstrueerd door de hedendaagse wetenschappelijke medewerkertjes.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
Ooit van de theorie van Parmenides gehoord?
Friek vast wel.
Ja, daar hebben we het over.quote:
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.quote:
Zag er ook een in de Volkskrant vandaag.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het over.
En de vierde dimensie kan nul- of tweedimensionaal zijn. Tijd kan vervormen, tijd kan niet worden aangetoond, tijd is ofwel een fundament of een menselijke dwaling, de oudste grap sinds de 3D-film.
Een 3D-film, dat is dus kijken naar een tweedimensionale film gedurende een bepaalde tijd of een driedimensionale foto die oneindig lang of kort duurt.
Het was 'Als je wilt'quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.
Was het een paradox van antimaterie? Want dan heeft hij niet geleden.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Dat is toch niet fout?quote:
Ik vind het wel leuk dat er ergens levensgroot 3D staat terwijl we allang in 3D zonder brilletje films kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Is dat nou echt fout?quote:
Neuh.quote:
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?quote:
Ze zitten niet op dit continent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef eriksd het volgende:
Nou GS, vanavond maar even met een bosje bloemen langs dan hé.
En nee, niet mijn ma.
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?
Heel goed, eert uw vader en uw moeder.quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef EchtGaaf het volgende:
En Eva Jinek denken dat 150k een "hogere middeninkomen" is.
We rekenen op jouw creativiteit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
Laat een stichting vennoot worden in een BV?quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.quote:
En dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat een stichting vennoot worden in een BV?
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?
Beide.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.
Welk principe?quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.
Stichtingen mogen geen winst maken.quote:
Blondinesquote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Kijkt de fiscus wel doorheen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stichtingen mogen geen winst maken.
Creatief zijn met de statuten en je kan een stichting gebruiken om bijvoorbeeld je landgoed te onderhouden.
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Vreselijk, die vrouwen die eerst moeten laten zien dat ze gekke wijven zijn en die daarna pretenderen geweldig intelligent te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Die zat toch in financiële problemen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Maar die winst niet uitkeren aan aandeelhouders? Er is iets met winst dat ze niet mogen doen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijkt de fiscus wel doorheen.
Stichtingen mogen overigens wel winst maken.
Dat is vooral bij werkloze academici triest.quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.
Dan is het een spilzuchtige parvenu.quote:
Een stichting met aandeelhouders. Wat loop je toch weer te zwammen opa?quote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar die winst niet uitkeren aan aandeelhouders? Er is iets met winst dat ze niet mogen doen.
Wie zou dat nou geraden hebben?quote:
Zeg gekke henkie, leg nou even duidelijk uit welke beperkingen een stichting heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een stichting met aandeelhouders. Wat loop je toch weer te zwammen opa?
Niet uitkeren aan bestuurders, winst mag gemaakt worden maar alleen tbv ideele doelstellingen. Marge van 10% (althans, fiscaal).quote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg gekke henkie, leg nou even duidelijk uit welke beperkingen een stichting heeft.
Als die de enige Nederlander is die een TV bezit.quote:
En daar kijkt de fiscus dan weer niet doorheen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet uitkeren aan bestuurders, winst mag gemaakt worden maar alleen tbv ideele doelstellingen. Marge van 10% (althans, fiscaal).
In de praktijk trekt iedereen stichtingen leeg door dubieuze contracten ermee af te sluiten.
Wat kan het de fiscus rotten of jij een stichting leegtrekt via contracten? Vormt toch weer belaste omzet aan de andere kant. Bovendien is de kans groot dat de stichting zelf al een onderneming drijft en dus zelf ook belastingplichtig is.quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En daar kijkt de fiscus dan weer niet doorheen?
En een casual shag.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben ook voor afschaffing van het verbod op godslastering.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
En daar ging het wetsvoorstel om tot afschaffing van het verbod op godslastering te komen.
Lekker liberaal bezig VVD, en lekker democratisch ook om zo'n christenfundamentalistisch splinterpartijtje zoveel macht te geven.
VVD
Mooi ruilmiddel om er zondagsrust voor terug te krijgen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
En daar ging het wetsvoorstel om tot afschaffing van het verbod op godslastering te komen.
Lekker liberaal bezig VVD, en lekker democratisch ook om zo'n christenfundamentalistisch splinterpartijtje zoveel macht te geven.
VVD
Het is weer eens drukte om tien keer niets, inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook voor afschaffing van het verbod op godslastering.
Maar hoeveel veroordelingen heeft dit verbod eigenlijk opgeleverd de laatste 30 jaar?
Je wist het database password niet meer?quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
Gezakt, maar ik mag hem weer opnieuw doen.
Balen.
[ afbeelding ]
Die vind Nederlanders in het algemeen als steeds grotere hufters worden, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef waht het volgende:
Onze reputatie gaat nu echt door de plee. Wat moet de Italiaanse vriendin van remlof wel niet denken?
Nah ja, ik heb me niet zo op databases gefocust. Stomquote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wist het database password niet meer?
Dat lijkt me gerelateerd tot de Nederlander die haar meest directe contact vormt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind Nederlanders in het algemeen als steeds grotere hufters worden, dus dit kan er ook nog wel bij.
Weet ze wie Berlusconi is?quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind Nederlanders in het algemeen als steeds grotere hufters worden, dus dit kan er ook nog wel bij.
Ze heeft zich maar aan te passen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hun taalbeheersing neemt ook zienderogen af.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou goed, ze past qua overdreven reacties perfect bij jou kennelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft meer dan tien jaar lang onder het regime van Berluska geleden, dus ja.
Die vindt. Meer een typo dan een taalfout, sorryquote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hun taalbeheersing neemt ook zienderogen af.
Heb jij in het Italië van Berlusconi gewoond? Nee? Dan moet je je bek houden.quote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef waht het volgende:
[..]
Nou goed, ze past qua overdreven reacties perfect bij jou kennelijk.
En? gehaald?quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, ik heb me niet zo op databases gefocust. Stom
Rustig aan, ik doel uiteraard enkel op de situatie in Nederland. Italië is een derdewereldland, dat weet iedereen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij in het Italië van Berlusconi gewoond? Nee? Dan moet je je bek houden.
Nee. Scheelde niet veel, maar ik mag over een aantal weken het examen opnieuw maken. Nu weet ik waar het zwakke punt zitquote:
Remlof is boos.quote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij in het Italië van Berlusconi gewoond? Nee? Dan moet je je bek houden.
Komt vast goed.quote:Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Scheelde niet veel, maar ik mag over een aantal weken het examen opnieuw maken. Nu weet ik waar het zwakke punt zit
Zeer irritant inderdaad. Zeker als ze gaan plakken.quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
Mensen die achter je blijven fietsen om tegenwind te voorkomen zijn potentiële landverraders.
Fucking wielrenners.quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
Mensen die achter je blijven fietsen om tegenwind te voorkomen zijn potentiële landverraders.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Zeker als ze gaan plakken.
Stelletje zeikwijven. Je hebt er geen last van anders dat ze je te slim af zijn.quote:
Gewoon abrupt remmenquote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
Ze moeten gewoon uit de buurt blijven.quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zeikwijven. Je hebt er geen last van anders dat ze je te slim af zijn.
Jij zit ze veelal erger uit te lokken.quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik erger me alleen een klein beetje aan dom geblaat.
Naast jou, met hoeveel Nederlanders heeft zij contact?quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe lang zit je al te kloten met die 18de eeuwse compjoeter?quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Kut computer
Cmos gereset en andere bios batterij. Doet het nog niet.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik erger me alleen een klein beetje aan dom geblaat.
Ik wisselde af van hard naar zacht rijden en meneer bleef maar plakken. Hij had nog een pak aan ook, de bloedzuiger.quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Zeker als ze gaan plakken.
Exact. Het wordt niet gezelliger in NL.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Had ie ook een pk-tje?quote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wisselde af van hard naar zacht rijden en meneer bleef maar plakken. Hij had nog een pak aan ook, de bloedzuiger.
Balen man. Het was toch een redelijk nieuwe?quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Kut computer
Cmos gereset en andere bios batterij. Doet het nog niet.
Ze is vorige week drie dagen op het Roadburn festival geweest, dus quite a few.quote:Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Naast jou, met hoeveel Nederlanders heeft zij contact?
Woont zij al 17 jaar in Nederlandquote:Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is vorige week drie dagen op het Roadburn festival geweest, dus quite a few.
Plus de rest over de laatste 17 jaar natuurlijk, anders had ze geen vergelijkingsmateriaal.
Voor een honderd of twee heb je geen nieuwe hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe lang zit je al te kloten met die 18de eeuwse compjoeter?
Smijt er een honderd of 2 tegenaan en koop eens een nieuwe...
"Kijkt u naar beneden kunt u genieten van het mooie België. Naar boven is er de mogelijkheid via de wadden Scandinavie te bereiken. Rechts ligt Duitsland, dat betekent braadworst, en links kun je het eerste de beste cruiseschip nemen naar what ever"quote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Exact. Het wordt niet gezelliger in NL.
Dat ging inderdaad door mijn hoofd, of een terloopse fluim die per ongeluk mee zou worden genomen door de wind. Maarja zo ben ik niet opgevoed.quote:
Ja.quote:Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man. Het was toch een redelijk nieuwe?
Dan moet je gewoon niet in volksbuurten of kampementen gaan wonen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Exact. Het wordt niet gezelliger in NL.
Bel anders Medion op. Die horen gewoon goede support te gevenquote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Het rare is dat hij nu eerst 2 korte bios beebjes geeft en daarna 8 lange.... Het is een AMi bios, die geven toch nooit 2 foutsignalen tegelijk
Belgen zijn fatsoenlijke ja. Duitsers ook. Daar is de verhuftering minder toegeslagen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Kijkt u naar beneden kunt u genieten van het mooie België. Naar boven is er de mogelijkheid via de wadden Scandinavie te bereiken. Rechts ligt Duitsland, dat betekent braadworst, en links kun je het eerste de beste cruiseschip nemen naar what ever"
M.a.w. donder lekker op als het niet bevalt.
Kan ik ook doen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bel anders Medion op. Die horen gewoon goede support te geven
Nee, maar de afgelopen 17 jaar heeft ze alles bij elkaar wel meer dan 2 jaar in Nederland doorgebracht.quote:Op maandag 16 april 2012 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woont zij al 17 jaar in Nederland?!
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350534,251027.htmlquote:Op maandag 16 april 2012 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor een honderd of twee heb je geen nieuwe hoor.Ik ben Eva Jinek niet
Als je de wind tegen had, dan had je ook een scheet kunnen laten. Kan helpen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad door mijn hoofd, of een terloopse fluim die per ongeluk mee zou worden genomen door de wind. Maarja zo ben ik niet opgevoed.
Vast een VVD-er.quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij was het een bedrijfsgoddelijke!
Vlamingen zijn wel fatsoenlijk als het om de taal gaat, als het om Walen of immigranten gaat , is men net zo erg.quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Belgen zijn fatsoenlijke ja. Duitsers ook. Daar is de verhuftering minder toegeslagen.
Mwoah.quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350534,251027.html
Bij de mediamarkt zelf hebben ze vanaf ¤ 239,00.
Die ruiken naar roosjes.quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je de wind tegen had, dan had je ook een scheet kunnen laten. Kan helpen.
Tja. Het gras bij de buren...quote:Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vlamingen zijn wel fatsoenlijk als het om de taal gaat, als het om Walen of immigranten gaat , is men net zo erg.
Ja wat?quote:
Onzin. Nederlanders zijn enkel ietwat meer direct, hetgeen onbeschoft lijkt tegenover de volkeren die overal omheen draaien. Israëliërs zijn ook zo lekker direct, geen gezeik.quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Belgen zijn fatsoenlijke ja. Duitsers ook. Daar is de verhuftering minder toegeslagen.
En wij zijn er nu erger aan toe dan Italie tijdens Berlusconi?quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de afgelopen 17 jaar heeft ze alles bij elkaar wel meer dan 2 jaar in Nederland doorgebracht.
Ik hou niet van weggooien.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja wat?
Volgende keer niet zo hard schreeuwen.
Het mag ook wat minder direct. Het hoeft niet altijd lomp en bot om iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin. Nederlanders zijn enkel ietwat meer direct, hetgeen onbeschoft lijkt tegenover de volkeren die overal omheen draaien. Israëliërs zijn ook zo lekker direct, geen gezeik.
Moet je tegen Geert zeggen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee! Het gras bij mij is groener, aangezien ik er geen buitenstaanders op laat schijten.
Je wordt zonder omwegen voor antisemiet uitgemaakt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef waht het volgende:
Israëliërs zijn ook zo lekker direct, geen gezeik.
Is het dan niet zo dat er twee problemen zijn? Toen ik nog zelf PC's in elkaar knutselde had je dan eerst een foutmelding waar hij "overheen" probeerde te stappen om dan tegen een andere aan te lopen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Het rare is dat hij nu eerst 2 korte bios beebjes geeft en daarna 8 lange.... Het is een AMi bios, die geven toch nooit 2 foutsignalen tegelijk
Zeg dat maar niet tegen Mutant.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Tem het volgende:
Israëliërs schijnen het meest onbeschofte vakantievolk te zijn.
Het is Samslim.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb niks met Geert & Samsom te maken.
Ik twijfel nu ook. Het zo zomaar kunnen, ik ga maar weer eens googlen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat er twee problemen zijn? Toen ik nog zelf PC's in elkaar knutselde had je dan eerst een foutmelding waar hij "overheen" probeerde te stappen om dan tegen een andere aan te lopen.
Denen en Britten kunnen anders ook behoorlijk onbeschoft zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Tem het volgende:
Samdom.quote:
Er is in beide landen maar een heel klein groepje mensen dat nooit uit z'n vel springt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Tem het volgende:
Vlamingen zijn net Britten. Zeggen ook niet wat ze er echt van vinden.
Niks van gemerkt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Tem het volgende:
Waar heb je ze ontmoet?quote:
Dat komt door al die opgekropte woede.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er is in beide landen maar een heel klein groepje mensen dat nooit uit z'n vel springt.
Een wereldrijk te hebben verspeeld?quote:
Antisemitisch en socialist van de oude stempel?quote:
Ik denk dat Tem bedoelde dat ze in het buitenland onbeschoft zijn.quote:
Fucking eilandbewoners.quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Een wereldrijk te hebben verspeeld?
Nee, maar het is wel Moslim..quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Antisemitisch en socialist van de oude stempel?
Oh. Maar dat is dan een zeldzaamheid aangezien er slechts 7,5 miljoen exemplaren zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat Tem bedoelde dat ze in het buitenland onbeschoft zijn.
Kun je dat niet beter over een maandje of 6 doen? lijkt me wel heel erg vroeg om die nog optimaal lekker te houden tot december.quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Goed. Ik ga de kalkoen ff vragen wat we met kerst eten.
De kalkoen kan inderdaad behoorlijk verzuren als je het nu vraagt idd.quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter over een maandje of 6 doen? lijkt me wel heel erg vroeg om die nog optimaal lekker te houden tot december.
quote:
Bij mij hangt het er vanaf wat voor een buitenlanders het zijn, een arrogante congolees kun je bijvoorbeeld wijzen op zn geschiedenis in eigen land.quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
ik vind het wel storend als buitenlanders arrogant zijn.
Maar ze zijn allemaal schatrijk, dus ze kunnen allemaal op vakantie.quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef waht het volgende:
[..]
Oh. Maar dat is dan een zeldzaamheid aangezien er slechts 7,5 miljoen exemplaren zijn.
Dat is waar. Maar toch.quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er vanaf wat voor een buitenlanders het zijn, een arrogante congolees kun je bijvoorbeeld wijzen op zn geschiedenis in eigen land.
U verwart Amerikaanse joden met Israëliërs.quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar ze zijn allemaal schatrijk, dus ze kunnen allemaal op vakantie.
Die zijn allemaal bankroet, dankzij Madoff.quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef waht het volgende:
[..]
U verwart Amerikaanse joden met Israëliërs.
Heeft meer te maken met het rookverbod.quote:Op maandag 16 april 2012 18:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog steeds geen rook uit het Catshuis. Zit de schoorsteen soms verstopt?
Maar ze roken wel. In ieder geval buiten, maar daar heb je ook geen schoorsteen nodig.quote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met het rookverbod.
Ze roken pretsigaretjes om wat ruimer te kunnen denken over maatregelen die de achterban niet wilt.quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar ze roken wel. In ieder geval buiten, maar daar heb je ook geen schoorsteen nodig.
Kijk je de serie Game of Thrones al? Ik vond de (anime)film 5 centimeters per seconds heel mooi, maar dat is misschien niet je dingquote:
Le Samourai.quote:
Begin jij nu ook al?quote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
Zat effe artikel te lezen over de eerste procesdag van Breivik. Vanuit zijn geflipte standpunt heeft die sick fuck overigens wel gelijk.
Ik heb het zelf nooit gezien. Op IMDB is die wel redelijk beoordeeldquote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen die daar naar kijkt verdient geen eten meer.
quote:
Neuh, maar als je redeneert vanuit zijn geflipte denkwereld, dan handelt ie inderdaad vanuit zelfverdediging. Jammer voor hem lijdt hij aan waanvoorstellingen en bestaat er geen multicultureel complot, dus.quote:
Altijd leuk, maar dan wel de uncut versie. Niet de hippie-versie waar ze het schildpadje niet in beeld brengen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar dan wel de uncut versie. Niet de hippie-versie waar ze het schildpadje niet in beeld brengen.
quote:Een orthopedisch chirurg aan het universitair ziekenhuis van Brussel werd maandag naar huis gestuurd omdat hij tijdens een operatie een joodse stagiair had uitgescholden. De chirurg, Frank H., zou onder meer 'Sieg Heil' hebben geroepen naar de vijfdejaarsstudent en hem bevolen om 'terug te keren naar de gaskamers'. Dat meldt Joods Actueel.
Huisdierenlijst.quote:DEN HAAG - Staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) laat een enquête houden om te zien welke zoogdieren geschikt zijn om als huisdier te houden.
Zijn departement heeft dat maandag bekendgemaakt. De informatie is bedoeld voor het opstellen van een lijst van dieren die mogen worden gehouden. Alle andere zoogdieren zijn dan verboden.
Aan de lijst wordt al langer gewerkt. De Universiteit van Wageningen voert wetenschappelijk onderzoek uit.
Om te bepalen of een zoogdier op de lijst kan komen, wordt het oordeel gevraagd van betrokkenen, zoals houders van zoogdieren, experts, opvangcentra en liefhebbers van bepaalde soorten zoogdieren. Het onderzoek moet uitwijzen of het dieren niet in hun welzijn of gezondheid schaadt als particulieren ze als huisdier houden.
http://www.nu.nl/politiek(...)heid-huisdieren.html
Ik zie dat Lambiekje zijn kennis van Big Pharma in de praktijk heeft opgedaan.quote:
Die reviews op IMDB.quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar dan wel de uncut versie. Niet de hippie-versie waar ze het schildpadje niet in beeld brengen.
Kun je je dat echt nog herinneren?quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Drugshond het volgende:
Heb die film gezien in 1993, samen met Bar-Fly en toen op stap.
[..]
Die reviews op IMDB.
Possibily the most unpleasant 90 minutes of your life
Hij is niet echt goed oudgeworden, maar het is, als je niet zoveel gewend bent, een vrij onaangename film ja.quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Drugshond het volgende:
Heb die film gezien in 1993, samen met Bar-Fly en toen op stap.
[..]
Die reviews op IMDB.
Possibily the most unpleasant 90 minutes of your life
Tegenwoordig zou het Dolfinarium een orka leveren.quote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is niet echt goed oudgeworden, maar het is, als je niet zoveel gewend bent, een vrij onaangename film ja.
De grootste controverse van die film ging overigens over die schildpad, die ze levend opengeprakt hebben op camera.
Ja toen was ik in Maastricht op visite.quote:Op maandag 16 april 2012 18:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je je dat echt nog herinneren?
Dat wilde jij ook doen?quote:
Prachtige stad.quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja toen was ik in Maastricht op visite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |