Onzin. Nederlanders zijn enkel ietwat meer direct, hetgeen onbeschoft lijkt tegenover de volkeren die overal omheen draaien. Israëliërs zijn ook zo lekker direct, geen gezeik.quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Belgen zijn fatsoenlijke ja. Duitsers ook. Daar is de verhuftering minder toegeslagen.
En wij zijn er nu erger aan toe dan Italie tijdens Berlusconi?quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de afgelopen 17 jaar heeft ze alles bij elkaar wel meer dan 2 jaar in Nederland doorgebracht.
Ik hou niet van weggooien.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja wat?
Volgende keer niet zo hard schreeuwen.
Het mag ook wat minder direct. Het hoeft niet altijd lomp en bot om iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin. Nederlanders zijn enkel ietwat meer direct, hetgeen onbeschoft lijkt tegenover de volkeren die overal omheen draaien. Israëliërs zijn ook zo lekker direct, geen gezeik.
Moet je tegen Geert zeggen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee! Het gras bij mij is groener, aangezien ik er geen buitenstaanders op laat schijten.
Je wordt zonder omwegen voor antisemiet uitgemaakt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef waht het volgende:
Israëliërs zijn ook zo lekker direct, geen gezeik.
Is het dan niet zo dat er twee problemen zijn? Toen ik nog zelf PC's in elkaar knutselde had je dan eerst een foutmelding waar hij "overheen" probeerde te stappen om dan tegen een andere aan te lopen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Het rare is dat hij nu eerst 2 korte bios beebjes geeft en daarna 8 lange.... Het is een AMi bios, die geven toch nooit 2 foutsignalen tegelijk
Zeg dat maar niet tegen Mutant.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Tem het volgende:
Israëliërs schijnen het meest onbeschofte vakantievolk te zijn.
Het is Samslim.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb niks met Geert & Samsom te maken.
Ik twijfel nu ook. Het zo zomaar kunnen, ik ga maar weer eens googlen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat er twee problemen zijn? Toen ik nog zelf PC's in elkaar knutselde had je dan eerst een foutmelding waar hij "overheen" probeerde te stappen om dan tegen een andere aan te lopen.
Denen en Britten kunnen anders ook behoorlijk onbeschoft zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Tem het volgende:
Samdom.quote:
Er is in beide landen maar een heel klein groepje mensen dat nooit uit z'n vel springt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Tem het volgende:
Vlamingen zijn net Britten. Zeggen ook niet wat ze er echt van vinden.
Niks van gemerkt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Tem het volgende:
Waar heb je ze ontmoet?quote:
Dat komt door al die opgekropte woede.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er is in beide landen maar een heel klein groepje mensen dat nooit uit z'n vel springt.
Een wereldrijk te hebben verspeeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |