We rekenen op jouw creativiteit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
Laat een stichting vennoot worden in een BV?quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.quote:
En dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat een stichting vennoot worden in een BV?
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?
Beide.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.
Welk principe?quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.
Stichtingen mogen geen winst maken.quote:
Blondinesquote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Kijkt de fiscus wel doorheen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stichtingen mogen geen winst maken.
Creatief zijn met de statuten en je kan een stichting gebruiken om bijvoorbeeld je landgoed te onderhouden.
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Vreselijk, die vrouwen die eerst moeten laten zien dat ze gekke wijven zijn en die daarna pretenderen geweldig intelligent te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Die zat toch in financiële problemen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Maar die winst niet uitkeren aan aandeelhouders? Er is iets met winst dat ze niet mogen doen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijkt de fiscus wel doorheen.
Stichtingen mogen overigens wel winst maken.
Dat is vooral bij werkloze academici triest.quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |