Plofkop?quote:Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die plofkop heeft hij van jou, zoveel is zeker.
Wat voor horloge draagt hij?
Lijkt meer op Picchia.quote:
Zit toch prima man.quote:Op maandag 16 april 2012 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die kon ook al niet z'n stropdas strikken en z'n overhemd strijken?
Zijn kraag is wat wijd, dat is dan wel een beetje jammer.quote:
Nee, dan jij, met je stropdas.quote:
Volgens mij heb ik die nu aan.quote:Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Widespread op een geheel eigen niveau.
Ik hou meer van de cutaway.
Wat een kwiebus dan. Quantumfysica heeft wel degelijk tijd, alleen hoeft die niet lineair te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
'Ik geloof niet in de dimensie tijd.'
Wat heb ik toch een lol met quantumfysici
Netjes. Lichtjes klassiek maar niet oubollig.quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nu aan.
Zonder das uiteraard.
"Ik geloof niet in de dimensie tijd."quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
Ghe....quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Netjes. Lichtjes klassiek maar niet oubollig.
Hihi, bollig.
De vierde dimensie.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Ik geloof niet in de dimensie tijd."
"Zullen we hier morgen over verder praten?"
"Akkoord."
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een kwiebus dan. Quantumfysica heeft wel degelijk tijd, alleen hoeft die niet lineair te zijn.
Het leven is dan gewoon een combinatie frames. Foto's van het verleden, waarbij het verleden dan bestaat in het nu doordat wij er als buitenstaanders naar kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ghe....
Nou die gedachte is zo gek nog niet als je nog 1 stap door denkt.
Time - Framing.
Now lean back.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef TitusPullo het volgende:
I said my niggas don't dance, we just pull up our pants and do the cutaway
Ikke niet snappe.quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het leven is dan gewoon een combinatie frames. Foto's van het verleden, waarbij het verleden dan bestaat in het nu doordat wij er als buitenstaanders naar kijken.
Ik vind het mooi.
Mjah.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
In theorie zijn er wel 26 dimensies.quote:
De oude Grieken zijn ook al gedeconstrueerd door de hedendaagse wetenschappelijke medewerkertjes.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
Ooit van de theorie van Parmenides gehoord?
Friek vast wel.
Ja, daar hebben we het over.quote:
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.quote:
Zag er ook een in de Volkskrant vandaag.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het over.
En de vierde dimensie kan nul- of tweedimensionaal zijn. Tijd kan vervormen, tijd kan niet worden aangetoond, tijd is ofwel een fundament of een menselijke dwaling, de oudste grap sinds de 3D-film.
Een 3D-film, dat is dus kijken naar een tweedimensionale film gedurende een bepaalde tijd of een driedimensionale foto die oneindig lang of kort duurt.
Het was 'Als je wilt'quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.
Was het een paradox van antimaterie? Want dan heeft hij niet geleden.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Dat is toch niet fout?quote:
Ik vind het wel leuk dat er ergens levensgroot 3D staat terwijl we allang in 3D zonder brilletje films kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Is dat nou echt fout?quote:
Neuh.quote:
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?quote:
Ze zitten niet op dit continent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef eriksd het volgende:
Nou GS, vanavond maar even met een bosje bloemen langs dan hé.
En nee, niet mijn ma.
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?
Heel goed, eert uw vader en uw moeder.quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef EchtGaaf het volgende:
En Eva Jinek denken dat 150k een "hogere middeninkomen" is.
We rekenen op jouw creativiteit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
Laat een stichting vennoot worden in een BV?quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.quote:
En dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat een stichting vennoot worden in een BV?
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?
Beide.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.
Welk principe?quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.
Stichtingen mogen geen winst maken.quote:
Blondinesquote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Kijkt de fiscus wel doorheen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stichtingen mogen geen winst maken.
Creatief zijn met de statuten en je kan een stichting gebruiken om bijvoorbeeld je landgoed te onderhouden.
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Vreselijk, die vrouwen die eerst moeten laten zien dat ze gekke wijven zijn en die daarna pretenderen geweldig intelligent te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Die zat toch in financiële problemen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Maar die winst niet uitkeren aan aandeelhouders? Er is iets met winst dat ze niet mogen doen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijkt de fiscus wel doorheen.
Stichtingen mogen overigens wel winst maken.
Dat is vooral bij werkloze academici triest.quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |