Nergens. Vermoed geklooi in de MySQL database.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
De smiecht.quote:
Yvonne had er genoeg van.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nergens. Vermoed geklooi in de MySQL database.
Of in een forum waar jij geen toegang tot hebtquote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuurquote:
Echt ?quote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuur
Hij dacht zeker dat deleted posts niet meetellen in de postcountquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuur
quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij dacht zeker dat deleted posts niet meetellen in de postcount
Je hebt het over du_ke hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:
Goh.quote:AMSTERDAM - Zwakbegaafde jongeren zijn oververtegenwoordigd in het aantal minderjarige aangehouden criminele verdachten.
Schokkend.quote:
Snoeihard richting werkloosheid.quote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Friek_ het volgende:
Maar eens snoeihard aan de scriptie vandaag.
Klinkt weer geweldig.quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een grafkankerdag is het ook, spullen thuis vergeten, op het laatste moment veranderd rooster, en wat een rustige dag had moeten worden is weer een stressvolle dag geworden. Kut kut kut
Maar goed, wel weer een opdracht gekregen, dus komen er weer wat centjes aan. Echter is dat dan ook de enige meevaller.
Geen idee, omdat het rooster vorige week niet online stond en ik druk was heb ik het vanmorgen pas bekeken. Zag toen dat op dat moment aanwezig moest zijn, dus ben ik meteen naar Enschede gereden. Heb het dus nog niet uitgezocht.quote:Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt weer geweldig.
Welke dag bezoekt u overigens SCM
Hear hear.quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, omdat het rooster vorige week niet online stond en ik druk was heb ik het vanmorgen pas bekeken. Zag toen dat op dat moment aanwezig moest zijn, dus ben ik meteen naar Enschede gereden. Heb het dus nog niet uitgezocht.
Stomme kutorganisatie ook.
Ze zoeken nog hoveniers in Twente.quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb al twee keer gesolliciteerd vandaag.
Vergezeld van uw cijferlijst?quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef TitusPullo het volgende:
Wis en waarachtig.quote:
Op wat?quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik voorzie nog eerder een loopbaan als countertenor.quote:
Een baan als leraar.quote:
Ik heb Bea en Gea gezien.quote:
Ik begrijp niet dat je dit durft te beweren, terwijl de helft van je voorspelling bestond uit de bewering dat ik les zou geven op jouw oude school.quote:Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn als vanouds zeer treffend.
Je bent toch niet zo'n figuur met een opleiding die leidt tot een baan als docent aan die opleiding?quote:
Nee, ik ga kinderen opleiden die een opleiding willen volgen en daarna docent willen worden aan het instituut dat hun die opleiding verstrekt heeft. Ik doe het voorwerk.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n figuur met een opleiding die leidt tot een baan als docent aan die opleiding?
Historicus, meen ik.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n figuur met een opleiding die leidt tot een baan als docent aan die opleiding?
Dat leidt per definitie op tot niets.quote:
Aha, Titus heeft zijn oog op de functie van MP laten vallen.quote:
U deelt nu ook m'n gevoelens van haat?quote:
Ik ben het stadium van afgrijzen nog niet te boven.quote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U deelt nu ook m'n gevoelens van haat?
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben het stadium van afgrijzen nog niet te boven.
Mijn oude school heeft geen vmbo-afdeling meer.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je dit durft te beweren, terwijl de helft van je voorspelling bestond uit de bewering dat ik les zou geven op jouw oude school.
En aan je proleterige uitstraling.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn oude school heeft geen vmbo-afdeling meer.
Al klopt het trouwens wel dat ik van het vmbo afkomstig ben. Maar dat merkt men ook wel aan de inhoud van mijn posts.
Al was het alleen maar om door middel van onverheeld nepotisme de geschiedenis in te gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef waht het volgende:
Doodzonde dat een welbespraakt heerschap als TitusPullo niet direct bij de Raad van State aan de slag kan.
Slanker, zonder baard.quote:
Daar kunnen ze je tegenwoordig prima mee helpen.quote:
Waarom ook echt dat douchebag-baardje? Het is een mengsel van een Afro-Amerikaanse rapper en een blonde Hitler.quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom ook echt dat douchebag-baardje? Het is een mengsel van een Afro-Amerikaanse rapper en een blonde Hitler.
Military salutation of the PCCTS, Knights Templarquote:Op maandag 16 april 2012 15:17 schreef TitusPullo het volgende:
Is dat nou een verkapte Hitlergroet of een parodie op Black Power?
quote:Op maandag 16 april 2012 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mensen met een sik of ringbaard, gekke lieden!
Die houden allemaal van Israël!
Ik vond de tassengrap ook leuk vanochtend.quote:
Als du_ke nu nog niet komt is hij dood.quote:Op maandag 16 april 2012 15:30 schreef Friek_ het volgende:
De cultureel marxisten; de as van het kwaad.
Hij is een soort mengelmoes van POL.quote:
Verdraaid.quote:Op maandag 16 april 2012 15:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond de tassengrap ook leuk vanochtend.
Nu je uit de anonieme krochten bent gekropen krijg je de rest van je leven je meetuiterlijk nagedragen.
EN DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG MAAR GRAAIEN!
Die plofkop heeft hij van jou, zoveel is zeker.quote:
Plofkop?quote:Op maandag 16 april 2012 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die plofkop heeft hij van jou, zoveel is zeker.
Wat voor horloge draagt hij?
Lijkt meer op Picchia.quote:
Zit toch prima man.quote:Op maandag 16 april 2012 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die kon ook al niet z'n stropdas strikken en z'n overhemd strijken?
Zijn kraag is wat wijd, dat is dan wel een beetje jammer.quote:
Nee, dan jij, met je stropdas.quote:
Volgens mij heb ik die nu aan.quote:Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Widespread op een geheel eigen niveau.
Ik hou meer van de cutaway.
Wat een kwiebus dan. Quantumfysica heeft wel degelijk tijd, alleen hoeft die niet lineair te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
'Ik geloof niet in de dimensie tijd.'
Wat heb ik toch een lol met quantumfysici
Netjes. Lichtjes klassiek maar niet oubollig.quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nu aan.
Zonder das uiteraard.
"Ik geloof niet in de dimensie tijd."quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
Ghe....quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Netjes. Lichtjes klassiek maar niet oubollig.
Hihi, bollig.
De vierde dimensie.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Ik geloof niet in de dimensie tijd."
"Zullen we hier morgen over verder praten?"
"Akkoord."
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een kwiebus dan. Quantumfysica heeft wel degelijk tijd, alleen hoeft die niet lineair te zijn.
Het leven is dan gewoon een combinatie frames. Foto's van het verleden, waarbij het verleden dan bestaat in het nu doordat wij er als buitenstaanders naar kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ghe....
Nou die gedachte is zo gek nog niet als je nog 1 stap door denkt.
Time - Framing.
Now lean back.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef TitusPullo het volgende:
I said my niggas don't dance, we just pull up our pants and do the cutaway
Ikke niet snappe.quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het leven is dan gewoon een combinatie frames. Foto's van het verleden, waarbij het verleden dan bestaat in het nu doordat wij er als buitenstaanders naar kijken.
Ik vind het mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |