Meer geld in de PO pompen dan maar? BBC krijgt een shitload, meen ik.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zie de PO anders ook niet op het niveau van een RTL Z opereren.
Mijn punt is: zeiken op de CO is prima, doch is de PO niet van een veel hoger niveau. De CO heeft uitschieters naar zowel boven (RTL Z) en naar beneden (Oh Oh Cherso), de PO blijft echter in de middenmoot hangen en maakt derhalve eveneens geen intelligente programma's.
Vergeet ook niet de krottenwijken niet, het subliem van architectuur.quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat bijnamen verzinnen.
Scandinavische versie?quote:
Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan in kwalitatieve programma's. Zaken als P&W en Boer zoekt Vrouw kunnen dan van de buis verdwijnen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer geld in de PO pompen dan maar? BBC krijgt een shitload, meen ik.
Dan moet de media-code wel iets aangepast worden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef Drugshond het volgende:
POL-SC op TV.
Dat wordt nog leiper dan knoop in je zakdoek.
In een format a'la De gouden kooi of iets dergelijks.quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef Drugshond het volgende:
POL-SC op TV.
Dat wordt nog leiper dan knoop in je zakdoek.
Gewoon BBQ-en in de huiskamer. Last man/girl standing wint.quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Auti het volgende:
[..]
In een format a'la De gouden kooi of iets dergelijks.
Ik kan echt niet zo lang met anderen in één huis verblijven. Dan ga ik mensen neersteken. Uit verveling.quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Auti het volgende:
[..]
In een format a'la De gouden kooi of iets dergelijks.
Mee eens. Steek dan maar wat geld in goede docu's.quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan in kwalitatieve programma's. Zaken als P&W en Boer zoekt Vrouw kunnen dan van de buis verdwijnen.
Dan win ik.quote:Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon BBQ-en in de huiskamer. Last man/girl standing wint.
De BBC verkoopt haar programma's toch ook veelvuldig aan het buitenland? Hiermee verdienen ze een deel van hun subsidies terug. Ik weet niet in hoeverre Nederlandse programma-makers dat doen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Steek dan maar wat geld in goede docu's.
Heb je de handelsrelaties tussen NL en Amerika met die van India en Amerika nog vergeleken?quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Zienswijze het volgende:
De Oh Oh Nederlander is nog leuker. Een volk, wat na 4500 pas door had hoe schepen te bouwen en daaruit een rijk van 3,7 miljoen vierkante kilometer stichtte, de glorie der VOC genaamd. En op dit kleine rijkje ( 3,7 miljoen vierkante kilometer) dan trots op zijnHoezee!
Welke gek is er nou trots op iets dat honderden jaren geleden heeft afgespeeld? Is alsof een Egyptenaar trots is op de piramides terwijl die lui heden ten dage nog geen fatsoenlijke flat kunnen bouwen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Zienswijze het volgende:
De Oh Oh Nederlander is nog leuker. Een volk, wat na 4500 pas door had hoe schepen te bouwen en daaruit een rijk van 3,7 miljoen vierkante kilometer stichtte, de glorie der VOC genaamd. En op dit kleine rijkje ( 3,7 miljoen vierkante kilometer) dan trots op zijnHoezee!
Ik meen dat Tegenlicht nog wel eens en ander verkoopt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De BBC verkoopt haar programma's toch ook veelvuldig aan het buitenland? Hiermee verdienen ze een deel van hun subsidies terug. Ik weet niet in hoeverre Nederlandse programma-makers dat doen?
En ondertussen zit dat volkje niet meer in sloppenwijken te bedelen of in uitwerpselen te baden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Zienswijze het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke gek is er nou trots op iets dat honderden jaren geleden heeft afgespeeld? Is alsof een Egyptenaar trots is op de piramides terwijl die lui heden ten dage nog geen fatsoenlijke flat kunnen bouwen.
Op economisch gebied voert Nederland jaarlijks ($65 miljard) iets meer handel dan India ($57 miljard) met Amerika. Doch groeit de Indiase handel sneller en daaruit kan je extrapoleren dat India binnen enkele jaren het Nederlandse handelsvolume met Amerika overstijgt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je de handelsrelaties tussen NL en Amerika met die van India en Amerika nog vergeleken?
Of wordt dit weer zo'n dag?
16 miljoen mensen tegenover 1166 miljoen mensen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op economisch gebied voert Nederland jaarlijks ($65 miljard) iets meer handel dan India ($57 miljard) met Amerika. Doch groeit de Indiase handel sneller en daaruit kan je extrapoleren dat India binnen enkele jaren het Nederlandse handelsvolume met Amerika overstijgt.
Op geopolitiek en militair vlak is Nederland natuurlijk niet een patner waar je op je kan bouwen. Het leger en de sterkte is vrijwel nihil en de geopolitieke invloed eveens.
Dat stuk aan het einde waar hij ''I sure wish I could yodel'' zingt is geweldig.quote:Op zondag 15 april 2012 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat leuk die TT.
Heb toevallig net de cd opstaan van The Last Waltz, met dat nummer
Mwuah, als volk hebben Indiers meer dan Nederlanders voor de mensheid betekent. En dan druk ik het nog bescheiden uit.quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef waht het volgende:
Verder lijkt het me wat overdreven om als Indiër Nederland te verguizen, maar goed.
Stop met uitdrukken en pak een grammaticaboek.quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mwuah, als volk hebben Indiers meer dan Nederlanders voor de mensheid betekent. En dan druk ik het nog bescheiden uit.
Ja dus? Jouw voorvaderen hadden ook een groot land, een vroege beschaving waaruit bevolkingsgroei voortkwam, kunnen stichten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
16 miljoen mensen tegenover 1166 miljoen mensen.
Goede vraag. Ik noem een Voorschrift. En Balkenende natuurlijk. De VOC-mentaliteit!quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke gek is er nou trots op iets dat honderden jaren geleden heeft afgespeeld? Is alsof een Egyptenaar trots is op de piramides terwijl die lui heden ten dage nog geen fatsoenlijke flat kunnen bouwen.
Andere discussies erover bestaan niet.quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef eriksd het volgende:
Hebben we nou weer zo'n onzindiscussie over India?
Jouw soort van vaderlandsliefde slaat anders ook als een lul op een drumstel, maar goed.quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik noem een Voorschrift. En Balkenende natuurlijk. De VOC-mentaliteit!
Als het zo'n Walhalla is rest mij de vraag waarom Zienswijze daar dan niet naartoe gaat.quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Andere discussies erover bestaan niet.
Mwuah, dat is hedendaags, maar ik verwacht dat het over een jaartje of 30 geheel verdwenen zijn. En dan kunnen wij weer onze oude beschaving opbouwen, wat tot 4000 jaar geleden terug gaat, toen jouw voorvaderen nog niet eens konden schrijven en tellen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ondertussen zit dat volkje niet meer in sloppenwijken te bedelen of in uitwerpselen te baden.
Totdat Pakistan er weer een bom op flikkert en dan zit je weer op de poepton.quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mwuah, dat is hedendaags, maar ik verwacht dat het over een jaartje of 30 geheel verdwenen zijn. En dan kunnen wij weer onze oude beschaving opbouwen, wat tot 4000 jaar geleden terug gaat, toen jouw voorvaderen nog niet eens konden schrijven en tellen.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw soort van vaderlandsliefde slaat anders ook als een lul op een drumstel, maar goed.
Ik doe enkel mee met Voorschrift hoor. Voordat Voorschrift op andere volkeren kankerde, kon je mij niet van nationalistische sentimenten betichten. Ik had het toen enkel over links-rechts, , de politieke partijen, de PVV, allochtoontjes, de islam en dat soort taferelenquote:Op zondag 15 april 2012 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw soort van vaderlandsliefde slaat anders ook als een lul op een drumstel, maar goed.
Ze zijn veel zwakker en weten ook dat met nucleaire wapens spelen zelfmoord voor hen is. Overigens, als je zelf een kernmacht bent, dan neemt je verantwoordelijkheid toe en vrijwel niemand spreekt over het nucleair met de grond gelijk maken van andere landen. Op Iran na wellicht, maar dat is ook geen kernmacht, en snappen derhalve niet hoe je verantwoordelijk met massavernietigingswapens om te gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Totdat Pakistan er weer een bom op flikkert en dan zit je weer op de poepton.
Ja precies, laten we Nederland 4000 jaar terug vergelijken met India nu.quote:Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mwuah, dat is hedendaags, maar ik verwacht dat het over een jaartje of 30 geheel verdwenen zijn. En dan kunnen wij weer onze oude beschaving opbouwen, wat tot 4000 jaar geleden terug gaat, toen jouw voorvaderen nog niet eens konden schrijven en tellen.
Jij bent wel wijs hé.quote:Op zondag 15 april 2012 16:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ze zijn veel zwakker en weten ook dat met nucleaire wapens spelen zelfmoord voor hen is. Overigens, als je zelf een kernmacht bent, dan neemt je verantwoordelijkheid toe en vrijwel niemand spreekt over het nucleair met de grond gelijk maken van andere landen. Op Iran na wellicht, maar dat is ook geen kernmacht, en snappen derhalve niet hoe je verantwoordelijk met massavernietigingswapens om te gaan.
Kolonistje spelen in een vreemd land.quote:Op zondag 15 april 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het zo'n Walhalla is rest mij de vraag waarom Zienswijze daar dan niet naartoe gaat.
Ik heb natuurlijk niets te bouten met die rare xenofoob Voorschrift. Of althans, xenofoob. Onze VS gebruikt buitenlanders louter om zn lichamelijke behoeften te bevredigen. Ik zou dus oppassen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik doe enkel mee met Voorschrift hoor. Voordat Voorschrift op andere volkeren kankerde, kon je mij niet van nationalistische sentimenten betichten. Ik had het toen enkel over links-rechts, , de politieke partijen, de PVV, allochtoontjes, de islam en dat soort taferelen
Mwuah, ik volg de politiek van zowel Nederland, India en nog een stel landen. Daardoor krijg ik informatie over de uithoeken van de wereld binnen en derhalve zou ik mij zelf niet onwijs noemen.quote:
Als VS zijn scudraket lanceert is het wegwezen geblazen inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk niets te bouten met die rare xenofoob Voorschrift. Of althans, xenofoob. Onze VS gebruikt buitenlanders louter om zn lichamelijke behoeften te bevredigen. Ik zou dus oppassen.
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mwuah, ik volg de politiek van zowel Nederland, India en nog een stel landen. Daardoor krijg ik informatie over de uithoeken van de wereld binnen en derhalve zou ik mij zelf niet onwijs noemen.
Je kan ze ook altijd lekker makkelijk nadoen in het Engels, met zo'n raar accent.quote:Op zondag 15 april 2012 16:21 schreef robin007bond het volgende:
India is makkelijk om je helpdesk naar te outsourcen.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ze ook altijd lekker makkelijk nadoen in het Engels, met zo'n raar accent.
Nou en.quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef JoaC het volgende:
BRICs, VS(niet de mod), UK, Duitsland en rest van EU zijn nog te volgen, Japan ook.
Maleisie of Thailand boeit me minder, Singapore is toch altijd doorgestoken kaart
Sja, je kan zeggen wat je wil, maar als we de algehele historie bekijken hebben Nederlanders niet bijster veel voor elkaar gekregen. Ik bedoel, jij mag uiteraard trots op je eigen volk zijn, maar ik vraag me af of je je zelf niet ten schande zet, met een mini rijkje van 3,7 miljoen vierkante kilometer. Of dat de eerste universiteit pas in de 16e (!) eeuw in Nederland werd gesticht. Van kennis hebben Nederladners niet veel kaas van gegeten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, laten we Nederland 4000 jaar terug vergelijken met India nu._!
Pauperland is het, klaar.
Onzin.quote:Op zondag 15 april 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
Het zijn over het algemeen wel wanstaltig lelijke mensen trouwens. Ruiken ook altijd een beetje vreemd.
Drempelvreesquote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef 99.999 het volgende:
Dit is alles wat Azie weet te presteren
[ afbeelding ]
Nederland heeft een stuk meer kennis waar het aankomt om de ruimtevaarttechniekquote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]Nederland doet zowat niets zelfstandig op het gebied van ruimtevaart en moddert maar verder, als piepklein landje op het noordwestelijke deel van het gigantische Euraziatische continent, waar de grootmachten der grootmachten over het lot der Nederlanders beslissen.
Watermanagement.quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sja, je kan zeggen wat je wil, maar als we de algehele historie bekijken hebben Nederlanders niet bijster veel voor elkaar gekregen. Ik bedoel, jij mag uiteraard trots op je eigen volk zijn, maar ik vraag me af of je je zelf niet ten schande zet, met een mini rijkje van 3,7 miljoen vierkante kilometer. Of dat de eerste universiteit pas in de 16e (!) eeuw in Nederland werd gesticht. Van kennis hebben Nederladners niet veel kaas van gegeten.
Ja, op dit moment is India armer, maar er is zowel een achtergesteld als een vooruitstrevend deel. Wij zijn op de maan geweest en plannen in 2013 een missie naar Mars. Nederland doet zowat niets zelfstandig op het gebied van ruimtevaart en moddert maar verder, als piepklein landje op het noordwestelijke deel van het gigantische Euraziatische continent, waar de grootmachten der grootmachten over het lot der Nederlanders beslissen.
India pauperland: prima. Dan zijn Nederlanders een inferieur volkje. Joehoe de VOC-mentaliteit!
Nee, jij uiteraard niet. Als jij wilt, kan je genuanceerd en op een intelligent niveau een discussie voeren. Met VS is het wel anders: het is een internetheld die vanaf zijn internetforumpje oproept een dito stel landen te bombaderen, andere volkeren mongolide volkeren noemt, maar buiten zijn internetforumpje daadwerkelijk daad bij zijn woord zet: ho maar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk niets te bouten met die rare xenofoob Voorschrift. Of althans, xenofoob. Onze VS gebruikt buitenlanders louter om zn lichamelijke behoeften te bevredigen. Ik zou dus oppassen.
Indian Curry?quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, jij uiteraard niet. Als jij wilt, kan je genuanceerd en op een intelligent niveau een discussie voeren. Met VS is het wel anders: het is een internetheld die vanaf zijn internetforumpje oproept een dito stel landen te bombaderen, andere volkeren mongolide volkeren noemt, maar buiten zijn internetforumpje daadwerkelijk daad bij zijn woord zet: ho maar.
En dan ook nog trots op de VOC zijn, tsja...
Zoals?quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nederland heeft een stuk meer kennis waar het aankomt om de ruimtevaarttechniek.
Dat je astronauten niet in stront moet laten zwemmen.quote:
Oja, dat ook nog eten: Nederlands eten is niet te vreten. Je kan van Indiaas eten zeggen wat je wil, maar het is populair over de hele wereld. De culinaire en en culturele invoed van Nederland komt bij wijze van spreken niet de Belgische grens over.quote:
Sinds wanneer ben jij een nationalistische piemellengte meter?quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nederland heeft een stuk meer kennis waar het aankomt om de ruimtevaarttechniek.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef TitusPullo het volgende:
Flikker nou eens op met dat geouwehoer over een land
Waarom zouden aardappels de grens over moeten?quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oja, dat ook nog eten: Nederlands eten is niet te vreten. Je kan van Indiaas eten zeggen wat je wil, maar het is populair over de hele wereld. De culinaire en en culturele invoed van Nederland komt bij wijze van spreken niet de Belgische grens over.
Hell, de Nederlandse cultuur is zo kansloos dat men het zelfs moet subsidieren omdat men er anders geen drol aandacht aan besteed.
Moeten? Als je eigen voedsel dermate lekker is, dan trekt het automatisch de aandacht van andere volkeren die jouw eten willen proeven. Dat hoef je zelf als land niet eens te doen, het gebeurt automatisch omdat andere volkeren in jouw culinaire hoogstandjes geinteresseerd zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zouden aardappels de grens over moeten?
Omdat ze honger hebben in Blanes.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zouden aardappels de grens over moeten?
Sowieso allesquote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso volkeren en nationaliteiten
En waarom stuurt Nederland niet zelfstandig missies naar de ruimte om onderzoek te doen, mineralen te onderzoeken en deze kennis in andere sectoren te gebruiken? Waarom is dat volk niet ambitieus?quote:
We zijn zuinig.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En waarom stuurt Nederland niet zelfstandig missies naar de ruimte om onderzoek te doen, mineralen te onderzoeken en deze kennis in andere sectoren te gebruiken? Waarom is dat volk niet ambitieus?
Van Pakistan? Die heeft in Nederland rondgesnuffeld ja. Ook weer zo'n heerlijk hoogtepuntje van Nederlandse naiviteit.quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef JoaC het volgende:
Waar komt de Aziatische kennis van Kernwapens ook alweer vandaan?
Dus?quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moeten? Als je eigen voedsel dermate lekker is, dan trekt het automatisch de aandacht van andere volkeren die jouw eten willen proeven. Dat hoef je zelf als land niet eens te doen, het gebeurt automatisch omdat andere volkeren in jouw culinaire hoogstandjes geinteresseerd zijn.
Kijken we naar de spaarquote dan sparen Indiers en Chinezen meer. Kijk maar naar de data van het IMF: http://www.google.com/publicdata/explore?ds=k3s92bru78li6_quote:
Ik ben ideologisch gezien tegen een identiteitskaart, maar in de huidige samenleving is het helaas nodig om je te moeten identificerenquote:
Dit is ook weer zo'n uitspraak waarbij ik een enormquote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ideologisch gezien tegen een identiteitskaart, maar in de huidige samenleving is het helaas nodig om je te moeten identificeren
Kan je nagaan als we ook nog eens een eigen ruimtevaartprogramma opzetten..quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kijken we naar de spaarquote dan sparen Indiers en Chinezen meer. Kijk maar naar de data van het IMF: http://www.google.com/publicdata/explore?ds=k3s92bru78li6_
Dus met zuinigheid valt het reuze mee. Welk land zit ook al weer in een schuldencrisis samen met haar andere Europese broeders omdat men zich zonodig in allerlei schulden moest steken?
Wat ben jij nou voor Gymnasiast, dat je de twee grootste schrijvers van de Oudheid weghaalt?quote:
Dus? Dus niets. Ik heb niets tegen Nederladers an sich.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n uitspraak waarbij ik een enormgevoel krijg.
De invloed van anarchist GS is duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n uitspraak waarbij ik een enormgevoel krijg.
Dat mag ik hopen, want ik heb niets met nationalisme.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus? Dus niets. Ik heb niets tegen Nederladers an sich.
Die overdreven nationalisten irriteren enkel soms. Als je als volk wat bereikt hebt, prima om dat uit te dragen. Als je echter zelf niet verder dan een puppie rijkje van slechts 3,7 miljoen kilometer bent gekomen, en dat is ook meteen het hoogtepunt, zet dan niet zelf een grote mond op en neem een bescheiden rol in. Je zet je zelf enkel te schande als je als volk vrijwel niets bereikt hebt. Wil je wel een grote mond hebben? Prima, dan voeren we er een discussie over, niets mis mee.
En dit is niet persoonlijk tegen jou bedoeld.
Ok, nu moet ik echtquote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die overdreven nationalisten irriteren enkel soms. Als je als volk wat bereikt hebt, prima om dat uit te dragen. Als je echter zelf niet verder dan een puppie rijkje van slechts 3,7 miljoen kilometer bent gekomen, en dat is ook meteen het hoogtepunt, zet dan niet zelf een grote mond op en neem een bescheiden rol in. Je zet je zelf enkel te schande als je als volk vrijwel niets bereikt hebt. Wil je wel een grote mond hebben? Prima, dan voeren we er een discussie over, niets mis mee.
Ja, daar heb je niet van terug.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef TitusPullo het volgende:
Nederland heeft Cruyff, India heeft cricket.
Welke barbaar denkt er nu dat nationale prestaties per se in territoriale verovering gemeten moeten worden?quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat mee. Ik zie geen enkele Nederlander een missie naar andere planeten opzetten. Of dat men de ambitie heeft toonaangevende universiteiten op te zetten dat zich meet met de wereldtop. Of dat men de ambitie heeft het rijkste land ter wereld te worden. Of dat men dermate innovatieve ontwikkelingen voorzet waar de gehele mensheid van profiteert, zoals Indiers het huidige getallensysteem aan de mensheid hebben gegeven.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je nagaan als we ook nog eens een eigen ruimtevaartprogramma opzetten..
Ik ook niet, maar ik heb wel mijn woordje klaar wanneer bepaalde mensen uit de hoogte doen - en dand specifiek de internethelden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, want ik heb niets met nationalisme.
Voorschrift is zo trots op de VOC. Hij zou als ik het goed heb nog het liefst Indonesie onder de Nederlandse vlag willen hebben. Of Suriname binnenvallen en daar het Nederlands vlaggetje planten, zoals ik van de week heb kunnen lezen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Welke barbaar denkt er nu dat nationale prestaties per se in territoriale verovering gemeten moeten worden?
Maar wel zeker tegen mij hè?quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef TitusPullo het volgende:
Nederland heeft Cruyff, India heeft cricket.
Je weet dat jij exact doet wat je hier beschrijft?quote:Op zondag 15 april 2012 16:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel mijn woordje klaar wanneer bepaalde mensen uit de hoogte doen - en dand specifiek de internethelden.
Ik kan daden bij mijn woorden zetten wat ik gezegd heb. Voorschrift echter niet. Of hij moet als Nederlander India gaan bombarderen. Ik wens hem veel succes daarmee en hopen dat hij ver komt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef waht het volgende:
[..]
Je weet dat jij exact doet wat je hier beschrijft?
Phillips.quote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat mee. Ik zie geen enkele Nederlander een missie naar andere planeten opzetten. Of dat men de ambitie heeft toonaangevende universiteiten op te zetten dat zich meet met de wereldtop. Of dat men de ambitie heeft het rijkste land ter wereld te worden. Of dat men dermate innovatieve ontwikkelingen voorzet waar de gehele mensheid van profiteert, zoals Indiers het huidige getallensysteem aan de mensheid hebben gegeven.
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis. Mijn beste vriendin is Indoloog.quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hehe.
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen mag? Geschiedenis? Je weet best veel over de historie.
Philips laat de laatste tijd alsmaar winstwaarschuwingen zien. Het concern doet het niet zo goedquote:
Indoloog?quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis. Mijn beste vriendin is Indoloog.
Gelukkig, ik ben niet de enige hier wiens baangarantie non-existent is.quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis.
Oh vandaar dat je er zoveel van af weet. Dat viel me namelijk al opquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis. Mijn beste vriendin is Indoloog.
quote:
Je kan niet zeggen dat ze niets voorstellen of niets hebben betekend.quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Philips laat de laatste tijd alsmaar winstwaarschuwingen zien. Het concern doet het niet zo goed
> 100 jaar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je er zoveel van af weet. Dat viel me namelijk al op
Oude Geschiedenis: aan welke tijdspanne moet ik dan denken?
Dat is voornamelijk de klassieke oudheid.quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je er zoveel van af weet. Dat viel me namelijk al op
Oude Geschiedenis: aan welke tijdspanne moet ik dan denken?
Vandaar dat u steeds maar door blijft gaan over 'op zijn Grieks'.quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk de klassieke oudheid.
Vergeleken met andere volkeren wel.quote:Op zondag 15 april 2012 17:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ze niets voorstellen of niets hebben betekend.
Ik ben vandaag pessimistisch en nihilistisch vrees ik.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor Gymnasiast, dat je de twee grootste schrijvers van de Oudheid weghaalt?
Interessant. Het schijnt dat het Latijn en Sanskriet overeenkomsten hebben he? En dat de goden en godinnen uit de Indiase cultuur overenkomsten met die van de Germaanse cultuur hebben? Misschien heeft het ook overeenkomsten met de oude Romeinse cultuurquote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk de klassieke oudheid.
Wij zijn beiden marginaal.quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige hier wiens baangarantie non-existent is.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Goedendag.
Mijn computer doet het niet. 8 bios beeps, geen beeld en andere videokaart helpt niet.
AMI bios. Heb ik ook gedaan. 8 bios beeps betekent dat schrijven van en naar videogeheugen niet lukt.quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef Cerbie het volgende:
Herkenbaar. Maar google eens op bios beep codes + het type BIOS dat je hebt (AMI/AWARD/andere)
Grote kans dat Titus het weet. Of Auti.quote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Tem het volgende:
Misschien weet Titus hier een oplossing voor?
Dit.. best kans dat het aan het slot ligt. Vuil of gewoon stuk.quote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Cerbie het volgende:
Vuil in het slot / niet goed ingedrukt? Als het kan de videokaart testen op een ander systeem om te kijken of het niet daaraan ligt.
Ik had de kaart inderdaad al een paar keer goed in en uit het slot gehaald en goed aangedrukt. Helaas heb ik geen ander systeem om de videokaart te testenquote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Cerbie het volgende:
Vuil in het slot / niet goed ingedrukt? Als het kan de videokaart testen op een ander systeem om te kijken of het niet daaraan ligt.
Dat is het beste inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Cerbie het volgende:
Ik hoop van vuil, maar hoe maak ik zo'n ding schoon?quote:Op zondag 15 april 2012 17:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Dit.. best kans dat het aan het slot ligt. Vuil of gewoon stuk.
Hard blazen.. compressor/perslucht/ "air in a can"quote:Op zondag 15 april 2012 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop van vuil, maar hoe maak ik zo'n ding schoon?
Met de mond durf ik dat niet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Hard blazen.. compressor/perslucht/ "air in a can"
Ik dacht dat jij zeer deskundig was op alle terreinen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef TitusPullo het volgende:
Het spijt me dat ik je niet kan helpen, maar ik ben een volkomen leek wat dit soort zaken betreft.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had al met de stofzuiger (gevaarlijk) de sleuf al uitgezogen.
Ook geprobeerd: exact dezelfde reeks bliepjes: (ergo: het moderbord heeft zelf geen video aansluiting, moet pers een vid.kaart in)quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef Auti het volgende:
Ik moet nu offline, kan straks wel weer ff van computer wisselen..
Wat doet hij als je er geen videokaart in stopt?
Ik heb de computer wel in een geaard stopcontact.quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef Cerbie het volgende:
Niet aarden ook trouwensmaar ik heb geen geaard stopcontact hier, gevolg is dat 'ie soms reboot als je een USBstick erin steekt.
Kan je even posten wat voor moederbord je exact hebt? Moet er op staan.quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook geprobeerd: exact dezelfde reeks bliepjes: (ergo: het moderbord heeft zelf geen video aansluiting, moet pers een vid.kaart in)
Eerst twee korte---------dan die 8 bliepjes ------en dan weer twee korte (maar deze hebben een lagere toon.....
Ik aard (bijna) nooit..quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef Cerbie het volgende:
Niet aarden ook trouwensmaar ik heb geen geaard stopcontact hier, gevolg is dat 'ie soms reboot als je een USBstick erin steekt.
Ik meestal ook niet, maar russisch roulette met USB-sticks (reboot ie wel of niet) begint vervelend te wordenquote:
PC : medion md8393quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je even posten wat voor moederbord je exact hebt? Moet er op staan.
Ik gis dat het laatste leesteken hem de grootste ontsteltenis berokkend heeft.quote:
Één ilja dan om het goed te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik gis dat het laatste leesteken hem de grootste ontsteltenis berokkend heeft.
quote:
Het is op dit moment maar matig interessant. Ruimtevaart is nogal een prestigeproject waarbij je je af kan vragen of de opbrengsten opwegen tegen de kosten, daarom is investeren in bijvoorbeeld bemande ruimtevaart helemaal niet zo interessant voor een land als Nederland. De kennis is in Nederland echter wel volop aanwezig. Denk bijvoorbeeld eens aan European Space Innovation Centre (ESIC) te Noordwijk. In dat plaatsje van niks is vermoedelijk meer kennis over ruimtevaart aanwezig dan in heel India.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En waarom stuurt Nederland niet zelfstandig missies naar de ruimte om onderzoek te doen, mineralen te onderzoeken en deze kennis in andere sectoren te gebruiken? Waarom is dat volk niet ambitieus?
Waar het gaat om de agrarische export zullen weinig landen Nederland inhalen. Onze zuivelproducten (van babymelkpoeder tot kaas) vinden over de hele wereld gretig aftrek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moeten? Als je eigen voedsel dermate lekker is, dan trekt het automatisch de aandacht van andere volkeren die jouw eten willen proeven. Dat hoef je zelf als land niet eens te doen, het gebeurt automatisch omdat andere volkeren in jouw culinaire hoogstandjes geinteresseerd zijn.
Vreemd, die hoort wel onboard video te hebben zoals ik het nu snel zie. Ik kom er morgen even op terug, te druk en onrustig nu hier. Komt goed.quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
deze Auti.
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1067&bih=717
Je haalt hier een Europees project aan. Het is ietwat flauw om een heel continent met een individueel land te gaan vergelijken. Daarom is mijn vraag dan ook wat Nederland als individueel land heeft bereikt ..quote:Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
Het is op dit moment maar matig interessant. Ruimtevaart is nogal een prestigeproject waarbij je je af kan vragen of de opbrengsten opwegen tegen de kosten, daarom is investeren in bijvoorbeeld bemande ruimtevaart helemaal niet zo interessant voor een land als Nederland. De kennis is in Nederland echter wel volop aanwezig. Denk bijvoorbeeld eens aan European Space Innovation Centre (ESIC) te Noordwijk. In dat plaatsje van niks is vermoedelijk meer kennis over ruimtevaart aanwezig dan in heel India.
India en Nederland zijn ook geen concurrentenquote:Waar het gaat om de agrarische export zullen weinig landen Nederland inhalen. Onze zuivelproducten (van babymelkpoeder tot kaas) vinden over de hele wereld gretig aftrek bijvoorbeeld.
Ook kent en drinkt men over de hele wereld Heineken om maar een voorbeeldje te noemen.
quote:De 1 op 1 vergelijking is redelijk zinloos maar Nederland komt er op veel gebieden erg gunstig uit.
Dank jequote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Vreemd, die hoort wel onboard video te hebben zoals ik het nu snel zie. Ik kom er morgen even op terug, te druk en onrustig nu hier. Komt goed.
Ik zal er morgenochtend meteen even induiken, dan ben ik wat fitter, was al bezig met het afsluiten van de dag en ik kan nu even niet bij de grote helpdesktop. Ik zit ook ff vol met prikkels, maar dit is wel een leuke prikkel.. het is een MSI bord dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 15 april 2012 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je
Misscihien een special voor Medion, wellicht uit kosten overweging weggelaten. Geen VGA, DVI, HDMI whatever op het mobo aanwezig. (dus wel in de standaard versie, getuige de foto)
Owja, daar ben jij fan van hé?quote:Op zondag 15 april 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Op 2:37 iemand met een Ron Paul boek.
Klopt. Ik vind Medion trouwens nog best prijzig vaak.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Cerbie het volgende:
Medion heeft bijna altijd custom bordjes, ook de videokaarten zijn vaak net iets andere versies van standaardkaarten.
Alles is prijzig vergeleken met zelfbouw.quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind Medion trouwens nog best prijzig vaak.
Wat had je anders verwacht van een seniele rechts-extremistische opa?quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje, maar het is wel weer pijnlijk om zijn doelgroep te zien.
Doe maar rustig aan, Auti, ik vind het leuk dat je meedenkt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zal er morgenochtend meteen even induiken, dan ben ik wat fitter, was al bezig met het afsluiten van de dag en ik kan nu even niet bij de grote helpdesktop. Ik zit ook ff vol met prikkels, maar dit is wel een leuke prikkel.. het is een MSI bord dus dat komt wel goed.
Hij geeft een 2-8-2 beep code?
Edit; en heb je er diagnose ledjes op zitten? Op dit bord moet dat een vierkantje met 4 ledjes zijn als ik het goed heb.
Dat moet een complot zijn!quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van een seniele rechts-extremistische opa?
Dacht ik wel.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Cerbie het volgende:
Medion heeft bijna altijd custom bordjes, ook de videokaarten zijn vaak net iets andere versies van standaardkaarten.
Dat is dan ook weer niet geheel ontoevalligquote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje, maar het is wel weer pijnlijk om zijn doelgroep te zien.
Ik zag er laats eentje in de folder van de aldi, maar best prijzig ja... Maar wel goede specs.quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind Medion trouwens nog best prijzig vaak.
Hehe ik snap het, ik was een beetje sarcastisch omdat het zo offtopic wasquote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Af en toe is er een beetje off-topic slowchat, maar meestal gaat het gewoon over politiek.
In een SC kan dat prima als het maar niet de overhand krijgtquote:Op zondag 15 april 2012 18:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehe ik snap het, ik was een beetje sarcastisch omdat het zo offtopic was
I know I know, ben wel bekend met FOK en POLquote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In een SC kan dat prima als het maar niet de overhand krijgt
Die van mij is zwartquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef eriksd het volgende:
Mijn volgende PC wordt zo'n all in one ding.
Een laptop?quote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef eriksd het volgende:
Mijn volgende PC wordt zo'n all in one ding.
Voor dat geld bouw ik een betere.. Maar goed, offtopic en ik ga offline. Morgenochtend meteen even lekker troubleshootenquote:Op zondag 15 april 2012 18:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zag er laats eentje in de folder van de aldi, maar best prijzig ja... Maar wel goede specs.
Je ma.quote:
Je hebt ong. dezelfde smaak als ik/mij/me/3-voudquote:
Ze speelt een kleine rol in The Devil's Double.quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt ong. dezelfde smaak als ik/mij/me/3-voud
Hetzelfdequote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Voor dat geld bouw ik een betere.. Maar goed, offtopic en ik ga offline. Morgenochtend meteen even lekker troubleshooten![]()
Fijne avond allen.
Dit is jouw type vlees ook niet.quote:
Het is sowieso geen vlees.quote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is jouw type vlees ook niet.
Dus shut up.
Zou ze naar curry ruiken?quote:
Viscurry.quote:
Ik vond Waht al zo'n strontjoch.quote:Op zondag 15 april 2012 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze heeft zich net gewassen in de Ganges.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is jouw type vlees ook niet.
Dus shut up.
Jij dumpt toch ook een account als het postgemiddelde te snel oploopt?quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wil du_ke/99.999 nomineren voor royal sadness award trouwens.
Right..quote:
Burn.quote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij dumpt toch ook een account als het postgemiddelde te snel oploopt?
Niet zo hé!quote:Op zondag 15 april 2012 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets bedrijfsgoddelijk.
Hij heeft de discussie over de topsalarissen glansrijk verloren.quote:Op zondag 15 april 2012 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets bedrijfsgoddelijk.
Ik pak altijd de 80's list. Nu:quote:
Nee ik dump je moeder.quote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, das een dikke burn inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Categoriequote:
Midnight Run is een goede film trouwens.quote:
Welk gedeelte begrijp je niet?quote:
Uitroep van enthousiasme, komt van "bravo", eigenlijk zeggen bijna alleen studenten dit.quote:
smokequote:Op zondag 15 april 2012 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Midnight Run is een goede film trouwens.
Heb jij nog filmtips?
Aha, weer wat geleerd.quote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Uitroep van enthousiasme, komt van "bravo", eigenlijk zeggen bijna alleen studenten dit.
Die verdomde thuiswoners ook altijd!quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef waht het volgende:
Ottomanen zeggen geen b'vo. Weer wat geleerd.
Bravo zeg ik al zelden tot nooit , laat staan Vo.quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef waht het volgende:
Ottomanen zeggen geen b'vo. Weer wat geleerd.
Ga even je aanraders in de rij zettenquote:
aferinquote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bravo zeg ik al zelden tot nooit , laat staan Vo.
Alleen de eerste 30 minuten gingen nog.quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef De_Guidance het volgende:
Drive ,de een is lyrisch de ander vind het kut.
Die draait nu in Lantaren Venster net als Untouchables en Monsieur Lazhar.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, Wuthering Heights ook. Die moet ik ook nog zien.
Ik ga eigenlijk altijd naar Cinerama. Het nieuwe Lantaren Venster ben ik nog niet eens geweest.quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die draait nu in Lantaren Venster net als Untouchables en Monsieur Lazhar.
Mooie bioscoop.
Je mist wel wat , het is echt mooi.quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar Cinerama. Het nieuwe Lantaren Venster ben ik nog niet eens geweest.
DeNiro,altijd goed. Ook maar even downloaden.quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Had je Angel Heart nu al gezien? Dat is wel wat voor je.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
DeNiro,altijd goed. Ook maar even downloaden.
Meest intelligente post van 3-voud tot dusver.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef 3-voud het volgende:
BWAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!
*zwiep*
BONK!
Je bent alweer vrienden aan het maken zie ik.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef De_Guidance het volgende:
Blanke bevolking implodeert: Hagenezen in de minderheid
De blanke bevolking implodeert schijnbaar
Hoe zou dat eruit zien?
Ik ben niet in NWS om vrienden te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent alweer vrienden aan het maken zie ik.
Ach, elke respectabele uitgaansgelegenheid heeft een aantal bouncers om gekleurden te weren.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef De_Guidance het volgende:
Blanke bevolking implodeert: Hagenezen in de minderheid
De blanke bevolking implodeert schijnbaar
Hoe zou dat eruit zien?
Volgende meet in Den Haag.quote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef eriksd het volgende:
Meer dan 50% allochtoon. Leuk moet dat zijn.
Den Haag is sinds kort een no-go area.quote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef eriksd het volgende:
Meer dan 50% allochtoon. Leuk moet dat zijn.
Sowieso. Incl rondleiding.quote:
De rondleiding heb ik via een niet nader te noemen politieke partij al gehad maar doe het graag over.quote:
Klopt. Blijf maar weg.quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Den Haag is sinds kort een no-go area.
Is dit het beste waar je mee kon komen?quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef eriksd het volgende:
Zou IHVK gestaan hebben voor Ik Hou Van Koerden?
Tijd voor een subsidieaanvraagquote:
Uiteindelijk zal de PvdA voor de autochtone minderheid opkomenquote:
Gerard Cox is te dom om blank te zijn.quote:
Klootjesvolk natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Gerard Cox is te dom om blank te zijn.
Gerard Cox. Als er nou iemand is die z'n paranoia voor de waarheid houdt, dan is hij het wel.quote:
Dit terwijl bouncen een bezigheid voor kleurlingen is.quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, elke respectabele uitgaansgelegenheid heeft een aantal bouncers om gekleurden te weren.
Hij schrijft in de oud Rotterdammerquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Gerard Cox. Als er nou iemand is die z'n paranoia voor de waarheid houdt, dan is hij het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |