Meer geld in de PO pompen dan maar? BBC krijgt een shitload, meen ik.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zie de PO anders ook niet op het niveau van een RTL Z opereren.
Mijn punt is: zeiken op de CO is prima, doch is de PO niet van een veel hoger niveau. De CO heeft uitschieters naar zowel boven (RTL Z) en naar beneden (Oh Oh Cherso), de PO blijft echter in de middenmoot hangen en maakt derhalve eveneens geen intelligente programma's.
Vergeet ook niet de krottenwijken niet, het subliem van architectuur.quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat bijnamen verzinnen.
Scandinavische versie?quote:
Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan in kwalitatieve programma's. Zaken als P&W en Boer zoekt Vrouw kunnen dan van de buis verdwijnen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer geld in de PO pompen dan maar? BBC krijgt een shitload, meen ik.
Dan moet de media-code wel iets aangepast worden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef Drugshond het volgende:
POL-SC op TV.
Dat wordt nog leiper dan knoop in je zakdoek.
In een format a'la De gouden kooi of iets dergelijks.quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef Drugshond het volgende:
POL-SC op TV.
Dat wordt nog leiper dan knoop in je zakdoek.
Gewoon BBQ-en in de huiskamer. Last man/girl standing wint.quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Auti het volgende:
[..]
In een format a'la De gouden kooi of iets dergelijks.
Ik kan echt niet zo lang met anderen in één huis verblijven. Dan ga ik mensen neersteken. Uit verveling.quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Auti het volgende:
[..]
In een format a'la De gouden kooi of iets dergelijks.
Mee eens. Steek dan maar wat geld in goede docu's.quote:Op zondag 15 april 2012 15:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar dan in kwalitatieve programma's. Zaken als P&W en Boer zoekt Vrouw kunnen dan van de buis verdwijnen.
Dan win ik.quote:Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon BBQ-en in de huiskamer. Last man/girl standing wint.
De BBC verkoopt haar programma's toch ook veelvuldig aan het buitenland? Hiermee verdienen ze een deel van hun subsidies terug. Ik weet niet in hoeverre Nederlandse programma-makers dat doen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Steek dan maar wat geld in goede docu's.
Heb je de handelsrelaties tussen NL en Amerika met die van India en Amerika nog vergeleken?quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Zienswijze het volgende:
De Oh Oh Nederlander is nog leuker. Een volk, wat na 4500 pas door had hoe schepen te bouwen en daaruit een rijk van 3,7 miljoen vierkante kilometer stichtte, de glorie der VOC genaamd. En op dit kleine rijkje ( 3,7 miljoen vierkante kilometer) dan trots op zijnHoezee!
Welke gek is er nou trots op iets dat honderden jaren geleden heeft afgespeeld? Is alsof een Egyptenaar trots is op de piramides terwijl die lui heden ten dage nog geen fatsoenlijke flat kunnen bouwen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Zienswijze het volgende:
De Oh Oh Nederlander is nog leuker. Een volk, wat na 4500 pas door had hoe schepen te bouwen en daaruit een rijk van 3,7 miljoen vierkante kilometer stichtte, de glorie der VOC genaamd. En op dit kleine rijkje ( 3,7 miljoen vierkante kilometer) dan trots op zijnHoezee!
Ik meen dat Tegenlicht nog wel eens en ander verkoopt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De BBC verkoopt haar programma's toch ook veelvuldig aan het buitenland? Hiermee verdienen ze een deel van hun subsidies terug. Ik weet niet in hoeverre Nederlandse programma-makers dat doen?
En ondertussen zit dat volkje niet meer in sloppenwijken te bedelen of in uitwerpselen te baden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Zienswijze het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke gek is er nou trots op iets dat honderden jaren geleden heeft afgespeeld? Is alsof een Egyptenaar trots is op de piramides terwijl die lui heden ten dage nog geen fatsoenlijke flat kunnen bouwen.
Op economisch gebied voert Nederland jaarlijks ($65 miljard) iets meer handel dan India ($57 miljard) met Amerika. Doch groeit de Indiase handel sneller en daaruit kan je extrapoleren dat India binnen enkele jaren het Nederlandse handelsvolume met Amerika overstijgt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je de handelsrelaties tussen NL en Amerika met die van India en Amerika nog vergeleken?
Of wordt dit weer zo'n dag?
16 miljoen mensen tegenover 1166 miljoen mensen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Op economisch gebied voert Nederland jaarlijks ($65 miljard) iets meer handel dan India ($57 miljard) met Amerika. Doch groeit de Indiase handel sneller en daaruit kan je extrapoleren dat India binnen enkele jaren het Nederlandse handelsvolume met Amerika overstijgt.
Op geopolitiek en militair vlak is Nederland natuurlijk niet een patner waar je op je kan bouwen. Het leger en de sterkte is vrijwel nihil en de geopolitieke invloed eveens.
Dat stuk aan het einde waar hij ''I sure wish I could yodel'' zingt is geweldig.quote:Op zondag 15 april 2012 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Wat leuk die TT.
Heb toevallig net de cd opstaan van The Last Waltz, met dat nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |