Hoe was het? (Burn after reading, bedoel ik.)quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Gezien het succes van soortgelijke programma's lijkt mij het laatste zorgerlijker. Gisteren zat ik Burn after reading te kijken op RTL 5 en in iedere reclame kwamen promo's langs van de meest verschrikkelijke programma's. Met als absoluut dieptepunt: In love with Sterretje.
Ik vind RTL Z anders een prima zender. Wel een beetje eenzijdig en saai nieuws, maar het is te prefereren boven de PO.quote:Op zondag 15 april 2012 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En maar blijven korten op de publieke omroep. Ja, want dan gaan de commerciele zenders vanzelf kwaliteitsprogramma's maken.
Ja hoor.
Ik had hem al eens gezien maar alleen al voor John Malkovich is hij de moeite waard.quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe was het? (Burn after reading, bedoel ik.)
O, wacht, ik dacht dat er Burn notice stond. Burn after reading kende ik al, ik vind het veel te druk.quote:Op zondag 15 april 2012 15:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik had hem al eens gezien maar alleen al voor John Malkovich is hij de moeite waard.
Hehe.quote:
Wellicht niet, maar ik zie een Veronica nog geen Buitenhof maken. Ja, dan wordt Bolkenstein aan een tafel gezet met Barbie.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Zienswijze het volgende:
Alsof je van de PO wel wat leert. Ik bedoel, een talkshow P&W heeft ook niet een bijzonder hoge waarde van intelligentie.
Ik heb ook echt nergens zin in.quote:Op zondag 15 april 2012 15:47 schreef Drugshond het volgende:
Dergelijk soort programma's is gewoon niet aan mij besteed.
Bleeeh.(zondag)..Boodschappen halen terwijl ik helemaal geen zin heb om de deur uit te gaan. Laat staan om in die drukte te gaan shoppen.
Een Bolkestein praatprogramma met enkel linkse gasten die worden afgekraakt.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar ik zie een Veronica nog geen Buitenhof maken. Ja, dan wordt Bolkenstein aan een tafel gezet met Barbie.
Ik zie de PO anders ook niet op het niveau van een RTL Z opereren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar ik zie een Veronica nog geen Buitenhof maken. Ja, dan wordt Bolkenstein aan een tafel gezet met Barbie.
En lekker het zwembad induiken dat vol ligt met je eigen uitwerpselen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Baby's van het vrouwelijk geslacht verdrinken zeker.
Met het ontroerende verhaal van het bedelende jongetje die 's lands beste schoenenpoetser werd.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Baby's van het vrouwelijk geslacht verdrinken zeker.
Dat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met het ontroerende verhaal van het bedelende jongetje die 's lands beste schoenenpoetser werd.
Hmmm ik zal Veronica even contacteren, heb er wel zin in.quote:Op zondag 15 april 2012 15:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En lekker het zwembad induiken dat vol ligt met je eigen uitwerpselen.
Ik ga alvast wat bijnamen verzinnen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hmmm ik zal Veronica even contacteren, heb er wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |