Owja, daar ben jij fan van hé?quote:Op zondag 15 april 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Op 2:37 iemand met een Ron Paul boek.
Klopt. Ik vind Medion trouwens nog best prijzig vaak.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Cerbie het volgende:
Medion heeft bijna altijd custom bordjes, ook de videokaarten zijn vaak net iets andere versies van standaardkaarten.
Alles is prijzig vergeleken met zelfbouw.quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind Medion trouwens nog best prijzig vaak.
Wat had je anders verwacht van een seniele rechts-extremistische opa?quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje, maar het is wel weer pijnlijk om zijn doelgroep te zien.
Doe maar rustig aan, Auti, ik vind het leuk dat je meedenkt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zal er morgenochtend meteen even induiken, dan ben ik wat fitter, was al bezig met het afsluiten van de dag en ik kan nu even niet bij de grote helpdesktop. Ik zit ook ff vol met prikkels, maar dit is wel een leuke prikkel.. het is een MSI bord dus dat komt wel goed.
Hij geeft een 2-8-2 beep code?
Edit; en heb je er diagnose ledjes op zitten? Op dit bord moet dat een vierkantje met 4 ledjes zijn als ik het goed heb.
Dat moet een complot zijn!quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van een seniele rechts-extremistische opa?
Dacht ik wel.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Cerbie het volgende:
Medion heeft bijna altijd custom bordjes, ook de videokaarten zijn vaak net iets andere versies van standaardkaarten.
Dat is dan ook weer niet geheel ontoevalligquote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje, maar het is wel weer pijnlijk om zijn doelgroep te zien.
Ik zag er laats eentje in de folder van de aldi, maar best prijzig ja... Maar wel goede specs.quote:Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind Medion trouwens nog best prijzig vaak.
Hehe ik snap het, ik was een beetje sarcastisch omdat het zo offtopic wasquote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Af en toe is er een beetje off-topic slowchat, maar meestal gaat het gewoon over politiek.
In een SC kan dat prima als het maar niet de overhand krijgtquote:Op zondag 15 april 2012 18:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehe ik snap het, ik was een beetje sarcastisch omdat het zo offtopic was
I know I know, ben wel bekend met FOK en POLquote:Op zondag 15 april 2012 18:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In een SC kan dat prima als het maar niet de overhand krijgt
Die van mij is zwartquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef eriksd het volgende:
Mijn volgende PC wordt zo'n all in one ding.
Een laptop?quote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef eriksd het volgende:
Mijn volgende PC wordt zo'n all in one ding.
Voor dat geld bouw ik een betere.. Maar goed, offtopic en ik ga offline. Morgenochtend meteen even lekker troubleshootenquote:Op zondag 15 april 2012 18:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zag er laats eentje in de folder van de aldi, maar best prijzig ja... Maar wel goede specs.
Je ma.quote:
Je hebt ong. dezelfde smaak als ik/mij/me/3-voudquote:
Ze speelt een kleine rol in The Devil's Double.quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt ong. dezelfde smaak als ik/mij/me/3-voud
Hetzelfdequote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Voor dat geld bouw ik een betere.. Maar goed, offtopic en ik ga offline. Morgenochtend meteen even lekker troubleshooten![]()
Fijne avond allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |