Ik dacht dat jij zeer deskundig was op alle terreinen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef TitusPullo het volgende:
Het spijt me dat ik je niet kan helpen, maar ik ben een volkomen leek wat dit soort zaken betreft.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had al met de stofzuiger (gevaarlijk) de sleuf al uitgezogen.
Ook geprobeerd: exact dezelfde reeks bliepjes: (ergo: het moderbord heeft zelf geen video aansluiting, moet pers een vid.kaart in)quote:Op zondag 15 april 2012 17:38 schreef Auti het volgende:
Ik moet nu offline, kan straks wel weer ff van computer wisselen..
Wat doet hij als je er geen videokaart in stopt?
Ik heb de computer wel in een geaard stopcontact.quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef Cerbie het volgende:
Niet aarden ook trouwensmaar ik heb geen geaard stopcontact hier, gevolg is dat 'ie soms reboot als je een USBstick erin steekt.
Kan je even posten wat voor moederbord je exact hebt? Moet er op staan.quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook geprobeerd: exact dezelfde reeks bliepjes: (ergo: het moderbord heeft zelf geen video aansluiting, moet pers een vid.kaart in)
Eerst twee korte---------dan die 8 bliepjes ------en dan weer twee korte (maar deze hebben een lagere toon.....
Ik aard (bijna) nooit..quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef Cerbie het volgende:
Niet aarden ook trouwensmaar ik heb geen geaard stopcontact hier, gevolg is dat 'ie soms reboot als je een USBstick erin steekt.
Ik meestal ook niet, maar russisch roulette met USB-sticks (reboot ie wel of niet) begint vervelend te wordenquote:
PC : medion md8393quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je even posten wat voor moederbord je exact hebt? Moet er op staan.
Ik gis dat het laatste leesteken hem de grootste ontsteltenis berokkend heeft.quote:
Één ilja dan om het goed te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik gis dat het laatste leesteken hem de grootste ontsteltenis berokkend heeft.
quote:
Het is op dit moment maar matig interessant. Ruimtevaart is nogal een prestigeproject waarbij je je af kan vragen of de opbrengsten opwegen tegen de kosten, daarom is investeren in bijvoorbeeld bemande ruimtevaart helemaal niet zo interessant voor een land als Nederland. De kennis is in Nederland echter wel volop aanwezig. Denk bijvoorbeeld eens aan European Space Innovation Centre (ESIC) te Noordwijk. In dat plaatsje van niks is vermoedelijk meer kennis over ruimtevaart aanwezig dan in heel India.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En waarom stuurt Nederland niet zelfstandig missies naar de ruimte om onderzoek te doen, mineralen te onderzoeken en deze kennis in andere sectoren te gebruiken? Waarom is dat volk niet ambitieus?
Waar het gaat om de agrarische export zullen weinig landen Nederland inhalen. Onze zuivelproducten (van babymelkpoeder tot kaas) vinden over de hele wereld gretig aftrek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moeten? Als je eigen voedsel dermate lekker is, dan trekt het automatisch de aandacht van andere volkeren die jouw eten willen proeven. Dat hoef je zelf als land niet eens te doen, het gebeurt automatisch omdat andere volkeren in jouw culinaire hoogstandjes geinteresseerd zijn.
Vreemd, die hoort wel onboard video te hebben zoals ik het nu snel zie. Ik kom er morgen even op terug, te druk en onrustig nu hier. Komt goed.quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
deze Auti.
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1067&bih=717
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |