quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan ze ook altijd lekker makkelijk nadoen in het Engels, met zo'n raar accent.
Nou en.quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef JoaC het volgende:
BRICs, VS(niet de mod), UK, Duitsland en rest van EU zijn nog te volgen, Japan ook.
Maleisie of Thailand boeit me minder, Singapore is toch altijd doorgestoken kaart
Sja, je kan zeggen wat je wil, maar als we de algehele historie bekijken hebben Nederlanders niet bijster veel voor elkaar gekregen. Ik bedoel, jij mag uiteraard trots op je eigen volk zijn, maar ik vraag me af of je je zelf niet ten schande zet, met een mini rijkje van 3,7 miljoen vierkante kilometer. Of dat de eerste universiteit pas in de 16e (!) eeuw in Nederland werd gesticht. Van kennis hebben Nederladners niet veel kaas van gegeten.quote:Op zondag 15 april 2012 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, laten we Nederland 4000 jaar terug vergelijken met India nu._!
Pauperland is het, klaar.
Onzin.quote:Op zondag 15 april 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
Het zijn over het algemeen wel wanstaltig lelijke mensen trouwens. Ruiken ook altijd een beetje vreemd.
Drempelvreesquote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef 99.999 het volgende:
Dit is alles wat Azie weet te presteren
[ afbeelding ]
Nederland heeft een stuk meer kennis waar het aankomt om de ruimtevaarttechniekquote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]Nederland doet zowat niets zelfstandig op het gebied van ruimtevaart en moddert maar verder, als piepklein landje op het noordwestelijke deel van het gigantische Euraziatische continent, waar de grootmachten der grootmachten over het lot der Nederlanders beslissen.
Watermanagement.quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sja, je kan zeggen wat je wil, maar als we de algehele historie bekijken hebben Nederlanders niet bijster veel voor elkaar gekregen. Ik bedoel, jij mag uiteraard trots op je eigen volk zijn, maar ik vraag me af of je je zelf niet ten schande zet, met een mini rijkje van 3,7 miljoen vierkante kilometer. Of dat de eerste universiteit pas in de 16e (!) eeuw in Nederland werd gesticht. Van kennis hebben Nederladners niet veel kaas van gegeten.
Ja, op dit moment is India armer, maar er is zowel een achtergesteld als een vooruitstrevend deel. Wij zijn op de maan geweest en plannen in 2013 een missie naar Mars. Nederland doet zowat niets zelfstandig op het gebied van ruimtevaart en moddert maar verder, als piepklein landje op het noordwestelijke deel van het gigantische Euraziatische continent, waar de grootmachten der grootmachten over het lot der Nederlanders beslissen.
India pauperland: prima. Dan zijn Nederlanders een inferieur volkje. Joehoe de VOC-mentaliteit!
Nee, jij uiteraard niet. Als jij wilt, kan je genuanceerd en op een intelligent niveau een discussie voeren. Met VS is het wel anders: het is een internetheld die vanaf zijn internetforumpje oproept een dito stel landen te bombaderen, andere volkeren mongolide volkeren noemt, maar buiten zijn internetforumpje daadwerkelijk daad bij zijn woord zet: ho maar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk niets te bouten met die rare xenofoob Voorschrift. Of althans, xenofoob. Onze VS gebruikt buitenlanders louter om zn lichamelijke behoeften te bevredigen. Ik zou dus oppassen.
Indian Curry?quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, jij uiteraard niet. Als jij wilt, kan je genuanceerd en op een intelligent niveau een discussie voeren. Met VS is het wel anders: het is een internetheld die vanaf zijn internetforumpje oproept een dito stel landen te bombaderen, andere volkeren mongolide volkeren noemt, maar buiten zijn internetforumpje daadwerkelijk daad bij zijn woord zet: ho maar.
En dan ook nog trots op de VOC zijn, tsja...
Zoals?quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nederland heeft een stuk meer kennis waar het aankomt om de ruimtevaarttechniek.
Dat je astronauten niet in stront moet laten zwemmen.quote:
Oja, dat ook nog eten: Nederlands eten is niet te vreten. Je kan van Indiaas eten zeggen wat je wil, maar het is populair over de hele wereld. De culinaire en en culturele invoed van Nederland komt bij wijze van spreken niet de Belgische grens over.quote:
Sinds wanneer ben jij een nationalistische piemellengte meter?quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nederland heeft een stuk meer kennis waar het aankomt om de ruimtevaarttechniek.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef TitusPullo het volgende:
Flikker nou eens op met dat geouwehoer over een land
Waarom zouden aardappels de grens over moeten?quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oja, dat ook nog eten: Nederlands eten is niet te vreten. Je kan van Indiaas eten zeggen wat je wil, maar het is populair over de hele wereld. De culinaire en en culturele invoed van Nederland komt bij wijze van spreken niet de Belgische grens over.
Hell, de Nederlandse cultuur is zo kansloos dat men het zelfs moet subsidieren omdat men er anders geen drol aandacht aan besteed.
Moeten? Als je eigen voedsel dermate lekker is, dan trekt het automatisch de aandacht van andere volkeren die jouw eten willen proeven. Dat hoef je zelf als land niet eens te doen, het gebeurt automatisch omdat andere volkeren in jouw culinaire hoogstandjes geinteresseerd zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zouden aardappels de grens over moeten?
Omdat ze honger hebben in Blanes.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zouden aardappels de grens over moeten?
Sowieso allesquote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso volkeren en nationaliteiten
En waarom stuurt Nederland niet zelfstandig missies naar de ruimte om onderzoek te doen, mineralen te onderzoeken en deze kennis in andere sectoren te gebruiken? Waarom is dat volk niet ambitieus?quote:
We zijn zuinig.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En waarom stuurt Nederland niet zelfstandig missies naar de ruimte om onderzoek te doen, mineralen te onderzoeken en deze kennis in andere sectoren te gebruiken? Waarom is dat volk niet ambitieus?
Van Pakistan? Die heeft in Nederland rondgesnuffeld ja. Ook weer zo'n heerlijk hoogtepuntje van Nederlandse naiviteit.quote:Op zondag 15 april 2012 16:28 schreef JoaC het volgende:
Waar komt de Aziatische kennis van Kernwapens ook alweer vandaan?
Dus?quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moeten? Als je eigen voedsel dermate lekker is, dan trekt het automatisch de aandacht van andere volkeren die jouw eten willen proeven. Dat hoef je zelf als land niet eens te doen, het gebeurt automatisch omdat andere volkeren in jouw culinaire hoogstandjes geinteresseerd zijn.
Kijken we naar de spaarquote dan sparen Indiers en Chinezen meer. Kijk maar naar de data van het IMF: http://www.google.com/publicdata/explore?ds=k3s92bru78li6_quote:
Ik ben ideologisch gezien tegen een identiteitskaart, maar in de huidige samenleving is het helaas nodig om je te moeten identificerenquote:
Dit is ook weer zo'n uitspraak waarbij ik een enormquote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben ideologisch gezien tegen een identiteitskaart, maar in de huidige samenleving is het helaas nodig om je te moeten identificeren
Kan je nagaan als we ook nog eens een eigen ruimtevaartprogramma opzetten..quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kijken we naar de spaarquote dan sparen Indiers en Chinezen meer. Kijk maar naar de data van het IMF: http://www.google.com/publicdata/explore?ds=k3s92bru78li6_
Dus met zuinigheid valt het reuze mee. Welk land zit ook al weer in een schuldencrisis samen met haar andere Europese broeders omdat men zich zonodig in allerlei schulden moest steken?
Wat ben jij nou voor Gymnasiast, dat je de twee grootste schrijvers van de Oudheid weghaalt?quote:
Dus? Dus niets. Ik heb niets tegen Nederladers an sich.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n uitspraak waarbij ik een enormgevoel krijg.
De invloed van anarchist GS is duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n uitspraak waarbij ik een enormgevoel krijg.
Dat mag ik hopen, want ik heb niets met nationalisme.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus? Dus niets. Ik heb niets tegen Nederladers an sich.
Die overdreven nationalisten irriteren enkel soms. Als je als volk wat bereikt hebt, prima om dat uit te dragen. Als je echter zelf niet verder dan een puppie rijkje van slechts 3,7 miljoen kilometer bent gekomen, en dat is ook meteen het hoogtepunt, zet dan niet zelf een grote mond op en neem een bescheiden rol in. Je zet je zelf enkel te schande als je als volk vrijwel niets bereikt hebt. Wil je wel een grote mond hebben? Prima, dan voeren we er een discussie over, niets mis mee.
En dit is niet persoonlijk tegen jou bedoeld.
Ok, nu moet ik echtquote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die overdreven nationalisten irriteren enkel soms. Als je als volk wat bereikt hebt, prima om dat uit te dragen. Als je echter zelf niet verder dan een puppie rijkje van slechts 3,7 miljoen kilometer bent gekomen, en dat is ook meteen het hoogtepunt, zet dan niet zelf een grote mond op en neem een bescheiden rol in. Je zet je zelf enkel te schande als je als volk vrijwel niets bereikt hebt. Wil je wel een grote mond hebben? Prima, dan voeren we er een discussie over, niets mis mee.
Ja, daar heb je niet van terug.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef TitusPullo het volgende:
Nederland heeft Cruyff, India heeft cricket.
Welke barbaar denkt er nu dat nationale prestaties per se in territoriale verovering gemeten moeten worden?quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat mee. Ik zie geen enkele Nederlander een missie naar andere planeten opzetten. Of dat men de ambitie heeft toonaangevende universiteiten op te zetten dat zich meet met de wereldtop. Of dat men de ambitie heeft het rijkste land ter wereld te worden. Of dat men dermate innovatieve ontwikkelingen voorzet waar de gehele mensheid van profiteert, zoals Indiers het huidige getallensysteem aan de mensheid hebben gegeven.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je nagaan als we ook nog eens een eigen ruimtevaartprogramma opzetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |