Wij zijn beiden marginaal.quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige hier wiens baangarantie non-existent is.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Goedendag.
Mijn computer doet het niet. 8 bios beeps, geen beeld en andere videokaart helpt niet.
AMI bios. Heb ik ook gedaan. 8 bios beeps betekent dat schrijven van en naar videogeheugen niet lukt.quote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef Cerbie het volgende:
Herkenbaar. Maar google eens op bios beep codes + het type BIOS dat je hebt (AMI/AWARD/andere)
Grote kans dat Titus het weet. Of Auti.quote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Tem het volgende:
Misschien weet Titus hier een oplossing voor?
Dit.. best kans dat het aan het slot ligt. Vuil of gewoon stuk.quote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Cerbie het volgende:
Vuil in het slot / niet goed ingedrukt? Als het kan de videokaart testen op een ander systeem om te kijken of het niet daaraan ligt.
Ik had de kaart inderdaad al een paar keer goed in en uit het slot gehaald en goed aangedrukt. Helaas heb ik geen ander systeem om de videokaart te testenquote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Cerbie het volgende:
Vuil in het slot / niet goed ingedrukt? Als het kan de videokaart testen op een ander systeem om te kijken of het niet daaraan ligt.
Dat is het beste inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Cerbie het volgende:
Ik hoop van vuil, maar hoe maak ik zo'n ding schoon?quote:Op zondag 15 april 2012 17:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Dit.. best kans dat het aan het slot ligt. Vuil of gewoon stuk.
Hard blazen.. compressor/perslucht/ "air in a can"quote:Op zondag 15 april 2012 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop van vuil, maar hoe maak ik zo'n ding schoon?
Met de mond durf ik dat niet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Hard blazen.. compressor/perslucht/ "air in a can"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |