Ik ook niet, maar ik heb wel mijn woordje klaar wanneer bepaalde mensen uit de hoogte doen - en dand specifiek de internethelden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, want ik heb niets met nationalisme.
Voorschrift is zo trots op de VOC. Hij zou als ik het goed heb nog het liefst Indonesie onder de Nederlandse vlag willen hebben. Of Suriname binnenvallen en daar het Nederlands vlaggetje planten, zoals ik van de week heb kunnen lezen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Welke barbaar denkt er nu dat nationale prestaties per se in territoriale verovering gemeten moeten worden?
Maar wel zeker tegen mij hè?quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dit is niet persoonlijk tegen jou bedoeld.
Hehe.quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef TitusPullo het volgende:
Nederland heeft Cruyff, India heeft cricket.
Je weet dat jij exact doet wat je hier beschrijft?quote:Op zondag 15 april 2012 16:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel mijn woordje klaar wanneer bepaalde mensen uit de hoogte doen - en dand specifiek de internethelden.
Ik kan daden bij mijn woorden zetten wat ik gezegd heb. Voorschrift echter niet. Of hij moet als Nederlander India gaan bombarderen. Ik wens hem veel succes daarmee en hopen dat hij ver komt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef waht het volgende:
[..]
Je weet dat jij exact doet wat je hier beschrijft?
Phillips.quote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat mee. Ik zie geen enkele Nederlander een missie naar andere planeten opzetten. Of dat men de ambitie heeft toonaangevende universiteiten op te zetten dat zich meet met de wereldtop. Of dat men de ambitie heeft het rijkste land ter wereld te worden. Of dat men dermate innovatieve ontwikkelingen voorzet waar de gehele mensheid van profiteert, zoals Indiers het huidige getallensysteem aan de mensheid hebben gegeven.
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis. Mijn beste vriendin is Indoloog.quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hehe.
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen mag? Geschiedenis? Je weet best veel over de historie.
Philips laat de laatste tijd alsmaar winstwaarschuwingen zien. Het concern doet het niet zo goedquote:
Indoloog?quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis. Mijn beste vriendin is Indoloog.
Gelukkig, ik ben niet de enige hier wiens baangarantie non-existent is.quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis.
Oh vandaar dat je er zoveel van af weet. Dat viel me namelijk al opquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dank je, ik ben vorig jaar afgestudeerd in Oude Geschiedenis. Mijn beste vriendin is Indoloog.
quote:
Je kan niet zeggen dat ze niets voorstellen of niets hebben betekend.quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Philips laat de laatste tijd alsmaar winstwaarschuwingen zien. Het concern doet het niet zo goed
> 100 jaar.quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je er zoveel van af weet. Dat viel me namelijk al op
Oude Geschiedenis: aan welke tijdspanne moet ik dan denken?
Dat is voornamelijk de klassieke oudheid.quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je er zoveel van af weet. Dat viel me namelijk al op
Oude Geschiedenis: aan welke tijdspanne moet ik dan denken?
Vandaar dat u steeds maar door blijft gaan over 'op zijn Grieks'.quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk de klassieke oudheid.
Vergeleken met andere volkeren wel.quote:Op zondag 15 april 2012 17:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ze niets voorstellen of niets hebben betekend.
Ik ben vandaag pessimistisch en nihilistisch vrees ik.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor Gymnasiast, dat je de twee grootste schrijvers van de Oudheid weghaalt?
Interessant. Het schijnt dat het Latijn en Sanskriet overeenkomsten hebben he? En dat de goden en godinnen uit de Indiase cultuur overenkomsten met die van de Germaanse cultuur hebben? Misschien heeft het ook overeenkomsten met de oude Romeinse cultuurquote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk de klassieke oudheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |