Die verdomde thuiswoners ook altijd!quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef waht het volgende:
Ottomanen zeggen geen b'vo. Weer wat geleerd.
Bravo zeg ik al zelden tot nooit , laat staan Vo.quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef waht het volgende:
Ottomanen zeggen geen b'vo. Weer wat geleerd.
Ga even je aanraders in de rij zettenquote:
aferinquote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bravo zeg ik al zelden tot nooit , laat staan Vo.
Alleen de eerste 30 minuten gingen nog.quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef De_Guidance het volgende:
Drive ,de een is lyrisch de ander vind het kut.
Die draait nu in Lantaren Venster net als Untouchables en Monsieur Lazhar.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, Wuthering Heights ook. Die moet ik ook nog zien.
Ik ga eigenlijk altijd naar Cinerama. Het nieuwe Lantaren Venster ben ik nog niet eens geweest.quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die draait nu in Lantaren Venster net als Untouchables en Monsieur Lazhar.
Mooie bioscoop.
Je mist wel wat , het is echt mooi.quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar Cinerama. Het nieuwe Lantaren Venster ben ik nog niet eens geweest.
DeNiro,altijd goed. Ook maar even downloaden.quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Had je Angel Heart nu al gezien? Dat is wel wat voor je.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
DeNiro,altijd goed. Ook maar even downloaden.
Meest intelligente post van 3-voud tot dusver.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef 3-voud het volgende:
BWAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!
*zwiep*
BONK!
Je bent alweer vrienden aan het maken zie ik.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef De_Guidance het volgende:
Blanke bevolking implodeert: Hagenezen in de minderheid
De blanke bevolking implodeert schijnbaar
Hoe zou dat eruit zien?
Ik ben niet in NWS om vrienden te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent alweer vrienden aan het maken zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |