Nergens. Vermoed geklooi in de MySQL database.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
De smiecht.quote:
Yvonne had er genoeg van.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nergens. Vermoed geklooi in de MySQL database.
Of in een forum waar jij geen toegang tot hebtquote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Gisteravond in deze reeks, en toen heeft hij hem meteen weer verwijderd.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuurquote:
Echt ?quote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuur
Hij dacht zeker dat deleted posts niet meetellen in de postcountquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, en ging hem feliciteren maar dat heeft hij ook weggehaald en toen riep hij dat het tijd was voor censuur
quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij dacht zeker dat deleted posts niet meetellen in de postcount
Je hebt het over du_ke hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:
Goh.quote:AMSTERDAM - Zwakbegaafde jongeren zijn oververtegenwoordigd in het aantal minderjarige aangehouden criminele verdachten.
Schokkend.quote:
Snoeihard richting werkloosheid.quote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef Friek_ het volgende:
Maar eens snoeihard aan de scriptie vandaag.
Klinkt weer geweldig.quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een grafkankerdag is het ook, spullen thuis vergeten, op het laatste moment veranderd rooster, en wat een rustige dag had moeten worden is weer een stressvolle dag geworden. Kut kut kut
Maar goed, wel weer een opdracht gekregen, dus komen er weer wat centjes aan. Echter is dat dan ook de enige meevaller.
Geen idee, omdat het rooster vorige week niet online stond en ik druk was heb ik het vanmorgen pas bekeken. Zag toen dat op dat moment aanwezig moest zijn, dus ben ik meteen naar Enschede gereden. Heb het dus nog niet uitgezocht.quote:Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt weer geweldig.
Welke dag bezoekt u overigens SCM
Hear hear.quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, omdat het rooster vorige week niet online stond en ik druk was heb ik het vanmorgen pas bekeken. Zag toen dat op dat moment aanwezig moest zijn, dus ben ik meteen naar Enschede gereden. Heb het dus nog niet uitgezocht.
Stomme kutorganisatie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |