Mjah.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
In theorie zijn er wel 26 dimensies.quote:
De oude Grieken zijn ook al gedeconstrueerd door de hedendaagse wetenschappelijke medewerkertjes.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
Ooit van de theorie van Parmenides gehoord?
Friek vast wel.
Ja, daar hebben we het over.quote:
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.quote:
Zag er ook een in de Volkskrant vandaag.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het over.
En de vierde dimensie kan nul- of tweedimensionaal zijn. Tijd kan vervormen, tijd kan niet worden aangetoond, tijd is ofwel een fundament of een menselijke dwaling, de oudste grap sinds de 3D-film.
Een 3D-film, dat is dus kijken naar een tweedimensionale film gedurende een bepaalde tijd of een driedimensionale foto die oneindig lang of kort duurt.
Het was 'Als je wilt'quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.
Was het een paradox van antimaterie? Want dan heeft hij niet geleden.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Dat is toch niet fout?quote:
Ik vind het wel leuk dat er ergens levensgroot 3D staat terwijl we allang in 3D zonder brilletje films kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Is dat nou echt fout?quote:
Neuh.quote:
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?quote:
Ze zitten niet op dit continent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef eriksd het volgende:
Nou GS, vanavond maar even met een bosje bloemen langs dan hé.
En nee, niet mijn ma.
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?
Heel goed, eert uw vader en uw moeder.quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef EchtGaaf het volgende:
En Eva Jinek denken dat 150k een "hogere middeninkomen" is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |