Mjah.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
In theorie zijn er wel 26 dimensies.quote:
De oude Grieken zijn ook al gedeconstrueerd door de hedendaagse wetenschappelijke medewerkertjes.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de snaartheorie hè?
Ooit van de theorie van Parmenides gehoord?
Friek vast wel.
Ja, daar hebben we het over.quote:
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.quote:
Zag er ook een in de Volkskrant vandaag.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betrapte mijn vader gister op een spelfout.
Mijn wereldbeeld viel in duigen.
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het over.
En de vierde dimensie kan nul- of tweedimensionaal zijn. Tijd kan vervormen, tijd kan niet worden aangetoond, tijd is ofwel een fundament of een menselijke dwaling, de oudste grap sinds de 3D-film.
Een 3D-film, dat is dus kijken naar een tweedimensionale film gedurende een bepaalde tijd of een driedimensionale foto die oneindig lang of kort duurt.
Het was 'Als je wilt'quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
U hebt steun nodig in deze moeilijke tijd.
Was het een paradox van antimaterie? Want dan heeft hij niet geleden.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Dat is toch niet fout?quote:
Ik vind het wel leuk dat er ergens levensgroot 3D staat terwijl we allang in 3D zonder brilletje films kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De speciale relativiteitstheorie liep ook al tegen deze paradox aan.
Is dat nou echt fout?quote:
Neuh.quote:
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?quote:
Ze zitten niet op dit continent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef eriksd het volgende:
Nou GS, vanavond maar even met een bosje bloemen langs dan hé.
En nee, niet mijn ma.
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
"Als je wilt zorg ik dat die FOK!user nooit meer op internet komt"?
Heel goed, eert uw vader en uw moeder.quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nee, ik ben een vreselijk huiselijke vent.
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef EchtGaaf het volgende:
En Eva Jinek denken dat 150k een "hogere middeninkomen" is.
We rekenen op jouw creativiteit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
Laat een stichting vennoot worden in een BV?quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef eriksd het volgende:
Owja, dat PvdA plan om boven de 150k extra te heffen. Dat gaat een hoop opleveren!
Alhoewel ik wel hoorde dat de fiscus in toenemende mate BV'tjes verplicht de winst als loon aan de DGA uit te keren. Zorgelijke ontwikkeling.
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.quote:
En dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat een stichting vennoot worden in een BV?
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
De BV constructie was makkelijk en voordelig. Nu moeten we dan via LTD's of de Antillen gaan lopen rommelen.
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je echt wat moet doen voor je centen?
Beide.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe ver kan je dan van de wereld zijn? Of blond?
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik richt mij niet op particulieren of het MKB.
Welk principe?quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het principe blijft toch gewoon hetzelfde, alleen voer je het op grotere schaal uit.
Stichtingen mogen geen winst maken.quote:
Blondinesquote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Kijkt de fiscus wel doorheen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stichtingen mogen geen winst maken.
Creatief zijn met de statuten en je kan een stichting gebruiken om bijvoorbeeld je landgoed te onderhouden.
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kom je wel vaker tegen bij mensen die over het paard getild zijn.
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Vreselijk, die vrouwen die eerst moeten laten zien dat ze gekke wijven zijn en die daarna pretenderen geweldig intelligent te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Eva Jinek zat bij een berucht vrouwendispuut. Met andere woorden ze houdt wel van een drankje.
Die zat toch in financiële problemen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef waht het volgende:
[..]
Die vergelijkt alles met het inkomen van Bram natuurlijk.
Maar die winst niet uitkeren aan aandeelhouders? Er is iets met winst dat ze niet mogen doen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijkt de fiscus wel doorheen.
Stichtingen mogen overigens wel winst maken.
Dat is vooral bij werkloze academici triest.quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou hoe dan ook triest als je ze de mist aangaat.
Dan is het een spilzuchtige parvenu.quote:
Een stichting met aandeelhouders. Wat loop je toch weer te zwammen opa?quote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar die winst niet uitkeren aan aandeelhouders? Er is iets met winst dat ze niet mogen doen.
Wie zou dat nou geraden hebben?quote:
Zeg gekke henkie, leg nou even duidelijk uit welke beperkingen een stichting heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een stichting met aandeelhouders. Wat loop je toch weer te zwammen opa?
Niet uitkeren aan bestuurders, winst mag gemaakt worden maar alleen tbv ideele doelstellingen. Marge van 10% (althans, fiscaal).quote:Op maandag 16 april 2012 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg gekke henkie, leg nou even duidelijk uit welke beperkingen een stichting heeft.
Als die de enige Nederlander is die een TV bezit.quote:
En daar kijkt de fiscus dan weer niet doorheen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet uitkeren aan bestuurders, winst mag gemaakt worden maar alleen tbv ideele doelstellingen. Marge van 10% (althans, fiscaal).
In de praktijk trekt iedereen stichtingen leeg door dubieuze contracten ermee af te sluiten.
Wat kan het de fiscus rotten of jij een stichting leegtrekt via contracten? Vormt toch weer belaste omzet aan de andere kant. Bovendien is de kans groot dat de stichting zelf al een onderneming drijft en dus zelf ook belastingplichtig is.quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En daar kijkt de fiscus dan weer niet doorheen?
En een casual shag.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben ook voor afschaffing van het verbod op godslastering.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
En daar ging het wetsvoorstel om tot afschaffing van het verbod op godslastering te komen.
Lekker liberaal bezig VVD, en lekker democratisch ook om zo'n christenfundamentalistisch splinterpartijtje zoveel macht te geven.
VVD
Mooi ruilmiddel om er zondagsrust voor terug te krijgen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
En daar ging het wetsvoorstel om tot afschaffing van het verbod op godslastering te komen.
Lekker liberaal bezig VVD, en lekker democratisch ook om zo'n christenfundamentalistisch splinterpartijtje zoveel macht te geven.
VVD
Het is weer eens drukte om tien keer niets, inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook voor afschaffing van het verbod op godslastering.
Maar hoeveel veroordelingen heeft dit verbod eigenlijk opgeleverd de laatste 30 jaar?
Je wist het database password niet meer?quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
Gezakt, maar ik mag hem weer opnieuw doen.
Balen.
[ afbeelding ]
Die vind Nederlanders in het algemeen als steeds grotere hufters worden, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef waht het volgende:
Onze reputatie gaat nu echt door de plee. Wat moet de Italiaanse vriendin van remlof wel niet denken?
Nah ja, ik heb me niet zo op databases gefocust. Stomquote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wist het database password niet meer?
Dat lijkt me gerelateerd tot de Nederlander die haar meest directe contact vormt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind Nederlanders in het algemeen als steeds grotere hufters worden, dus dit kan er ook nog wel bij.
Weet ze wie Berlusconi is?quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind Nederlanders in het algemeen als steeds grotere hufters worden, dus dit kan er ook nog wel bij.
Ze heeft zich maar aan te passen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hun taalbeheersing neemt ook zienderogen af.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou goed, ze past qua overdreven reacties perfect bij jou kennelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft meer dan tien jaar lang onder het regime van Berluska geleden, dus ja.
Die vindt. Meer een typo dan een taalfout, sorryquote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hun taalbeheersing neemt ook zienderogen af.
Heb jij in het Italië van Berlusconi gewoond? Nee? Dan moet je je bek houden.quote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef waht het volgende:
[..]
Nou goed, ze past qua overdreven reacties perfect bij jou kennelijk.
En? gehaald?quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, ik heb me niet zo op databases gefocust. Stom
Rustig aan, ik doel uiteraard enkel op de situatie in Nederland. Italië is een derdewereldland, dat weet iedereen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij in het Italië van Berlusconi gewoond? Nee? Dan moet je je bek houden.
Nee. Scheelde niet veel, maar ik mag over een aantal weken het examen opnieuw maken. Nu weet ik waar het zwakke punt zitquote:
Remlof is boos.quote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij in het Italië van Berlusconi gewoond? Nee? Dan moet je je bek houden.
Komt vast goed.quote:Op maandag 16 april 2012 17:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Scheelde niet veel, maar ik mag over een aantal weken het examen opnieuw maken. Nu weet ik waar het zwakke punt zit
Zeer irritant inderdaad. Zeker als ze gaan plakken.quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
Mensen die achter je blijven fietsen om tegenwind te voorkomen zijn potentiële landverraders.
Fucking wielrenners.quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
Mensen die achter je blijven fietsen om tegenwind te voorkomen zijn potentiële landverraders.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Zeker als ze gaan plakken.
Stelletje zeikwijven. Je hebt er geen last van anders dat ze je te slim af zijn.quote:
Gewoon abrupt remmenquote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
Ze moeten gewoon uit de buurt blijven.quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zeikwijven. Je hebt er geen last van anders dat ze je te slim af zijn.
Jij zit ze veelal erger uit te lokken.quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik erger me alleen een klein beetje aan dom geblaat.
Naast jou, met hoeveel Nederlanders heeft zij contact?quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe lang zit je al te kloten met die 18de eeuwse compjoeter?quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Kut computer
Cmos gereset en andere bios batterij. Doet het nog niet.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik erger me alleen een klein beetje aan dom geblaat.
Ik wisselde af van hard naar zacht rijden en meneer bleef maar plakken. Hij had nog een pak aan ook, de bloedzuiger.quote:Op maandag 16 april 2012 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer irritant inderdaad. Zeker als ze gaan plakken.
Exact. Het wordt niet gezelliger in NL.quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |